Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Stilhed på Trappen. - Page 3 Vote_lcapStilhed på Trappen. - Page 3 Voting_barStilhed på Trappen. - Page 3 Vote_rcap 
jahilla
Stilhed på Trappen. - Page 3 Vote_lcapStilhed på Trappen. - Page 3 Voting_barStilhed på Trappen. - Page 3 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Stilhed på Trappen.

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3
ForfatterBesked
Tenna

Tenna

Antal indlæg : 80

Stilhed på Trappen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 5:42 pm

"Hmm..." sagde hun, med blikket rette mod Marcus'. "Lily - min værelseskammerat er ikke flyttet ind endnu. Jeg har mit værelse for mig selv - indtil videre." hun smilte til ham, men krævede ikke noget.
"Men når det gælder sex, behøver du ikke passe på mig." hun smilte. Det var ikke fordi at Tenna var meget rutineret, men ... hun var sikker på, at hun kunne klare noget. Hun nød at blive kysset af Marcus og det fik hende til at smile.
"Men jeg kræver intet af dig, Marcus," sagde hun, blot for at bekræfte det hun lige havde tænkt for sig selv, "vi behøver ikke, hvis du ikke vil."
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus

Antal indlæg : 104

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 5:50 pm

Marcus tænkte lidt over alt det hun fortalte ham lige nu, og imens var der et blidt smil formet på hans læber, han nussede hende blidt op af ryggen og tænkte stadig over det. For ærlig talt viste han ikke hvad han skulle svare, men hun havde jo fået tændt ham lidt med alt sit kysseri på hans hals, så det var et lille problem. Han flyttede blikket kort rundt, for at sikre sig at der ikke kom nogen, men vendte så sit blik tilbage på Tenna og smilte let, "Tenna.. jeg vil altid tage chancen for at nyde dig" sagde han stille og smilte blidt til hende, inden han kyssede hende ømt på panden og holdte hende blidt ind til sig.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 5:54 pm

"Er det så et ja?" spurgte hun og lænede sig lidt væk fra ham, for at kunne se ham mere direkte. Men hendes arme blev liggende hvor de var - rundt om Marcus.
"Jeg er klar, når du er." sagde hun og blinkede til ham. Hun kunne godt lide, at Marcus ville have hende. Tanken, fik hende til at smile. Det var første gang, der var nogen der havde indrømmet det overfor hende - og direkte.
Tenna følte at hun kunne være helt åben overfor Marcus - hun fornemmede, at han var en af de drenge, der ikke løj - i hvert fald ikke overfor hende, som der en gang var blevet gjort.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 10:39 pm

Marcus sendte hende et skævt smil, men var faktisk også lidt nervøs, fordi det var lang tid siden at han havde haft sex faktisk, så han håbede ikke at han var ude af træning hvad det angår. Men prøvede at bevare roen og viste ingen tegn på nervøsitet, men mest af alt var han bange for at skade Tenna på nogen måde, så hun fik ondt, begyndte at græde eller aldrig ville have sex med ham. Men alligevel kunne han ikke lade være med at modstå chancen for at være sammen med hende på den fysiske måde. Han slap hende helt og tog hendes ene hånd og flettede sine fingre ind mellem hendes, " du fører and, hen til værelset" sagde han med et blidt smil og så lod sine dybe blå øjne, se op af trappen.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 3:06 pm

"Fair nok." hviskede hun og førte Marcus op ad trappen. Tenna listede med elegante skridt op ad trappen. Hendes hånd forlod ikke Marcus'.
"Det er noget tid siden at jeg ..." hun sendte et sødt smil til Marcus, "du ved... har gjort det." hun gav hans hånd et lille klem. Det var lidt tid siden, men var nu egentlig mere bange for, at hun ikke kunne ... tilfredsstille Marcus. Tenna mærkede hvordan hun blev mere nervøs og hendes træthed forsvandt helt pludseligt. Det var næsten så at hun kunne mærke adrenallinen i hendes årer.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 5:30 pm

Marcus listede roligt med hende op af trappen og så sig kun få gange tilbage imens de gik, han vendte dog blikket tilbage på hende, da hun snakkede til ham og smilte svagt over det hun sagde. Han havde absolut intet imod det på nogen måde, for der var jo også gået et godt stykke tid, siden at han selv havde gjort det med nogen. Han mærkede hendes klem om sin hånd og bed sig lidt i læben, " bare rolig søde, jeg har heller ikke selv gjort det i noget tid, så jeg skal nok være forsigtig" lovede han hende og smilte svagt. Han så sig lidt om imens de gik og holdte øje med hvor hun førte ham hen, så han ville kunne finde hen til hende igen.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeSøn maj 30, 2010 11:26 am

Tenna mærkede hvordan Marcus fulgte efter hende, stille og roligt. Hendes puls var hurtig.
Hun var glad for, at det ikke kun var hende, som der ike havde gjort det i noget tid. Det beroligede hende.
"Det er ikke så meget med at du skal være forsigtig, men det er mere ..." Tenna sukkede stille, "om jeg kan give dig noget." Tenna håbede på, at Marcus forstod hendes hentydning.
Marcus og Tenna nåede op forbi trappen og gik lige ud, hvor der var et lokale, med sofaer og stole. Det var her, Tenna plejede at være, når hun havde brug for at læse lektier eller slappe af.
Tenna førte Marcus videre hen til en lang gang, som gik på tværs af lokalet. De drejede til højre og helt nederst, lå hendes værelse.
Tenna åbnede stille døren og kiggede på Marcus.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeOns jun 02, 2010 9:28 am

Marcus forstod sådan nogenlunde godt hvor hun ville hen med det hun sagde, men kunne ikke lige finde et svar til det med det samme. Han gik roligt med hende og tænkte grundigt over et svar han kunne give hende, så hun hverken ville blive sur, ked af det eller væmmet over det, selvom han nok ikke ligefrem ville kunne skræmme hende særlig meget væk, eller han håbede ikke på det. Men før han viste af det, stod de åbenbart ved hendes værelse og han mærkede underligt nok at nervøsiteten sænkede sig, fordi tanken om at de var helt alene derinde faktisk gjorde ham meget glad. Marcus nikkede lidt til hende med et kærligt smil, da Tenna så tilbage på ham og trak hende roligt med ind på værelset og lukkede døren efter dem. Han stilte Tenna helt op af døren og slap hendes hånd, han lagde en hånd på vær sin side af hende så han støttede sig halvt op af døren og halvt op af hende. Marcus bøjede sig derefter ned og kyssede hende ømt og kærligt på halsen, " du behøver ikke tænke over om du kan give mig noget skat... for jeg vil nyde dig uanset hvad" hviskede han, inden han begyndte at kysse hende ømt og kærligt på halsen igen.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeOns jun 02, 2010 2:12 pm

Tenna smilte over kommentaren.
"Det er dét jeg er bange for, at du ikke vil," Tenna flyttede sig hurtigt og gik hurtigt hen til sin seng og lagde sig ned. Hun betragtede Marcus nøje. Hvorfor lignede han en engel så meget?
"Du ligner en engel," sagde hun. Man kunne høre hende smile, da hun sagde det.
Marcus var alt hvad Tenna havde drømt om. Sød, utrolig pæn og attraktiv samt, en perfekt personlighed. Hvordan havde hun været så heldig?
Tenna kom i tanke om alle de gange hun havde set Marcus på gangen. Hun havde aldrig turde spørge ham om hans navn, men kastede blot blikket hurtigt ned i jorden, da Marcus gik forbi hende.
Tenna løftede hånden og lavede tegn til at han skulle komme hen til hende - hvis han turde. (;
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeOns jun 02, 2010 10:30 pm

Marcus så lidt undrende efter hende, da hun flyttede sig hurtigt og tænkte lidt over om han havde gjort noget galt så hun gjorde det. Men da han så hvor hun var på vej hen, smilte han svagt og betragtede hende imens hun lå på sengen i sit nattøj og gik lidt hen til hende. Men stoppede op da han hørte hvad hun sagde og så kort ned af sig selv, han kunne ikke lade være med at grine lidt og så tilbage på Tenna. "Så er du den gudinde som din engel er blevet sendt ned for at tilfredsstille og underholde" sagde han i en drillende tone og smilte derefter drilsk. Marcus tog fat i sin kant på blusen og trak sig over hovedet og lod blusen dumpe ned på gulvet, man kunne skimme hans trænede mave og se hans former på overkroppen lidt bedre end da han havde bluse på. Marcus smilte skævt da hun lavede tegn til at han skulle komme hen til hende, han gik helt hen til hende og kravlede op i sengen til hende og lagde sig halvt ind over hende, men støttede dog på hænderne og kyssede hende ømt på halsen.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 06, 2010 1:20 pm

"Det var ondt," sagde Tenna stille, da Marcus smed trøjen. Hun bed sig blidt i læben.
Tenna førte blidt hænderne hen over Marcus' ryg. Hun gjorde tegn til at Marcus bare kunne lægge sig på hende - det gjorde hende intet.
Tenna flyttede lidt på sig, så hun kunne se Marcus' øjne. Nu var det hendes tur til at friste. Hun hev sin nattrøje op over hovedet og viste nu den sorte blonde-bh. Hun kyssede straks Marcus. Hun hev sig helt ind til ham og hun mærkede hvordan hendes hjerte galoperede af sted.
Tenna lagde hendes arme omkring Marcus' hals og kyssede ham stadig - og havde ikke i sinde at flytte sine læber fra hans.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeFre jul 02, 2010 5:50 pm

Marcus smilte skævt over det hun sagde og synes bare at det var sjovt at han kunne friste hende, som kvinder også kunne friste mænd. Han mærkede hendes hænder ned over sin ryg og lagde sig helt op ovenpå hende, men støttede sig med sin ene hånd ved siden af hendes hoved så han ikke kom til at mase hende alt for meget, han vejede jo en del mere end hun gjorde. Da Marcus så at han smed sin nattrøje, bed han sig lidt i læben, da det var lang tid siden at han havde set et par næsten bare bryster, men det fristede ham endnu mere ved synet af dem. Derfor da han mærkede at Tenna kyssede ham og hev ham ind til hende, så tog han sin anden hånd som han ikke støttede med hen til hendes ene bryst og tog blidt på det. Han var meget forsigtig, selvom han godt viste at Tenna ikke var jomfru. Marcus kyssede lidenskabeligt med og nød hende rigtig meget.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitimeLør jul 03, 2010 10:21 am

Tenna vidste ikke hvad hun skulle gøre. Hun var glad for, at Marcus tog hensyn til hende, med det at ligge ovenpå hende.
Hun mærkede, hvordan hendes hud begyndte at få gåsehud. Det var et stykke tid siden sidst og hun var bange for, at ikke kunne tilfredsstille Marcus og at han så ville gå fra hende. Men hun elskede ham, så bare tankerne fik hende til at føle sig lidt utilpas.
Tenna gispede stille, da Marcus tog sin hånd op til hendes bryst. Det var stadig lidt uvant for hende, men hun nød til fuldtud.
"Du behøver ikke at holde dig tilbage," sagde hun blidt til Marcus, og mente det. Derefter kyssede hun igen Marcus.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 3 Icon_minitime

Stilhed på Trappen.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: