Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_lcapOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Voting_barOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_lcapOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Voting_barOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_lcapOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Voting_barOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_lcapOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Voting_barOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_lcapOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Voting_barOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_rcap 
David
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_lcapOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Voting_barOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_lcapOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Voting_barOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_lcapOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Voting_barOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_lcapOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Voting_barOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_lcapOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Voting_barOplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Oplevelser!/Aktiviteter

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:47 am

okay.. (: glad for at du kan lide den.. jeg har det jo med at synes at alt jeg laver er lort... derfor er det godt at vide hvis andre kan lide den.. så kan jeg bare selv holde kæft
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:58 am

Haha jeg kender godt til selvkritik.

Jeg tager mellem hundrede - trehundrede billeder når det gælder dyr (fordi de bevæger sig og så er der større chance for et godt billede:)

hvis 25 af dem er gode så lægger jeg kun måske 7 af dem ud på nettet. O.o
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:00 am

hehehe... x'D jamen så har vi mere tilfælles
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:05 am

Ja Jesus Christ - kan vi finde ? xD(skulle ikke undre mig O.o)
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:07 am

det må snart stoppe x'D hehe
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:12 am

Ja det er begyndt at blive skræmmende ens xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:15 am

ja totalt uhyggeligt o.O ... bange for at jeg vågner op en dag også er du der ^^ og fortæller os hvad vi skal lave hele dagen.. heheheh
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:16 am

Some en eller anden form for skitzofreni bortset fra det foregår udenfor hovedet?... sejt !>;D
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:19 am

jaer... o.O tror jeg ville blive pisse bange.. og pisse i bukser, eller mere havde følelsen af at jeg skulle
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:24 am

HAHAHAHA!! xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:26 am

så tør jeg aldrig være sammen med dig o.O hehehe ^^
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:33 am

Det kan jeg godt forstå (jeg ville også være rimelig creaped out O.o)
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:34 am

når okay hehe x'D ... så må du bare lade være med at sige nået ^^
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 12:43 pm

*Syr munden sammen* "...av"
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 2:02 pm

*ser mærkeligt på Pingvin*
hvad laver du dog ??
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oplevelser!/Aktiviteter   Oplevelser!/Aktiviteter - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oplevelser!/Aktiviteter
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Gruppe aktiviteter.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Dine Idéer-
Gå til: