Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Roligt vand - Kenneth Vote_lcapRoligt vand - Kenneth Voting_barRoligt vand - Kenneth Vote_rcap 
jahilla
Roligt vand - Kenneth Vote_lcapRoligt vand - Kenneth Voting_barRoligt vand - Kenneth Vote_rcap 
Jam
Roligt vand - Kenneth Vote_lcapRoligt vand - Kenneth Voting_barRoligt vand - Kenneth Vote_rcap 
Matthew
Roligt vand - Kenneth Vote_lcapRoligt vand - Kenneth Voting_barRoligt vand - Kenneth Vote_rcap 
Lilly
Roligt vand - Kenneth Vote_lcapRoligt vand - Kenneth Voting_barRoligt vand - Kenneth Vote_rcap 
David
Roligt vand - Kenneth Vote_lcapRoligt vand - Kenneth Voting_barRoligt vand - Kenneth Vote_rcap 
Samuel
Roligt vand - Kenneth Vote_lcapRoligt vand - Kenneth Voting_barRoligt vand - Kenneth Vote_rcap 
Jayden
Roligt vand - Kenneth Vote_lcapRoligt vand - Kenneth Voting_barRoligt vand - Kenneth Vote_rcap 
Romeo
Roligt vand - Kenneth Vote_lcapRoligt vand - Kenneth Voting_barRoligt vand - Kenneth Vote_rcap 
Alex-
Roligt vand - Kenneth Vote_lcapRoligt vand - Kenneth Voting_barRoligt vand - Kenneth Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Roligt vand - Kenneth

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Roligt vand - Kenneth Empty
IndlægEmne: Roligt vand - Kenneth   Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:55 pm

Sted: Svømmehallen
Tid: Kl.12.00
Omkring: Intet andet end vand.
Vejr: Solen skinner udenfor.


Gulvet følte koldt under fødderne og der var helt roligt inde i svømmehallen. Der var kun Christella derinde, som sad med fødderne i vandet. Det hele føltes så rart, vandet, stilheden og det hele. Smilet formede sig om hendes læber og hun hoppede ned i vandet. Det var lunt, og ikke for varmt. Hun elskede at være i vandet, det var derfor at hun lærte små børn at svvømme hjemme i Boston. Hun tog en dyb indånding og dykkede ned under vandet. Hendse tanker var så klarer hernede, og hun kunne også se det hele. Hun svømmede lansgsomt under vandet, men hun nød det. Christella smilte lidt og mærkede hvordan hende slunger ligepludselig skreg efter luft. I starten ignorede hun det, for følelsen af at være omringet af vand var for dejlig. Endelig dukkede hendes hovedet op over overfladen. Håret blev skubbet tilbage og hendes hår hang ned af hendes ryg. Hendes guldne hud skinnede pga. de dråber der hang på hende. Hendes sorte bikini klædte hende godt, men det var ikke lige det hun tænkte på lige nu. De første minutter stod hun bare og kiggede rundt. Lyden af en dør der lukkede i fik hende til at vende sig om. Der stod en for enden af bassinet, og Christella smilte til ham fra midten af bassinet hvor hun stod.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Roligt vand - Kenneth Empty
IndlægEmne: Sv: Roligt vand - Kenneth   Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:15 pm

Dagen var begyndt rimelig langsomt og kedeligt efter Kenneths mening, han havde ikke haft det helt store at lave. Han havde måske siddet lidt på værelset for sig selv og spillet lidt på sin guitar, men han havde ikke sunget, fordi han ikke havde fundet lysten til det, han havde heller ikke så meget lyst til at en anden skulle høre ham synge, det var han nemlig ikke så glad for. Han havde også i noget tid, siddet og betragtet vejret som man let kunne se gennem vinduet, så grund af solen som skinnede, selv indenfor følte Kenneth at solen gjorde ham varm, det gjorde den jo også lidt, men ikke så man blev brun af det. Marcus synes også at han ikke manglede farve, så han behøvede at ligge udenfor at sluge solens lys til sig. Der var utrolig stille synes han, det var næsten som om at han var den eneste på skolen, det var han måske også lige idag, fordi alle enten var ude i byen eller et smut hjemme og besøge deres forældre måske? Kenneth sukkede svagt for sig selv og lagde roligt og forsigtigt sin guitar fra sig og rejste sig fra sengen, når nu at det var så godt vejr, så kunne man da alligevel godt nyde det. Men imens han gik undenfor passerede han svømehallens dør, som han stoppede ved, fordi han hørte et plask derinde fra. Så var han måske alligevel ikke alene!? Kenneth havde ikke tænkt så mange tanker, før han havde taget fat i døren og åbnet den. Lyden fra døren som lukkede var ret høj, så han regnede med at personen derinde kunne høre ham. Og rigtigt nok, så opdagede Kenneth imens han var gået hen til enden af bassinet, at personen havde vendt sit blik på ham. Kenneth smilte venligt, da han så at det var en pige fra sin egen årgang og kørte en hånd gennem sit hår og bed sig lidt i læben. Lidt nervøs for hvad han skulle sige til hende også endna når hun faktisk var halvt nøgen. Han kunne nemlig lige skimme at hun havde bikini på og det fik ham til at rødme lidt, han gik ikke så tit i svømmehallen nemlig. Men han vendte blikket lidt væk fra hende derefter og kløede sig lidt i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Roligt vand - Kenneth Empty
IndlægEmne: Sv: Roligt vand - Kenneth   Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:28 pm

Christella lagde hovedet lidt på skrå, da hun opdagede at drengen kiggede væk. Hendes smil blev bare større, hvorefter hun dykkede ned under vandet igen. Denne gange svømmede hun elegant og hurtigt under vandets overfalde og stoppede da hun nåede lanten hvor drengen stod. Hun tog fat i kanten og hev sig op, mens nogle dråber stasdig sad og skinnede på hendes hud. Christella kiggede op på ham og grinte lidt. " Jeg bider ikke. Kun lidt ? " sagde hun drillende og tog fat i sit hår, hvorefter hun vred det. En smule vand forlod hendse hår, men det var stadig vådt. Smilet var stadig på hendes læber, da hun rejste sig op og stod foran drengen. Hurtigt kiggede hun ned af sig selv og forstod hvorfor han rødmede, hvilket fik hende til at rødme svagt. " Jeg er Christella " sagde hun med et smil og hendes krystal blå øjne hvilede roligte på ham. Hendes smil var blidt og varmt.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Roligt vand - Kenneth Empty
IndlægEmne: Sv: Roligt vand - Kenneth   Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:37 pm

Kenneth så ud mod vandet igen, da han hørte at hun bevægede sig i vandet og blev først lidt undrende om hvad hun lavede under vandet, men fandt så ud af det, da han så at hun svømmede hen imod ham. Det fik et let smil frem på hans læber, imens han kørte en hånd gennem håret. Hans rødmen var heldigvis ikke særlig stor, men den kunne godt lige skimmes og det gjorde det slet ikke bedre at hun så kom op fra vandet så man rigtig kunne se hende. Han smilte let over det hun sagde og tænkte kort, " jeg bider igen" drillede han tilbage og satte den ene hånd i lommen. Han fulgte hendes bevægelser lidt og så på at hun vred vandet ud af sit blonde hår. Kenneth opdagede at hun også rødmede svagt og fandt det lidt komisk at de begge nu skulle stå og være røde i hovedet. Men lidt efter forsvandt den røde farve dog i hans ansigt og han rømmede sig lidt. "Jeg hedder Kenneth" svarede han tilbage og nikkede lidt. Han lod godt mærke til hendes blå øjne og betragtede dem lidt, han egne blå øjne var ikke krystal agtige, men de var endelig også meget flotte og ret dybe.
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Roligt vand - Kenneth Empty
IndlægEmne: Sv: Roligt vand - Kenneth   Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:51 pm

Christella bed sig lidt i læben og undslap et grin. Det var lidt komisk at de begge stod og rødmede lidt. Hun bed sig lidt i læben og gav Kenneth elevator-blikket. Han havde helt klart udseendet med sig. Blå øjne og brunt hår. Det var nogle af de ting der gjorde hendes blød i knæene. Hun bed sig lidt i læben og hævedet det ene øjenbryn. " Javel ja. Vis du bider, såå.. Så slipper du aldrig af med mig ? " sagde hun og grnte lidt, for det lød måske lidt forkert. Christella smilte lidt og kiggede hen på væggen hvor hendes håndklæde hang, mens hun stadigvæk kiggede på Kenneth ud af øjenkrogen. " Hyggeligt at møde dig Kenneth. " sagde hun med et smil på læben og kørte en hånd gennem si tvåde hår. Hun havde på ingen måde noget imod at stå i bikini foran en dreng, men det gjorde hende måske en smule mere genert end hun ville havde været vis hun havde haft badedragt på. " Hvad laver du så her ? " spurgte hun og kørte en hånd ned af sin egen arm, en sjælden vane.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Roligt vand - Kenneth Empty
IndlægEmne: Sv: Roligt vand - Kenneth   Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 3:13 pm

Kenneth lagde godt mærke til at hun gav ham elevator blikket og bed sig lidt i læben over det. Han tænkte altid det værste når folk gjorde det, selvom det måske ikke altid var dårlige ting de tænkte om sig. Han synes ikke selv at han så specielt godt ud overhovedet, selvom han da havde fået nogle komplimanter med at han havde udseendet med sig, men som altid havde han bare modsagt det og ladet emnet ligge, for ikke at blive sur. Han grinte dog lidt over det hun sagde og tænkte kort over det, han kunne godt høre at det lød lidt forkert, men tænkte ikke så meget over det, " jeg skal skam nok finde en måde at slippe af med dig på" drillede han og løftede kort begge sine øjenbryn, inden han grinte lidt igen. Han nikkede lidt til hende og sendte hende et skævt smil, inden han kørte hånden gennem håret, " i lige måde Christella" sagde han med en blid tone og sendte hende et skævt smil igen. Kenneth tænkte lidt grundigt over hendes spørgsmål, men trak så bare lidt på den ene skulder og tog begge hænder ned i lommen, " jeg kedede mig, så jeg gik bare lidt rundt" svarede han og smilte blidt denne her gang.
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Roligt vand - Kenneth Empty
IndlægEmne: Sv: Roligt vand - Kenneth   Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 3:21 pm

Christella smilet lidt og rækte drillende tunge til ham. Ingen ville kunne slippe af med hende, vis hun ikke ville lade dem gøre det. Hun lagde hovedet lidt på skrå og trak lidt på den ens kulder. " Du ville aldrig kunne slippe af mig med. Jeg er for klæbende " sagde hun og grinte lidt af sig selv. Sådan var hun altid, stædig men stadig vildt genert. Hendes øjne gled ned på gulvet, hvorefter hun kastede et blik ind i hans øjne. Hun bed sig lidt i læben og følte hvordan hun svagt blev blød i knæene, og med det samme blev hun i tvivl om hun skulle give ham et kompliment eller om han havde hørt for meget af den slags. Et gab forlod hendes læber, og hendes hånd røg op for hendes mund for at skjule det. Hun havde været her i lang tid, men hun havde ikke svømmet. Hendes ene hånd havde hun ved sin hofte og den anden kørte hun gennem håret. " Det lyder kedeligt " sagde hun smilende, hvorefter hun kiggede lidt rundt og opdagede at lidt bag Kenneth stod der et par stole. Et lumsk smil formede sig om hendes læber, da hun gik forbi ham. Christella tog fat i hans arm og grinte lidt af ham. Hun havde et godt greb om hans arm og smilte drillende. " Jeg er aaalt for klæbende " sagde hun drillende og kiggede efter en reaktion som sikkert ikke ville komme. Hun lænte sig lidt op af ham og mærkede hvordan et gab pressdee på igen, men denne gang kom det ikke ud over hendes læber. " Kan vi ikke sætte os ? " spurgte hun smilende og sendte ham et hundehvalpe blik. Hendes øjne glimtede bedende og hendes underlæbe stak ud, så hun lignede en hundehvalp. Det var en af de ting hun var rigtig god til.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Roligt vand - Kenneth Empty
IndlægEmne: Sv: Roligt vand - Kenneth   Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 3:40 pm

Kenneth grinte lidt over at hun rakte tunge til ham og rakte tunge tilbage til hende, han havde intet imod at være lidt barnlig en gang imellem, det synes han var meget sjovt, men det kom jo også and på hvordan han skulle være barnlig, men at rakte tunge kunne han sagtens overkomme. Han grinte lidt over det hun sagde og tog sin ene hånd op af lommen og lod den glide gennem sit hår og tænkte lidt over det, han havde aldrig mødt nogen som kunne være så klæbende som hun beskrev sig selv lige nu, men han viste så heller ikke om han ville have noget imod det. " Måske... men tror jeg heller ikke ville gøre mig det helt store, selvom jeg nok stadig ville prøve at gøre dig uklæbende" drillede han og grinte lidt igen over det. Han nikkede lidt til det hun sagde, med at det lød kedeligt, for det var det i den grad også og det var også næsten ligefør at han var faldet i søvn, imens han havde siddet på sin seng og spillet guitar. Kenneth fulgte hende lidt på blikket da hun begyndte at gå, men så ikke særlig overrasket ud, da hun greb fat om hans arm og sendte ham hundehvalpe blikket. Han kunne ikke lade være med at grine over det og kørte en hånd gennem håret igen, "jo det kan vi da vel godt" sagde han og smilte blidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Roligt vand - Kenneth Empty
IndlægEmne: Sv: Roligt vand - Kenneth   Roligt vand - Kenneth Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 3:48 pm

Christella smilte glad og gav så slip på hans arm, mens hun begyndte at gå mod stolene. Hun havde troet at han havde syntes hun var irriterende da hun greb fat i hans arm så hun gik bare direkte da han havde svaret ja. Hendes læber var stadig beklædt af et smil, og hun satte sig tilfreds ned på en af stolene. Hendes blik hvilede stadig på ham, da han ikke begyndte at gå selv. " kommer du eller skal jeg hive dig herover ? " spurgte hun drillende og blinkede til ham me det ene øje. Selvom hun ikke selv lagde mærke til det, flirtede hun nok en smule med ham. Et grin undslap hendes læber, hvorefter hun lagde hovedet lidt på skrå. " Har jeg gjort dig irriteret ? " spurgte hun stille og bed sig lidt i læben. Det var en af de ting hun nogle gange gjorde, ubevidst. Hun irriterede folk også når de var sure. Hun kiggede ned på sine fødder og mærkede hvordan hun blev sur på sig selv. Hun holdte det i det mindste for sig selv. Hun kiggede hurtigt op på ham igen og smilte charmerende til ham. Hendes hjerte havde galoperet afsted da hun havde set hans blide smil. Heldigvis havde hendes rødmen ikke afsløret hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Roligt vand - Kenneth Empty
IndlægEmne: Sv: Roligt vand - Kenneth   Roligt vand - Kenneth Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Roligt vand - Kenneth
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sam + Vand ender aldrig godt... //Marcus//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Svømmehal-
Gå til: