Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Vote_lcapWeee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Voting_barWeee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Vote_rcap 
jahilla
Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Vote_lcapWeee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Voting_barWeee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Weee (David, Grisling og Pingvin)

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Andy
Admin
Andy

Antal indlæg : 737

Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 2:48 am

Uuuh Uuuh!! håber at Pingvin vælger grøn, og siger at teksten er ligemeget.... for så kan jeg bare sige.. her lille Pingvin ^^

Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 1109evr

Jam

Antal indlæg : 447

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 7:17 am

hahah flot trold xD

du har bare at at læse den hele når du får den xD
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David

Antal indlæg : 234

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 10:52 pm

undskyld lul >.<
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 10:59 pm

jamen det går, bare du læser den rigtige når den er færdig xD
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 11:01 pm

det lover jeg ^^
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 11:05 pm

goodt :3
jeg kan bare ikke love en dato på hvornår den er færdig xD
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 11:11 pm

smutter nu såå

bye <33
- og lotte, din mobil er ikke væk igen xD du havde den lige før, og ellers så lagger jeg mit til at digte igen xD
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 11:35 pm

har lige fundet den igen XD
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeTors maj 27, 2010 7:24 am

ehe, dygtig.... den der leg, kommer jeg til at tænke på at, den leger jeg også med min blyant og viskelæder xD. min blyant er sort og gemmer sig i min dyne, imens mit viskelæder bare er så småt at det altid bliver væk oo' xD
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeTors maj 27, 2010 1:35 pm

haha det er sådan en træls leg XD
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeTors maj 27, 2010 4:31 pm

hahaha xD. Ej jeg legede den leg med min fjernbetjening en anden gang, og det var en af de lege hvor det virkelig var gå tur, byt, 'tak'. xD
jeg har fortalt dig det dengang det skete men det var fandme genialt xD

Den gang jeg gik ned på toilettet med min fjernbetjening, og da jeg kom op så står jeg bare og tænker 'hvor er min fjernbetjening?' - så var den på toilettet xD
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 4:12 pm

når ja det kan jeg godt huske x3
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 4:22 pm

det var møg grinern xD
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 4:37 pm

jeg kan huske jeg bare hånede dig med det XD
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 4:44 pm

haha, jamen altså... Lige det der kunne jeg følge christian fuhlendorff meget godt xD
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 5:21 pm

aaaahvem?
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 5:25 pm

en eller anden genial komiker som jeg har stenet lidt med den anden lotte, laura og patty xD
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 5:26 pm

okay hygge ^^
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 5:30 pm

det er snart længe siden xD. det var under projektugen haha, men ja

- OMG! min årgang får besøg at 20 franske elever og 3 franske lærere på mandag -.-
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 5:45 pm

ja okay XD

stakkels dig ^^
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 5:47 pm

ja...

og inden du bliver bekymret og spørg, så er jeg træt, og min humør er bare en smule ustabil idag.. så ved du det.
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeLør maj 29, 2010 12:27 pm

hmm okay håber det så har hjulpet at få sovet lidt... men re der noget problem?
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeLør maj 29, 2010 3:47 pm

ikke noget jeg lige kan huske... men jeg fik da sovet... 12 timer. og mit humør er sådan forholdsvis godt igen :3 ikk' helt i top, men bedre - meget bedre - end igår.
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeLør maj 29, 2010 5:04 pm

okay det var godt du har det bedre det er jeg glad for at høre ^^
Jam

Jam

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitimeLør maj 29, 2010 8:19 pm

mh tja, udover den svimmelhed jeg nu også har reddet mig, så går det da... tror jeg ender med at gå tidligt i seng igen idag..
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) - Page 5 Icon_minitime

Weee (David, Grisling og Pingvin)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Kreativ, Reklamer-
Gå til: