Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Vote_lcapvi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Voting_barvi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Vote_rcap 
jahilla
vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Vote_lcapvi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Voting_barvi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh hvorfor bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam

Go down 
ForfatterBesked
Jayden

Jayden

Antal indlæg : 155

vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Empty
IndlægEmne: vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh hvorfor bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam   vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeOns maj 26, 2010 7:40 pm

dato: irl
tid: 14.50- de har fri om 10 min
sted: til fysiktime i fysiklokalet
vejr: udenfor er det en smule overskyet, men det regner dog ikke
omgivelser: trætte elever der venter på at få fri fra fysik

Jayden sad på sin plads i fysiklokalet, det havde været en lang dag og nu var den endelig ved at være ovre. Han havde været færdig med sine opgaver for længst og sad nu bare og ventede på den befriende tone a klokken der ringede dem frihed, men Jayden var ikke specielt tålmodig og som han sad der morede han sig en smule med de forskellige farvede væsker foran ham, han tog nogle farver og blandede dem sammen så det gav noget andet. Han fik fat i en gul væske og blandede den op med noget blåt og det blev til hans overraskelse en orange agtig farve, han grinede en smule af det og tog derefter fat i en blå væske han hældte noget rødt ned i og så hvordan farven langsomt ændrede sig til en lys lilla. Uden han havde opdaget stod læreren pludselig bøjet over ham "Jayden hvad er det du laver!?" næsten råbte den gamle mandlige lærer og han fortsatte med sine formaninger "du skal ikke dovne den i mine timer unge ma.." mere nåede han ikke før den lilla væske begyndte at bobble og med en høj lyd klaskede det ud af glasset og lige op i ansigtet på den sure lærer.
Jayden kiggede lidt fra læreren og ned på glasset også tilbage inden han hoppede op fra sin plads og begyndte at løbe mod døren med læreren i hælene, han sprang ud af døren og kiggede tilbage efter den sure lærer der stadig var dækket af tykt lilla masse, læreren opgav i døren og råbte istedet efter Jayden der ikke hørte hvad han sagde. Han fortsatte med at løbe ned ad gangen hvor få elever der allerede havde fået fri stod i små grupper, han tog fat i en pige og tog en lille svingom med hende, han svingede hende et par gange rundt om ham selv inden blinkede til hende og fortsatte videre og efterlod den måbbende pige bag sig.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam

Antal indlæg : 447

vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Empty
IndlægEmne: Re: vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh hvorfor bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam   vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeOns maj 26, 2010 8:03 pm

Jam kom gående med sin taske over skulderen, ikke langt fra fysik lokalet. Han var smuttet før tid, uden den ældre lærerinden havde opdaget det - hvorfor skulle hun også gøre det, hun var jo allerede halvblind - og gik nu med rolige skridt og halvt lukkede øjne. Han hørte dog den høje lydt fra fysiklokalet og så derhen imod fra den lidt ældre dreng kom spænende ud derfra med læreren i hælene. Jam kunne ikke lade være med at grine, og tænkte på at det højst sandsynligt var noget allá det han selv kom til at lave når han endelig skulle starte på trin 6. De havde ikke fysik på trin 5 og det ærgede Jam så grufuldt nogen gange, da han også allerede vidste meget om faget, og havde været ret interesseret i det de sidste par år. Jam holdte sit blik på drengen og smågrinede stadig lidt. Han gik et skridt til siden så han endte med at stå foran drengen da han var omkring 5 meter foran sig. "hey, du kan vist gost stoppe op nu, du er ikke forfuldt længere" sagde han muntert med et grin. Han hev sin taske ordenligt op på skulderen og lagde armene over kors. Han gjorde så et lille kast med hovedet for også at få sit pandehår væk fra sine smukke lyse isblå øjne - eller der var delte meninger om hvor smukke de nu var, da Jams mening nok mere lød på 'de har en frygtelig farve, som slet ikke klæder mig' - og havde et glad og muntert smil på læberne. Gangen var egentlig ret tom, da de fleste stadig sad og ventede på at få fri. Da Jam fik set ordenligt på drengen var der noget genkendeligt over ham. Lignede han ikke ham Ethan som Jam mødte nede i hallen da han var stukket af fra nogle drenge fra trin 8? eller var det bare ham?
Jayden

Jayden

IndlægEmne: Re: vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh hvorfor bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam   vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeOns maj 26, 2010 8:14 pm

Jayden prøvede at stoppe, men han løb ret så stærkt og drengen var tæt på, han satte hænderne på drengens skuldre og slyngede sig en gang rundt om ham for at sænke farten og stoppede derefter op og tog et skridt tilbage "årg det skader ellers ikke med en smule motion" grinede han en smule forpustet over mod drengen, nu var han en smule rundtosset efter de to svingomer han lige havde haft. Mens han kiggede på drengen lage han mærke til hans øjne der skillede sig meget ud, de havde skarp isblå farve som Jayden synes klædte drengen godt, han selv havde store lysebrune øjne ligesom sin tvillingebror, de lignede hinanden på en prik og det var derfor næsten umuligt at kende forskel på dem. Han fik et smule eftertænksomt udtryk på da han fandt drengen en smule bekendt, men han var sikker på han ikke havde mødt ham før, det hele var sådan lidt deyavu agtigt synes han.
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh hvorfor bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam   vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeOns maj 26, 2010 8:32 pm

Jam havde et skævt smil på sine læber, og synes kun at den meget bekendte dreng var morsom. Selvom han næsten virkede identisk, var der små ting der sagde Jam at det ikke var samme person. Attituden var ikke helt den samme heller. Denne dreng var en smule mere energisk og... Ja anderledes. "tja, det er det vel nok. I en hvis grad, og du ser da alligevel lidt forpustet ud." sagde han muntert og havde et drillende glimt i øjet. JamS humør var - som altid - drillende og muntert, og det strålede altid ud af ham. Han betragtede drengen lidt, og valge ikke at præsentere sig som det første. Hvis han nu tog fejl og det var Ethan, så ville det for alt i verden blive pingligt. Han tænkte lidt over hvordan han skulle starte samtalen, furnuftigt men uden at afsløre sin tvivlsomhed. "ehm, nu ved jeg det er dumt at jeg spørg, men altså.. Du kender da tilfældigvis ikke Ethan, hvis du altså ikke er ham?" spurgte han, og så med et lidt spørgende blik. Han opgav direkte at finde på noget relevant som ikke afslørede ham, så han spurgte bare ligeud.
Jayden

Jayden

IndlægEmne: Re: vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh hvorfor bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam   vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeOns maj 26, 2010 9:03 pm

Jayden grinede en smule højt af drengens tvivl, han var ikke den første til at lave sådan en fejl, nej self deres egen far ville ikke kunne kende Ethan og Jayden fra hinanden også deres personlighed var meget ens - altid muntre og glade- men de kunne dog godt fordybe sig vis du endten tegnede eller spillede musik "Jeg er Jayden- vi er tvillinger" svarede han og rækte hånden frem mod drengen som en hilsen "jeg synes nok du virkede lidt deyavu agtig, men vis du har mødt Ethan forklare det jo det hele" smilede han og kløede sig lidt i baghovedet.
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh hvorfor bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam   vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeFre maj 28, 2010 9:20 pm

Jam så lidt på ham med et smule undrende blik, men trak så på skuldrende. "ja okay, fair nok, jer skal der jo også være plads til" sagde han, som om det var noget helt vildt sjældent at være enægget tvilling, men havde en drillende tone. Jam tog imod Jaydens hilsen og tog fat i hans hånd og klemte blidt om den. "Jeg hedder Jam, hvis det skulle interessere dig at vide" sagde han så og trak sin hånd roligt til sig. Han lyttede videre på hvad Jayden fortalte, og nikkede lidt uforstående. "aha okay..." sagde han så og trak på skuldrende
Jayden

Jayden

IndlægEmne: Re: vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh hvorfor bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam   vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitimeFre maj 28, 2010 9:43 pm

Jayden spærrede øjnene en smule op og fik et nysgerrigt blik på han lænede sig lidt tættere på Jam for at undersøge ham. Han stod lidt frosset fast og kiggede på ham inden han slog ud i et stort smil "hyggeligt at møde dig jam!" svarede han så og slog ham drillende - og ikke ret hårdt - på skulderen. Et par piger passerede dem og Jayden gjorde et lille håndtegn og blinkede til dem mens de passerede hvorefter han igen kiggede over på Jam med et lille smil, han kunne høre et par af pigernes fnisen bag sig og det fik ham kun til at smile mere.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh hvorfor bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam   vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh  hvorfor  bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam Icon_minitime

vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh hvorfor bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Fysiklokale-
Gå til: