Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
aften Chill Vote_lcapaften Chill Voting_baraften Chill Vote_rcap 
jahilla
aften Chill Vote_lcapaften Chill Voting_baraften Chill Vote_rcap 
Jam
aften Chill Vote_lcapaften Chill Voting_baraften Chill Vote_rcap 
Matthew
aften Chill Vote_lcapaften Chill Voting_baraften Chill Vote_rcap 
Lilly
aften Chill Vote_lcapaften Chill Voting_baraften Chill Vote_rcap 
David
aften Chill Vote_lcapaften Chill Voting_baraften Chill Vote_rcap 
Samuel
aften Chill Vote_lcapaften Chill Voting_baraften Chill Vote_rcap 
Jayden
aften Chill Vote_lcapaften Chill Voting_baraften Chill Vote_rcap 
Romeo
aften Chill Vote_lcapaften Chill Voting_baraften Chill Vote_rcap 
Alex-
aften Chill Vote_lcapaften Chill Voting_baraften Chill Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
aften Chill Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
aften Chill Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
aften Chill Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
aften Chill Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
aften Chill Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
aften Chill Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
aften Chill Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
aften Chill Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
aften Chill Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
aften Chill Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 aften Chill

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lily

Lily


Antal indlæg : 21
Join date : 20/05/10

aften Chill Empty
IndlægEmne: aften Chill   aften Chill Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 7:48 pm

Tid: irl
Omgivelser:ingen udover Lily
Sted:søen
vejr: irl bare lidt varmere endnu
årstid:irl
dag:irl
På:lyse cowboy shorts, hvid top med sort blonde top udover. håret er sat op i en hestehale. Sorte solbrille.

Lily sad på græsset med det ene ben over det andet. Hun kiggede udover søen som hun tidligere på dagen havde badet i sammen med de andre elever. hun smilte stille for sig selv og tænkte på den sidste uge. det hele havde været så hektisk pludselig var hun kommet dumpende i slutningen af et skole år. dog var hun ikke den eneste.Heldigvis! Hun var godt tilfreds med dem hun boede sammen med, selvom hun ikke kendte den sidste endnu. Men alligevel følte hun sig ikke hel tryg ved stedet, for hun kendte vel egentlig kun lige de 3 piger som hun boede på værelse med. hun nynnede stille fly like a woman. ikke fordi at hun syntes at den var speciel god, men hun havde fået den på hjernen da nogen havde spillet den i deres frikvarter
Tilbage til toppen Go down
Andrew

Andrew


Antal indlæg : 2
Join date : 31/05/10

aften Chill Empty
IndlægEmne: Sv: aften Chill   aften Chill Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 7:56 pm

Andrew gik hen over græsset, mens han hankede lidt op i sin taske. Den hang på skulderen af ham og fik hans hældning til at være en smule skæv. Dog forhindrede det ham ikke i at smile, som han altid gjorde. I dag havde han jeans, en hvid t-shirt og solbriller på. Hans øjne spejede rundt, bag de sorte brille glad og det blå blik hvilede lidt på en skikkelse der sad i græsset. En pige. Andrew lagde hovede lidt på skrå og skiftede retning mod hende. Da han kom hen til hende prikkede han hende på skulderen og smilte lidt. Han havde ikke set hende før, så måske var hun ny ligesom ham selv. Han lagde hovedet lidt på skrå og syntes hun lignede en der var en smule yngre end ham selv. Andrew tog blikket til sig og kiggede ud over søen. " Hej " sagde han med et smil på læben og kiggede hurtigt på hende, hvorefter han lod tasken dumpe ned ved siden af sig selv. " Må jeg sætte mig ?" spurgte han og sendte hende et skævt, men charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Lily

Lily


Antal indlæg : 21
Join date : 20/05/10

aften Chill Empty
IndlægEmne: Sv: aften Chill   aften Chill Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 8:06 pm

Hun gispede let da hun ikke havde hørt ham komme, men hun havde jo heller ike ligefrem været nærværende."Hej"sagde hun med smil. hun mente ikke at have set ham før her på skolen, så hun regnede med at han var lidt "nyere" end hun selv var. Hun betragtede ham med smil og nikkede da han spurgte om han måtte sætte sig" Selvfølgelig" sagde hun smilende og kiggede ned på sin hænder da han smilede charmerende, for det var noget hun slet ikke kunne stå for hos drenge. Hun løftede hovedet igen og kiggede smilende på ham"Mit navn er Lily"sagde hun med et varmt smil og rakte ham hånden.
Tilbage til toppen Go down
Andrew

Andrew


Antal indlæg : 2
Join date : 31/05/10

aften Chill Empty
IndlægEmne: Sv: aften Chill   aften Chill Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 8:10 pm

Andrew smilte og lod sig dumpe ned på græsset, så han kunne bruge sin taske som et slags ryglæn. Han kiggede på pigen, da hun præsenterede sig. Lily? Det var et meget pænt navn, hvis det stod til Andrew. " Hyggeligt at møde dig Lily. Jeg er Andrew " sagde han smilende og kiggede op på himlen. Hans blik blev fjernt, men det forsvandt hurtigt da han kom tilbage til søen hvor han sad med Lily. Han kørte en hånd gennem sit hår, for at det strittede mere. HAns smil var solidt plantet på hans læber. " Hvilken årgang er du på? Jeg tror ikke jeg har set dig her ? " spurgte han i en nysgerrig tone. Det sorte glas skjulte for hans nysgerrige blik, men indenunder glasser ville man kunne se nogle blå øjne der glinmtede nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Lily

Lily


Antal indlæg : 21
Join date : 20/05/10

aften Chill Empty
IndlægEmne: Sv: aften Chill   aften Chill Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 8:18 pm

"hyggeligt at møde dig, Andrew"Sagde hun, skævt smilende og tog brillerne op i håret. hendes mørkeblå øjne kom til syne og betragtede ham igen nu uden den mørke farve som solbrillerne gav."Jeg er på 5. årgang, jeg kom i sidste uge, og jeg tror heller ikke at jeg har set dig her"Sagde hun venligt og smilede som hun nu altid gjorde. Hun rettede lidt på den hvide top som var krøbet lidt op over hendes flade, brune mave. Hun havde ligget og taget sol den sidste uges tid og var blevet brun af den varme sommersol. hvilket kunnes ses på benene, armene og i ansigtet."Hvornår kom du her til skolen?"Spurgte hun venligt og kiggede på ham med et lidt nysgerrigt blik, hvor hendes øjne glimtede stærkt i solens stråler.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





aften Chill Empty
IndlægEmne: Sv: aften Chill   aften Chill Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
aften Chill
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Aften..
» Perfekt aften? //Alex-//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: