Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Vote_lcapFODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Voting_barFODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Vote_rcap 
jahilla
FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Vote_lcapFODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Voting_barFODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig)

Go down 
ForfatterBesked
Lilly

Lilly

Antal indlæg : 431

FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Empty
IndlægEmne: FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig)   FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig) Icon_minitimeSøn jun 06, 2010 10:27 pm

Omgivelser:En masse som spiller foldbold!
Sted: Foldboldbanen! XD
Tid: Eftermiddag, eller sådan noget!
Vejr: Solen er fremme så det er dejligt!
Dato:?
Påklædning: Lilly har hendes lange stramme jeans på, som der er slidemærker på. Hun havde oggså hendes hætte trøje på hvor der står.. "Miss. Sunshine" på. Hendes hår hænger pjusket ned af hendes skuldere. Hun har sorte, slidte coverse på.

Lilly traskede ned langs fodboldbanen. Hun betragtede alle dem, som spillede fodbolde, dernede. Et smil bredte sig hen over hendes læber, da hun så dem spille for sjov; Uden at komme op at skændes. hun spillede endelig ogsåå fodbold, men kunne ikke tiilade sig at komme brasede, ind midt i deres kamp. Hun valgte derefor bare at stå på sidelinjen, og kigge på dem, skyde bolden frem og tilbage, hen over den lange bane. Hun lod let hendes blik, følggebolden, men kort tid efter kommer den susede hen mod hende. Hun nåede lige at ramme den orndeligt før den var fløjet alt for langt væk. de trillede så hen mod alle dem som spillede. De gav et kort vink som tak, men det bemærkede hun ikke da hun kort blev optaget af en lille bi, som fløj rundt.
Tilbage til toppen Go down

FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: fodboldtbanen-
Gå til: