Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Råben i klasserne. - Jayden Vote_lcapRåben i klasserne. - Jayden Voting_barRåben i klasserne. - Jayden Vote_rcap 
jahilla
Råben i klasserne. - Jayden Vote_lcapRåben i klasserne. - Jayden Voting_barRåben i klasserne. - Jayden Vote_rcap 
Jam
Råben i klasserne. - Jayden Vote_lcapRåben i klasserne. - Jayden Voting_barRåben i klasserne. - Jayden Vote_rcap 
Matthew
Råben i klasserne. - Jayden Vote_lcapRåben i klasserne. - Jayden Voting_barRåben i klasserne. - Jayden Vote_rcap 
Lilly
Råben i klasserne. - Jayden Vote_lcapRåben i klasserne. - Jayden Voting_barRåben i klasserne. - Jayden Vote_rcap 
David
Råben i klasserne. - Jayden Vote_lcapRåben i klasserne. - Jayden Voting_barRåben i klasserne. - Jayden Vote_rcap 
Samuel
Råben i klasserne. - Jayden Vote_lcapRåben i klasserne. - Jayden Voting_barRåben i klasserne. - Jayden Vote_rcap 
Jayden
Råben i klasserne. - Jayden Vote_lcapRåben i klasserne. - Jayden Voting_barRåben i klasserne. - Jayden Vote_rcap 
Romeo
Råben i klasserne. - Jayden Vote_lcapRåben i klasserne. - Jayden Voting_barRåben i klasserne. - Jayden Vote_rcap 
Alex-
Råben i klasserne. - Jayden Vote_lcapRåben i klasserne. - Jayden Voting_barRåben i klasserne. - Jayden Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Råben i klasserne. - Jayden

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 8:47 pm

Dato: D. 1 juni
Dag: Tirsdag
Tid: 12.30
Sted: I et klasse lokale, de har Matematik.
Omgivelser: Rummet er fyldt med de elever som har mat og en lærer
Vejr: Solen skinner
Årstid: Sommer

Mumlen fra klasserne kunne høres helt ude på gangen. En skikkelse gik langsomt hen af det blanke gulv. Hendse sorte hår hang ned af hendes skuldre og mank unne svagt høre lyden af hendes hæle når de ramte marmor gulvet. Hendes krystalblå øjne hvilede roligt på døren, indtil et af de mumlende klasse lokaler. Der var en lærer der råbte derinde. Christella bed sig lidt i læben og bankede blidt på døren. En stemme sagde at hun skulle blive derude. Lærerens stemme blev højere og skinger. Hun valgte at gøre som der blev sagt og stilte sig op af muren. Christella hankede lidt op i sin taske og følte sig skidt tilpas. At stå alene på gangen, mens alle andre sad og havde time. Døren gik langsomt op og en dreng trådte ud. Hendes smil blev en smule større og hun mærkede rødmen stige i hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 8:56 pm

Jayden havde som altid lavet lidt ballede i timen og selvom han ikke selv synes han havde gjordt noget slemt så havde læren taget det meget alvorligt, men helt ærligt, han´havde jo bare udvekslet et par papirsbolde med sin bror Ethan og det havde læren ikke fundet så specielt sjovt som de havde gjordt. Mens han stod og stirrede ud i luften og læreren råbte ham ind i hovedet hørtes der en svag banken på døren, læreren vendte blikket og råbte et eller andet om at personen skulle blive ude og fortsatte derefter med sit meningsløse formaneri. Et par øjeblikke efter fandt Jayden sig selv på vej ud af døren af odre fra læreren, han smilte tilfreds over at være sluppet for det sidste af matematiktimen. Han vendte hovedet da han kom uden for døren og stod nu ansigt til ansigt med en mørkhåret pige med meget klare krystalblå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 12:18 pm

CHristella smilte svagt og nikkede lidt, som en hilsen da drengen trådte ud af klassen. Hendes øjne hvilede på ham og hun kiggede op på hans ansigt. han havde en smuk bleg hud, der stod i kontrast med hans hår. " Hej " Sagde hun stille og smilte sit sædvanlige smil. Det hviste hendes æble kinder og hendes blå øjne. Hun bed sig lidt i læben og kiggede ned. Varmen spredte sig i hendes kinder, mens den røde farve fyldte kinderne med farve. " Hvad skete der lige derinde ? " Spurgte hun og smilte lidt, hun ignorede hendes rødmen og smilte drillende. Christella løftede det ene øjenbryn og grinte lavt, da hun hørte læreren gå igang med sin kedelige undervisning. Heldigvis slippede hun for matematik.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 3:09 pm

Jayden gik lidt væk fra døren i tilfælde af at læreren ville smide en anden elev ud og han gik istede hen på den anden side af pige. Han satte hænderne om bag hovedet i en tilbagelænet position med et fjernt men tilfredst blik "papirskugler + matematiktime = Frihed" svarede han med et lille grin, han tog sig ikke af hendes rødmen, men smilte stedet venligt til pigen "er du ny her?" spurgte han og begyndte at gå lidt rundt om hende mens han studerede hende en smule.
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 3:13 pm

CHristella grinte lavt og nikkede anerkendende. " Du ved hvordan man slipper fra en matematik time, kan jeg høre " Sagde hun drillende og fulgte ham med blikket da han begyndte at gå rundt om hende. Hun følte sig som en ting der blev vurderet, men tog sig ikke så meget af det. " Nej, jeg har gået her siden jeg var elleve. Jeg er bare meget stille og usynlig " Sagde hun drillende og blinkede til ham. Christella lagde hovede lidt på skrå og hankede lidt op i sin taske, der hang løst på hendes skulder. I dag havde hun hullede shorts på, en babyblå top uden stropper. Hun kiggede lidt ned af sig selv og smilte så op til ddrengen igen. Hun smilte lidt og overvejede om hun skulle præsentere sig, men stod bare og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 3:21 pm

Jayden smilede skævt af det med matematiktimen, det var sandt at han snart var udbryderkonge når det galt kedelige timer også i fysik - som han ellers er temelig god til - fandt han en måde at slippe for "Ja erfaring" grinede han fornøget og blev lidt overrasket over at hun havde gået her så længe "Jeg har ikke gået her frygtelig længe så vi må ha misset hinanden" svarede han og stoppede med at circle rundt om hende, ham og hans tvillingebror Ethan havde selv kun gået på skolen i halvandet år ca så det var klart at han ikke havde mødt alle. Uden at tøve strækte han sin hånd frem imod hende med et stort og muntert smil "udbryderkongen Jayden" præsenterede han sig og hentydede selvfølgelig til sin flugt fra matematiktimen.
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 3:42 pm

Christella smilte stort og hævede det ene øjenbryn, hvorefter hun grinte lavt. Hun nikkede lidt og kiggede ind i hans øjne. Hun holde øjenkontakten lidt, hvorefter hun slog blikket ned i gulvet. Hun var ikke ligeså god til at slippe for timer, men tilgængeld var hun god til at gøre sig ubemærket. "Det må vi, men jeg er god til at være usynlig " sagde hun drillende og blinkede drillende til ham. Christella kørte en hånd gennem håret og lod sin taske dumpe med på gulvet, hvor den landede med et blødt bump. Hun kiggede op på Ethan, da han præsenterede sig. " Spøgelset Christella " præsenterede hun sig grinende og lagde hovede lidt på skrå. Han virkede helt klart som en der ville være god til at flygte fra mange timer. " Duv irker som en der gerne vil slippe for nogle timer ? " Sagde hun drillende og hendes tone var en smule udfordrende. Hun havde det perfekte sted at gemme sig for lærene. Hvilket nok ikke var inde på hendes værelse, der boede hun med tre andre hvor lærerene tjekkede tit.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 3:52 pm

Jayden hævedet det ene øjenbryn af det hun sagde og hun havde ret han elskede at slippe for timer, hvad var ungedommen vis man brugte det hele af den på skoletimer? mest af alt elskede han at aftale planer for at slippe for timerne med sin bror Ethan de lignede så meget hinanden at selv deres egen far ikke kunne kende dem fra hinanden og det kom tit til deres fordel vis de havde brug for at bytte plads med hinanden "Jeg vil helt klart slippe for en masse timer" grinede han over mod hende og kunne ikke lade være med at bemærke de krystalblå øjne der skinnede tilbage på ham.
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 4:01 pm

Christella klappede livligt i hænderne og tog fat i hans håndled. Hun ville ikke hive ham, men det havde været en reaktion. Hun gav hurtigt slip og vendte om på hælen. " Følg mig " Sagde hun grinende og kørte en hånd gennem håret. Hun var glad for at han ikke stod foran hende, for så ville han se hendes kinder der brændte. Hendes skridt var næsten lydløse og hendes hår fulgte hendes bevægelser, når hun gik. Det blå blik hvilede på hver en dør, for at sikre sig at lærene ikke kom ud for at tjekke. Hendes smil var charmerende men også uskyldigt, hvilket altid kom hende til fordel når hun skulle stå og snakke med en lærer. Ingen troede at den uskyldige Christella kunne gør enoget. Et fnis forlod hendes læber, da hun tænkte på det. Hun vendte sig tilbage og kiggede på Ethan og sendte ham et nuttet engle smil, der fik hende til at se uskyldig ud. " Kommer du, Ethan? Eller bliver du ? " sagde hun drillende og kørte en hånd gennem håret. Hendes smil var der stadig, men langsomt forsvandt det, mens hun vendte sig om. Hun vidste ikke hvorfor, men nogle gange havde hun mærkelige humør svingninger.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 4:11 pm

Jayden fik et lille chok da hun hev ham med og han satte efter hende så snart hun havde sluppet ham. Hans fødder ramte gulvet og han var en smule nervøs for om nogen hørte han løb ikke at det var værere end at spurte fra dem men han prøvede alligevel at være så lydløs så muligt hans skridt larmede dog en del mere end hendes, men hun var jo også en pige. Han kiggede lidt overrasket da hun kaldte tilbage til ham *Ethan?* hun havde kaldt ham ved hans brors navn selvom han ikke havde nævnt sin bror til hende *besynderligt* tænkte han, men sagde ikke noget til det "jeg kommer, jeg kommer" svarede han og satte tempoet lidt op
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 4:17 pm

CHristella slog sig selv i panden og bed sig ldit i læben. Hun havde hørt den drengs navn inde i klassen, da Jayden blev smidt ud. " Undskyld.. Jeg tænkte på et helt andet navn. Jeg ved godt du hedder JAydon " Sagde hun stille og kiggede på Jayden med hundehvalpe blikket. Hun havde stået i sin egen verden, da hun kaldte på ham. Hun smilte lidt og grinte så, da han fik halet ind på hende. Hun kørt en hånd genne, håret og hendes blik hvilede på ham. Hun havde tænkt sig at vise ham sit 'pjække sted' som hun kaldte det. Da de kom til døren der førte ud til plænen åbnede hun den og holdte den for ham så han kunne gå ud først.

// gard Sorry ! Jeg sad og så på en anden side, da jeg skrev mit indlæg >.<' //
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 4:26 pm

Jayden grinnede lidt og kunne godt husk at læreren havde råbt efter Ethan inde i klassen osse, det måtte være der hun havde navnet fra. Først havde han troet at hun havde mødt Ethan, men det havde været en smule underligt da hun så helt sikkert havde troet han var Ethan, men også fordi at Jayden altid fik en slags dejavu følelse når han mødte nogen Ethan allerede havde mødt, som om han havde mødt dem før.
Jayden stoppede brat op og snorede rundt mens han tog fat i døren bag hende, han lavedet et lille vrid med armen som en rigtig gentlemand "damerne først" grinede han og gav hende et lille puf ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 4:32 pm

Christella grinte lidt og hævede det ene øjenbryn, da han tog fat i døren og puffede hende ud. Hun stak barnligt underlæben ud og lagde armen over kors. " Så må du tvinge mig " Sagde hun bestemt og kiggede tilbage på ham. Hun prøvede at lade være med at grine og man kunne næsten ikke se det. Hun blev stående, der hvor han havde puffet hende hen og kiggede direkte ud i luften. Hun gav sig ikke det mindste. Hun grinte lidt af sig selv og vippede lidt på fødderne. " Jeg giiider ikke " Sagde hun som et lille barn og grinte så, da hun havde hørt sin egen stemme. Den havde haft en skinder tone, men samtidig også barnlig. Hun trak lidt på den ene skulder og begyndte så at gå, mens hun grinte lidt af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 4:48 pm

Jayden grinede lidt, men fik styr på det og trak på skulderen "okay det tvinger jeg dig" svarede han da hun var begyndt at gå, han løb hen og løftede hende op hvorefter han kastede hende over den ene skulder så hendes mave villede på hans skuldre og hendes hoved vendte den modsatte vej af ham, han havde selvfølgelig fat i hendes ben for at hun ikke skulle falde ned "Hvilken vej?" spurgte han og kiggede tilbage på hende, selvom Jayden ikke var totalt pumpet var han alligevel en smule stærkere end han så ud.
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 7:55 pm

Christella grinte og prøvede at komme ned, men havde det faktisk sjovt deroppe på hans skulder. " Hjææælp ! Jeg bliver kidnappet !" Råbte hun grinende og sparkede lidt med benene. Man kunne tydeligt se at hun var en af cherleaderne, på hendes ben og former. Hun bed sig lidt i læben og kildede Jayden i nakken og bed siig lidt i læben. " Jeg ligger faktisk meget godt " Mumlede hun grinende og kiggede ned i jorden, for hendes mærkelige vinkel. Hun fælte sig en smule forlegen, fordi hun bar på hende. Hende skinder var blevet let lyserøde og hendes øjne hvilede på døren bag dem. Hun pegede bagud, dvs foran Jayden og smilte lidt. " Jeg skriger vis du vælter med mig " sagde hun drillende og holdt fast i hans bluse, så hun ikke gled. Christella strammede sig greb om hans bluse og følte sig som en lille pige, som sad i armene på en hun kunne lide for hendes hjerte hamrede i hendes bryst.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeTirs Jun 01, 2010 10:49 pm

Jayden grinnede lidt og snurrede et par gange rundt for at gøre hende bange inden han lod hende dumpe ned på jorden. Han sikrede sig dog at hun ikke væltede og han mærkede hendes vægt ryge af ham da han satte føderne i jorden. Selvom hun ikke vejede meget kunne det stadig mærkes at hun røg af "nånå du skulle nødig tilkalde en lærer med det skrig" svarede han med et drillende grin hvorefter han afventede hende til at vise vej da han jo ikke havde den fjerneste ide om hvorhen de skulle.
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 3:16 pm

Christella grinte, da hun blev sat ned og hævede det ene øjenbryn. " Det kan vi ikke have " sagde hun og kørte en hånd gennem håret. Hurtigt vendte hun om på hælen og gik mod en af de andre bygninger. Bag den bygning kunne man se et træ, hvor der højst oppe var en udkigs post. Hun havde fundet den ppå sit første år. " Vi skal om bag den bygnig " sagde hun smilende og lavede en hånd bevægelser, der opmuntrede ham til at komme med hende. Hendes smil var kært og også charmerende. Hun havde ikke vist nogen dette sted, men hun havde på fornemmelsen at nogle andre også kendte det. " Fortæl mig lidt om dig, Jayden " sagde hun smilende og hendes øjne strålede glad.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeFre Jun 04, 2010 10:15 pm

Jayden smillede som han plejede mens han fulgte frivilligt med "hmm der er ikke så meget at sige" svarede han mens han tænkte sig om for at give et ordenligt svar "jeg kan godt lig musik og at lave ballade hmm jeg kommer fra London" fortsatte han og kiggede smillende over på hende, der var ikke så meget mere at sige så han besluttede at lede spørgsmålet tilbage på hende "hvad med dig? fortæl!" sagde han så og kiggede lidt hen mod der hvor de nu var på vej hen med et fjernt blik.
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeLør Jun 05, 2010 10:24 am

Christella lyttede stille og holdte sit blik på træet, som langsomt kom til syne bag bygningen. Hendes smil blev størrer og hun lagde hovede lidt på skrå. Da Jayden spurgte hende om det sammen, trak hun lidt på skuldrene. " Øhm. Jeg kommer fra Boston. Jeg er svømmelærer derhjemme. Og jeg aner ikke helt hvad jeg mere skal sige " sagde hun og kiggede undskyldende tilbage på ham. Christella blev ved med at gå, men i et meget roligt tempo for hun kunne ikke se en grund tila t skulle skynde sig.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitimeSøn Jun 06, 2010 6:49 pm

Jayden slog sit blik hen mod træet der kom til syne foran dem. Han vidste ikke hvad han mere skulle sige. Måske skulle han sige at han havde en tvillingebror? naa.. det ville være sjovere vis hun selv mødte ham og højstsandsyndeligt forvekslede dem da de var fuldstændig ens i uddsene, de var så ens at selv deres egen far ikke ville kunne kende dem fra hinanden og det var der nok aldrig nogen der ville kunne, det var egentlig en smule trist nu når han tænkte over det..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Råben i klasserne. - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Råben i klasserne. - Jayden   Råben i klasserne. - Jayden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Råben i klasserne. - Jayden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Memories - Jayden
» Ny skole! - Jayden
» Jeg venter på dig Jayden! (Privat)
» Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//
» Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Klasse lokale-
Gå til: