Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Vote_lcapHulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Voting_barHulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Vote_rcap 
jahilla
Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Vote_lcapHulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Voting_barHulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//

Go down 
ForfatterBesked
Samuel

Samuel

Antal indlæg : 224

Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Empty
IndlægEmne: Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//   Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeOns maj 26, 2010 8:39 pm

Dato: IRL
Tid: 14:54
Omgivelser: fodboldholdet, et par enkelte cheerleadere og en masse bolde.

Sam havde faktisk ikke gjort noget den her gang!
Han havde bare samlet den lille læderbold op som fodboldholdet havde skudt ud af banen og kylet den tilbage igen. Det var da ikke hans skyld at vinden fik fat i den og valgte at lade den lande i Holdkaptajnen/ Hulkens pande?
De andre spillere var frosset til stedet og stirrede på det store uhyrer der faldt til jorden (123 xp til Sam!).
Der var ikke gået ret meget mere end 5 sekunder inden Hulk nr. 2-3-4-5 og 6 satte efter ham - den ene med et baseballbat den anden med en kejle (?).
Sam vendte om på hælen og spænede hen over fodboldbanen med halvdelen af holdet efter sig. Resten stod i en rundkreds om Hulk nr. 1
Hjertet hamrede i brystet på ham og hans ansigt var fortrukket i en bange, men underholdt mine.
*Shit, Det her er bare ikke min dag!*
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden

Antal indlæg : 155

IndlægEmne: Re: Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//   Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeOns maj 26, 2010 8:52 pm

Jayden stod og flirtede med nogle af cheerleaderne som han ofte gjorde når han kedede sig, cheerleaderne trænede nu sammen med baseball holdet og de var ved at øve på deres pyramide.
Jayden stod ved siden af og snakkede lidt med en af de nederste af pigerne og satte uskyldigt en hånd på hendes skulder, det skulle han dog ikke have gjordt da det gav hende overbalance og han så til mens den store pyramide svejede frem og tilbage og tilbage igen hvorefter den med et par hyl og skrig faldt sammen og inden de nåede at rejse sig op var Jayden allerede i fuld gang med at stikke af da han vidste hvor dødbringene pong-ponger var, 4-5 af cheerleaderne var kommet på benene og var på vej efter ham nu, han kiggede tilbage over skulderen med et undskyldene blik, men det så ikke ud til at hjælpe det store.
Jayden løb rimelig hurtigt og snart kom han op på siden af en anden dreng der så ud til at have travlt "hvorfor har du så travlt?!" råbte han muntert til hamde stadig løb et par meter fra hinanden.

//haha sikken en situation du er kommet i der, kegler er uhyggelige..//
Samuel

Samuel

IndlægEmne: Re: Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//   Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeOns maj 26, 2010 9:05 pm

//yep, følte mig kreativ idag - kegler skulle bare med;)//

Sam kiggede sig undrende over skulderen for at se hvad de mange hvin og skrig var. En dreng kom løbende forrest i fuld fart med mindst 5 vrede cheerleadere efter sig. Hans egne ben vaklede en smule og han vendte hurtigt næsen fremad igen inden han endte fladt på græsplænen hvor spillerne havde fri adgang til at trampe ham ned. Drengen kom snart op på siden af ham og han spurgte muntert om Sam havde travlt.
Sam så stirrede i et par sekunder inden han brast i en hakket latter - pga anstrengelsen ved at løbe samtidigt - og pegede om bag sig. "Min fan-club" råbte han så de andre omme bag i også kunne høre det. Han smilede skævt til drengen og så til sin forfærden at baseballholdet var ved at indhente. "Shit!" bandede han og satte farten op.
Han kiggede sig over skulderen for at møde drengens blik med hans egne dybblå. "Skynd dig, ellers haler de sgu ind på os!" råbte han og kastede et nervøst blik bagud.
Skoleregler eller ikke - han ville ikke slippe godt fra det hvis de indhentede ham.
Ironisk nok var det ham med keglen der havde forspringet i forhold til resten af pøblen.
*I det mindste er det ikke battet der slår først* tænkte han.
*Se man kan finde en lys side ved alt. Selv med Hulk 2-3-4-5 og 6 efter sig!*

//Smutter ud med hunden i et stykke tid//
Jayden

Jayden

IndlægEmne: Re: Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//   Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeTors maj 27, 2010 6:42 am

Jayden fuldte drengens blik og kiggede også bagud, han mødte synet af en kegle og et par pong-ponger der var kommet lidt for tæt på, han satte farten lidt mere op så de ca løb lige hurtigt, han jagtede tit pigerne, men han havde ikke regnet med at de ville jagte ham tilbage på denne her måde "har du også en fanklub?" spurgte han forpustet og fortsatte efter en lille vejrtrækningspause "hvor er jeg glad for at min fanklub består af ca 10 par lækkre ben" fortsatte han med et drillende smil og hentydede selvfølgelig til cheerleaderne bag ham *piger er skræmmende* tænkte han og kiggede sig hurtigt bagud for at se hvor tæt på de var, heldigvis var de sakket lidt bagud og Jayden håbbede at de snart ville give op for han ville ikke kunne blive ved med at løbe i denne fart "hvad gjorde du så for at få sådan en fanklub?" spurgte han og lavede et lille nik med hovedet tilbage med baseball spillerne.
*man prøver at snakke med et par tøser og hvad for man ud af det?* tænkte han og bed sig lidt i læben *nårh jah i det mindste fik jeg da deres opmærksomhed* han grinede lidt halvkvalt, da han begyndte at være forpustet af alt det løberi.

// haha nice nok- fuck du skriver meget det er sku lige før jeg ikke kan følge trop xD//
Samuel

Samuel

IndlægEmne: Re: Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//   Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeLør maj 29, 2010 2:00 am

//Sorry jeg ikke har været på - har haft travlt med skolearbejde og RL ;O hehe ja kreativiteten var stor:)//

Samuel udstøtte et raspende suk imens han løb da han opdagede at de var længere foran de andre. Sam rystede smilende på hovedet af drengen. "Jeg kom til at kaste en baseball i panden på holdkaptajnen." gispede han imens han pejede tilbage mod hoben af vrede sportsfolk. "De har været efter mig lige siden jeg kom til at vælte Pitcherens knallert første skoledag." Han trak på skuldrerne og så fremad igen. "Det er mig og mit usle udheld der får mig i de her situationer"sukkede han. Et lumsk smil bredte sig dog langsomt over hans læber og han lagde hovedet tilbage og råbte: "Men det er jo det sjove i det - ikke drenge?!" Sam hørte til sin tilfredshed flere forargede og gispende svar. Sam tog fat i drengens ene ærme og hev ham skarpt til venstre mod buskene og træerne. "Den her vej!" sagde han og spænede i retning af den tykke vegitation med drengen efter sig.
Jayden

Jayden

IndlægEmne: Re: Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//   Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeSøn maj 30, 2010 9:40 am

Jayden grinnede halvkvalt af hvad drengen sagde og kiggede bagud efter alle de gispende og forargede svar han trak på skuldrene og vente hovedet fremad igen for ikke at komme til at falde for det havde været katastrofalt lige i denne situation "Sikke en dejlig måde at få en fanklub på- det må jeg prøve en dag" svarede han grinende og fortsatte "hvad angår tøserne bagved - ja lad os bare sige de faldt for mig" afsluttede han med et lille overlegent smil på læben. Han lod sig frivilligt drejede til venstre da drengen tog fat i ham og han snorede rundt på hælen i det skarpe sving for at kunne ta det og så nu at de var på vej mod en tyk vegitation *er det her nu osse en god ide* tænkte han og sank en klump.

//ja RL skal der jo osse være plads til og også uheldigvis skolen:3//
Samuel

Samuel

IndlægEmne: Re: Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//   Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeOns jun 02, 2010 10:28 pm

//Så enig, men jeg burde virkelig se at få kommet i gang med at skrive ><'//

Sam hev drengen efter sig imens han styrtede hen mod de tætte buske. Hans åndedrag kom i gisp og han kunne mærke sin puls dunke i halsen på ham. Da han nåede de grønne buske dykkede han ned i dem og trak drengen med ned efter sig. Han stoppede ikke der, men fortsatte hurtigt med hovedet dukket langs den lille sti imellem den næste række vegitation, som han vidste fandtes. Han havde faldet over denne smutvej da han sidst havde manglet et godt gemmested. En oplevelse han ikke ville gå i detaljer med.
Han kunne høre den vrede hob af mennesker nærme sig og han kunne vel kun håbe på at de ikke havde set dem dykke ned imellem de grønne blade.
"Shh" hvæssede han så højt han turde.
Jayden

Jayden

IndlægEmne: Re: Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//   Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitimeFre jun 04, 2010 10:21 pm

Jayden lod sig imod sin vilje dykke ned i de grønne buske og troede et øjeblik at han ville ligge kradset op af de mange grene og kviste, men istedet slog han øjnene op kun for at opdage den lille skjulte vej han nu lå på sammen med drengen. Han havde ikke vidst at der var en stig her, men han var taknemmelig over at den var der. Han kunne mærke sit åndedræt prøve at få ham til at ånde tungere, men han var bange for at vis han gjorde det ville de mange vrede mennesker høre ham og istedet fulgte han drengens råd og forblev stille.

//jep osse mig -.-"//
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//   Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden// Icon_minitime

Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: fodboldtbanen-
Gå til: