Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Forsent.... IGEN! (Harley) Vote_lcapForsent.... IGEN! (Harley) Voting_barForsent.... IGEN! (Harley) Vote_rcap 
jahilla
Forsent.... IGEN! (Harley) Vote_lcapForsent.... IGEN! (Harley) Voting_barForsent.... IGEN! (Harley) Vote_rcap 
Jam
Forsent.... IGEN! (Harley) Vote_lcapForsent.... IGEN! (Harley) Voting_barForsent.... IGEN! (Harley) Vote_rcap 
Matthew
Forsent.... IGEN! (Harley) Vote_lcapForsent.... IGEN! (Harley) Voting_barForsent.... IGEN! (Harley) Vote_rcap 
Lilly
Forsent.... IGEN! (Harley) Vote_lcapForsent.... IGEN! (Harley) Voting_barForsent.... IGEN! (Harley) Vote_rcap 
David
Forsent.... IGEN! (Harley) Vote_lcapForsent.... IGEN! (Harley) Voting_barForsent.... IGEN! (Harley) Vote_rcap 
Samuel
Forsent.... IGEN! (Harley) Vote_lcapForsent.... IGEN! (Harley) Voting_barForsent.... IGEN! (Harley) Vote_rcap 
Jayden
Forsent.... IGEN! (Harley) Vote_lcapForsent.... IGEN! (Harley) Voting_barForsent.... IGEN! (Harley) Vote_rcap 
Romeo
Forsent.... IGEN! (Harley) Vote_lcapForsent.... IGEN! (Harley) Voting_barForsent.... IGEN! (Harley) Vote_rcap 
Alex-
Forsent.... IGEN! (Harley) Vote_lcapForsent.... IGEN! (Harley) Voting_barForsent.... IGEN! (Harley) Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Forsent.... IGEN! (Harley)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 9:41 pm

Dato: IRL
Dag: Mandag
Tid: 12.30
Sted: I et klasse lokale, de har dansk
Omgivelser: Rummet er fyldt med de elever som har dansk og en lærer
Vejr: Solen skinner
Årstid: Sommer

Stilheden fyldte klasse lokalet hvor en lærer lige havde bedt dem om at gå i gang med en opgave, de havde dansk, et ret godt fag, men kun hvis man havde en god lærer. Og man kunne ikke ligefrem sige at Fru. Johnson var en særlig god lærer. Hun gik meget efter de gamle regler, hvor man godt måtte slå børn og straffe dem, og det uheldige ved det var at man godt måtte det på skolen. Kenneth som var en af de uheldige elever, kom brasene ind i timen og tabte nogle af sine papirer på gulvet, nogle af pigerne fniste lidt over det, men blev hurtigt stoppet af Fru. Johnson som kom gående ned til Kenneth hurtigt. Hun stirrede stift og koldt på ham, hun var også lidt oppe i årene. Kenneth åbnede munden for at sige noget, "Undsk.." mere nåede han ikke at sige, før hun gav ham en lussing og klasket fra den kunne høres i hele lokalet som fik de fleste til at kigge. "Ingen undskyldninger Kenneth, du kommer forsent for anden gang i mine timer, saml dine ting op og find din plads!" sagde hun hårdt og koldt, inden hun vendte sig om og gik op til sit bord igen og satte sig. Kenneths kind blev meget rød efter lussingen og han tog sig kort til den, inden han satte sig ned på knæ og begyndte at samle sine ting op. Han var ikke personen som græd meget, men han kunne godt mærke tårerne samlede sig lidt over smerten, men han holdte dem tilbage og snøftede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 9:47 pm

Harley spurtede ned af gangen. Hun måtte bare ikke komme for sent til dansk. Der gik et rygte om at Fru. Johnson, som hun skulle have, var en af de hårde lærer, som straffede eleverne ved at slå dem. Jo kun hvis de ikke flugte reglerne.
Og det gjorde hun jo bestemt ikke nu. Hun stoppede dog op foran døren og fik sin vejrtrækning under kontrol. Hun måtte ikke vise Fru. Johnson at hun var bange for hende, for så havde hun jo magten over Harley. Og hun brød sig ikke om at nogen som helst havde magten over hende. Måske kun rektor, men det var jo hans job kunne man jo sige. Han virkede også flink.
Hun tog en dyb indåndning, rettede på sit lange, røde hår og bankede på døren. Knugede sin seddel fra rektor hårdt og åbnede forsigtigt døren. "Dansk med Fru. Johnson?" spurgte hun forsigtigt og hendes hasselfarvede øjne lyste nærmest af nysgerrighed.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 9:54 pm

Kenneth rettede sit blik på døren da den gik op og flyttede sig lidt for ikke at blive ramt af den, imens han stadig samlede nogle af sine ting op, men han flyttede sit blik væk fra pigen da hun var kommet ind og det gjorde de fleste af de andre elever også, men der blev dog hvisket lidt rundt omkring mellem pigerne. Men de stoppede hurtigt da Fru. Johnson gik ned til Harley og så lidt stift på hende, men blødte så lidt op, fordi hun ikke havde set hende i sine timer før, så det måtte være hendes første gang i klassen. "Du må være frk. Foley, den nye elev som vist nok skulle begynde i min klasse, men du må huske tiden unge dame, for ellers vanker der" advarede læren, men ikke særlig strengt som hun plejede. "Din plads er på anden række ude i enden til venstre" sagde Johnson og pegede kort derop. Inden hun rettede sit blik på Kenneth som var gået lidt i stå over deres samtale med hinanden, " se så at blive færdig Exaudi!" sagde hun hårdt og han begyndte at samle sine ting igen. Johnson gik op til sit bord igen og Kenneth rejste sig op igen og smilte svagt til pigen, for han kunne ikke smile særlig meget på grund af sin røde kind efter lussingen.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:01 pm

Harley gik helt ind af døren og lukkede den efter sig. "Øhm.. Det er en fejl.. Mit efternavn er faktisk Davidson" forklarede hun med et skævt smil til Fru. Johnson. Det skete tit at skolerne og lærerne fik det forkerte efternavn. De troede jo at hun også havde hendes mors ligesom sine brødre, men det havde hun ikke. Forældre havde givet hende farens så hun havde fået det "komiske" navn, Harley Davidson, ligesom motorcyklen. Typisk dem at give sådan et dumt navn.
Rakte Fru Johnson sedlen fra rektor, der sagde at hun var ny og havde været inde hos ham og det var derfor hun kom for sent til timen. Nikkede så da hun fik anvist sin plads.
Lagde mærke til drengen på gulvet og smilede forsigtigt til ham. Smilet blegnede dog, da hun fik øje på hans røde kind. Det var helt klart efter en lussing, som Fru. Johnson sikkert havde givet ham.
Hun så op mod lærerinde, med et følelsesløst blik. Det ville sikkert få alle og en hver til at få koldegysninger. Det var hendes berymte dræberblik.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:11 pm

Johnson svarede hende ikke som sådan på noget af det Harley sagde, hun stod bare og gav hende elevator blikket for ligesom at se hende and, det var endnu et minus ved læreinden, hun dømte tit på udseendet og især hvis folk havde piercinger i ansigtet, det var også derfor hun heller ikke var særlig vild med Kenneth, fordi han havde snakebite. Læreinden nikkede kort og læste seddlen igennem da hun var kommet op til sit bord, men gik så over til nogen som skulle have hjælp af læreinden. Kenneth lagde sine ene hånd på sin kind og ømmede sig kort, men smilte så svagt til Harley igen, " pas på.. hun dømmer meget efter udseendet" hviskede han inden han roligt gik op og satte sig på sin plads, som tilfældigvis var ved siden af Harleys og tog de ting frem som han skulle bruge og lagde de ting som der ikke skulle bruges ned i tasken og sukkede svagt. Tårerne pressede sig ikke så meget på mere, fordi smerten var ved at være væk, men hans kind var stadig rød og få blikke sad stadig på Kenneth, selvom han prøvede at se bort fra det.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:16 pm

Harleys øjne blev smallere. "Undskyld, men jeg vil gerne have at de kalder mig ved mit rigtige efternavn, Fru. Johnson" sagde hun alvorligt. Hun elskede sin far og derfor betød efternavnet utrolig meget for hende. En eller anden dum lærerinde skulle ikke bestemme sig for hvilket navn hun kunne lide. "Hvis du ingen respekt har for mig, har jeg ingen for dig" sagde hun bestemt og enhver ville kunne se hun mente det. Måske var hun ikke så gammel, men hun vidste hvad der var rigtig for forkert.
"Og hvorfor slår du dine elever?" spurgte hun for bare at presse lærerinden lidt mere. Ville se hvor langt ud hun ikke få hende.
Smilede opmuntrende til drengen. "Bare rolig - hårfarven er ægte" hviskede, nærmest mimede hun til ham. Smilede da hun så at han sad ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:28 pm

Kenneth kunne ikke lade være med at beundre hendes mod for at svare læreinden igen og gemte sig lidt bag sin bog. Det var som regl kun ude på isen at han havde sit mod på det højeste, fordi han viste at ingen ville kunne tage det fra ham, og at han var bedre til at forsvare sig end i skolen. Men på grund af hans hobby, hentyede mange af drengene til at han var bøsse eller bare ektremt svag og bare havde en hobby som passede til hans svaghed. Kenneth sank en klump da han hørte at Fru.Johnson kom hen til dem og hun så ihvertfald ikke særlig glad ud, " jeg slår de elever som fortjener det.. og som ikke gør hvad de for besked på, eller når de opføre sig uacceptabelt, som du gør lige nu unge dame, så ti stille og lav dine ting!" sagde læreinden stift og hårdt og lagde en opgave på Harleys plads og gik sin vej igen. "Ellers sender jeg dig retur til rektoren, også for vi at se, hvad han gør" advarede læreinden imens hun gik over til en anden elev igen. Kenneth lænede sig lidt hen til Harley og smilte lidt, " det var ikke det jeg mente, Johnson ser meget efter piercinger og tattoveringer" hviskede han og lænede sig tilbage på sin plads igen.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:33 pm

Harley vendte øjne af Fru. Johnson, da hun vendte ryggen og gik. "Så længe de kalder mig Frk. Davidson skal jeg nok lave min ting" svarede hun højt nok til at hun kunne høre det. Tog dog sin bog op af tasken og lagde den på bordet foran sig. Slog op på siden. Lærere som Fru. Johnson ville aldrig fungere andre steder end på Abingdon School. Det var jo strengt forbudt at slå på børn over stort set hele verden. På hendes gamle skole i Brooklyn ville hun højst sansynligt have mistet sit job og retten til at undervise nogen sinde.
"Jeg kan ærligt sige at jeg ingen tattoveringer eller piercinger har" sagde hun lavt og smilede venligt til drengen. Han så faktisk utrolig sød ud. Hvis man nu så bort fra hans røde kind.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:41 pm

Fru.Johnson valgte at overhøre det som Harley, også fordi hun ikke havde prøvet særlig tit at elever svarede hende igen og slet ikke uden at blive bange eller i det mindste undskylde bagefter, så det kom meget bag på hende at en 15 årig pige kunne have så meget mod til at stille sig op foran hende på den måde. Men læreinden gav ingen tegn på at det gjorde hende noget, hun så bare så kold og stiv ud som hun altid gjorde og gik rundt til de forskellige elever uden at skænke Kenneth og Harley så meget som et kort blik. Det passede Kenneth meget godt, fordi han derefter lukkede sin bog og strakte sig lidt, han tog sig kort til kinden, som ikke var så rød mere, men heldigvis havde han da heller ikke blødt, som godt kunne ske hvis man virkelig blev slået hårdt. Men det var også kun sket en gang for ham. Han sendte hende et skævt smil og pegede på hendes næse, " hvad så med den der sidder i din næse?" spurgte han nygserrigt og tog sin hånd til sig igen og roede sig lidt i håret. Underligt nok havde han næsten ligeså dybe blå øjne som Marcus på trin 7, hvis man havde mødt ham, så nogle troede faktisk at de var brødre, men det var de skam ikke.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:46 pm

"Tsk tsk" mumlede Harley af Fru. Johnson. Det var vildt tydeligt at hun ikke var vant til at nogen ikke undskyldte deres adfærd overfor hende eller svarede hende igen. Sådan var Harley bare. Hun var opdraget sig til ikke at finde sig i noget pis fra nogen. Var det ikke sådan newyorkere blev beskrevet? De troede de ejede verden eller sådan noget. Hun kunne ikke helt huske det.
Lo lavt af det og dækkede sin lille piercing til. "Hov! Den havde jeg helt glemt jeg havde, men den er så lille at man ikke lægger mærke til den" hviskede hun og lagde mærke til hans øjne. Så en smule overrasket ham i øjnene. De havde den samme helt klare, dybblå farve ligesom Marcus' havde. "Er du i familie med Marcus?" spurgte hun drengen uden rigtigt at tænke over om han overhovedet vidste hvem det var.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:02 pm

Kenneth kunne ikke lade være med at smile let til hende, men han kvalte et grin, sådan at han ikke ville få mere bøvl med Fru.Johnson end han allerede havde i forvejen. Han lænede sig helt tilbage i stolen, men havde stadig sit blik på hende. Han tog en af sine blyanter og legede lidt med den mellem sine fingre og tænkte kort, " du skal da være heldig at man ikke lægger så meget mærke til din, ligesom mit snakebite" hviskede han og smilte svagt til hende igen. Han tog sig kort til kinden for at mærke om den stadig var øm, men det var den faktisk ikke mere, selvom den stadig ikke helt havde fået sin normale farve tilbage. Han banede på læreinden inde i hovedet, men viste ingen tegn på at han gjorde det. Kenneth så lidt overrasket på hende, men smilte så skævt til hende og roede sig lidt i håret imens han rystede på hovedet, " du mener ham fra trin 7.." sagde han tænkene og smilte igen, " nej er jeg ikke, men du er ikke den første som tror det.. vi ligner ikke engang hinanden" sagde Kenneth og trak lidt på bedde skuldre og havde et lidt fjollet smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:45 pm

Harley smilede lidt. "Ja, men dit snakebite er da meget federe end min" mumlede hun og mente det. Snakebite gjorde vist ret ondt at få, men der var bare et eller andet sårbart ved det, der gjorde at de så så fantastisk ud. Og det klædte ham faktisk utrolig godt. Uanset hvad Fru. Johnson mente, måtte alle pigerne på skolen da falde for ham.
Så han mærkede på sin røde kind, men kommenterede det ikke. Det var jo ikke alle der havde lyst til at tale om, de havde fået tæsk af deres lærer. Hvorfor tillod rektor dog også det? Der stod jo i menneskerettighederne, at man ikke måtte slå på børn. Gjorde der ikke? Eller også at man ikke måtte skade nogen som helst.
"I har nu ellers den samme øjenfarve" påpegede hun. Det var bla. derfor at hun havde troet de var i familie. Hvem ville ikke det? Det var sådan utrolig flot farve som man lagde mærke til.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 3:04 pm

Kenneth smilte let til hende og ville sikkert have grint en smule, hvis han kunne læse hvad hun tænkte. Der var faktisk ikke særlig mange som lagde mærke til ham, det var nok kun mest dem som han boede på værelse med som lagde mest mærke til ham. Han havde kun været ude for meget små forelskelser fra nogle piger, men de havde droppet ham med det samme, da de fandt ud af at han underviste i kunstskøjteløb, for det synes de var for bøsset. Han trak lidt på den ene skulder og kløede sig lidt i nakken, " en næse piercing er da også meget sej, den gør i det mindst ikke ligeså ondt at få lavet som snakebite" sagde han med et skævt smil og kunne godt huske hvor ondt det gjorde, men det holdte heldigvis hurtigt op. Kenneth smilte let over det hun sagde og trak kort på den ene skulder, "det eneste som jeg har med Marcus at gøre er at vi bor på samme værelse, men jah.. jeg har nu godt lagt mærke til hans øjenfarve" svarede han lidt tænkende, men smilte så let igen.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 3:10 pm

"Nej, måske ikke" mumlede hun tænkende og pillede lidt ved sit hår. Selv havde hun syntes at næsepiercingen gjorde vildt ondt og hun havde næsten kvast Joshs hånd til støv, men han havde jo taget det meget pænt. Der hvor hun boede var det faktisk de færreste, som ikke havde en eller anden slags piercing eller tattovering. De fleste mistede deres 'hudjomfruhed' når de var omkring 12-13 år gamle. Længe leve Brooklyn.
"I snakker måske ikke så meget sammen?" gættede hun og pillede lidt ved en side i sin bog. Så på ham. Det ville være mærkeligt hvis de ikke snakkede så meget sammen. Altså godt nok gik de jo ikke på samme årgang, men de delte jo værelse. Så måtte man jo snakke bare lidt sammen. Det andet ville da være trist.
Hende og Dana, snakkede da meget sammen. De havde jo også timer sammen og så boede de på værelse.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 3:27 pm

Kenneth vendte kort blikket væk fra hende, men han hørte skam godt hvad hun sagde til ham, han viste bare ikke først hvad han skulle sige, så han bed sig lidt i læben. Han tænkte også kort over det, så det ikke var helt åndssvagt svar som han kom med så hun skulle tro noget dårligt om ham, "ehm.. gjorde det da ondt på dig at få den lavet?" spurgte han nysgerrigt og bed sig lidt i læben. Han ville ikke selv have noget imod at fortælle at det også havde gjort ondt på ham, selvom det nu ikke lå til drenge at fortælle når de havde ondt. Kenneth trak derefter lidt på den ene skulder og smilte svagt, han pillede lidt ved sit ærme som han senere rettede lidt på og rømmede sig lidt, " altså vi snakker da sammen og vi har også nogle fælles interesser, men jeg blander mig helt undenom når han laver ballade" svarede Kenneth tænkende og smilte så derefter blidt til hende og lænede sig frem til bordet igen og lagde sine arme op på det og så lidt ned på sin bog.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 3:33 pm

Harley fortsatte med at se på ham. Hun var vant til at have øjenkontakt med folk når hun snakkede med dem. Selv om det nogen gange kunne være ubehageligt. Men øjnene var indgangen til sjælen. De kunne røbe de mest utrolige ting om folk. Bla om de løj eller havde det dårligt.
Nikkede. "Ja, min bror Josh troede han havde brækket hånden" fortalte hun og lo lidt. Det havde været ekstremt komisk. Han var så god til at overdrive. "Gjorde det ondt at få lavet dine?" spurgte hun oprigtig nysgerrigt. Bed sig kort i læben.
Nikkede som for at bekræfte at hun lyttede til ham. "Han er en ballademager har jeg fået af vide" sagde hun med et skævt smil. Hun havde ikke noget imod Marcus, men folk der lavede meget ballade var ikke nogen hun havde lyst til at være alt for meget sammen med. Hun tænkte skam på sit omdømme. Bare lidt.
"Men hvad er dine interesser?"
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 5:00 pm

Kenneth havde ikke noget imod at hun så ham i øjnene imens de snakkede, selvom han ikke altid havde syntes om øjenkontakt imellem folk, fordi man nogle gange så for meget i folks øjne som måske ikke lige var det bedste. Det var f.eks. når man fandt ud af at folk løj, det var noget af det Kenneth ikke kunne tage hos folk. Han grinte lavt over det hun fortalte ham, men skar også kort ansigt, " av, må man sige, men så var det da godt at den ikke var brækket" svarede han og smilte let til hende, for han synes det var lidt komisk, men man hørte også tit at folk holdte hinanden i hænderne når de fik lavet noget som man viste gjorde ondt eller kunne gøre ondt. Kenneth nikkede derefter lidt og lavede kort store øjne, fordi han igen blev mindet om hvor ondt det faktisk havde gjort. "Ja er du gal man, selvom det gik stærkt, så gjorde det mega ondt" sagde Kenneth og smilte skævt. Han kendte ikke Marcus særlig godt, men viste dog godt at han kunne lave ballade en gang imellem, eller hele tiden for at være mere præcis, " ja det er han, men han er da utroligt at han tør lave ballade" sagde Kenneth lidt imponeret og smilte lidt. "Hmm.. Jeg spiller guitar, klaver og synger lidt øhm.. også underviser jeg i kunstskøjteløb" det sidste sagde Kenneth meget lavt, fordi han var lidt flov over at sige det.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 8:04 pm

"Ja, men han er lidt af en dramaqueen" fortalte hun og vendte øjne for sjov. Smilede. Det havde sikkert bare været for sjov han havde sagt det. Så hårdt ville hun heller ikke kunne hun jo heller ikke klemme hans hånd. Det måtte have været for sjov. Hvis hun havde fået snakebite, så havde han sikkert fået sin håndpulveriseret.
Hun lavede store øjne. "Skal man ikke have en tang ind i munden?" spurgte hun nysgerrigt. Hun havde hørt at man brugte en speciel tang til at lave hullerne og at den vist skulle være ret stor. Hun havde dog ikke set den. Det kunne jo være de brugte nogle forskellige nogen til de forskellige piercinger.
Da han fortalte han underviste i kunstskøjteløb, smilede hun stort. "Ej, hvor sjov! Jeg skøjter selv" fortalte hun glad. Det var ikke hver dag at man mødte drenge, som faktisk stod på skøjter.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 15
Join date : 22/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 10:57 pm

Kenneth kunne ikke lade være med at kvæle endnu et grin og smilte bare skævt til hende, han ville jo nødig grinte for højt, så alle vendte deres blikke på ham, for han hadede at være midtpunkt, medmindre at han var ude at skøjte til konkurrencer og han ville ikke have læreinden på nakken igen, for Harley kunne jo ikke blive ved med at forsvare situationen og sådan noget ville han heller ikke udsætte hende for. "Jah.. måske lidt" drillede Kenneth og kvalte et grin igen, så han bare holdte sig lidt for munden, for at holde det inde og nøjes med at smile stort til hende, men samtidig også lidt charmerende faktisk. "Altså.. de tager en tang som er beregnet til det, også trækker de underlæben lidt ud, imens de bøjer lidt ned i den, også stikker de hurtigt en form for nål gemmen læben" forklarede han så godt som ham nu kunne og smilte blidt til hende. Først var Kenneth bange for at hun ville tro det værste om ham, fordi han underviste i kunstskøjteløb, men da han så hendes reaktion, smilte han glad for blev endnu mere overrasket over at hun også skøjtede. Han kunne slet ikke holde glæden tilbage og smilte stort, " ej hvor vildt!" svarede han overrasket og kunne slet ikke lade være med at smile lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 11:01 pm

Harley lyttede interesseret til det han fortalte. Det var jo godt at vide, hvis nogen kunne finde på at spørge og desuden anede hun jo ikke særlig meget om piercinger. Derfor var det altid spændende når nogen ville fortælle om den slags. Det var jo ikke sådan at de blev undervist i det eller noget. I hvert fald ikke så vidt hun vidste. Ellers ville hun da gerne gå til de timer.
"Du er en af de eneste drenge jeg kender, der tør indrømme det og faktisk går til det" sagde hun med et stort smil. De fleste drenge var jo bange for at blive kaldt bøsser, selvom de fleste faktisk var hetro. Der var et par enkle bi-og hetroseksuelle, men største delen var hetro.. Der hvor hun kom fra.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forsent.... IGEN! (Harley) Empty
IndlægEmne: Sv: Forsent.... IGEN! (Harley)   Forsent.... IGEN! (Harley) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forsent.... IGEN! (Harley)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Igen- Alex

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Klasse lokale-
Gå til: