Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Stilhed på Trappen. - Page 2 Vote_lcapStilhed på Trappen. - Page 2 Voting_barStilhed på Trappen. - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Stilhed på Trappen. - Page 2 Vote_lcapStilhed på Trappen. - Page 2 Voting_barStilhed på Trappen. - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Stilhed på Trappen.

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Marcus

Marcus

Antal indlæg : 104

Stilhed på Trappen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 9:40 pm

Marcus sukkede svagt og rejste sig op, nu hvor de stod på samme trin på trappen, kunne man godt se at han var nået højere end hun var imens de stod der og så på hinanden. Han lod godt mærke til at hun havde gåsehud og at hun var rimelig hvid i huden, men han tog sig ikke af hendes farve, for det gjorde hende ikke mindre smuk. Han lagde sin hånd på hendes kind igen og bed sig lidt i læben, "Tenna, vær sød ikke at tale sådan om dig selv.. der er ikke nået galt i at være nørdet, er jeg også selv en gang imellem... men du er en pæn pige, nej du er ikke pæn, du er smuk Tenna.. Ingen er ens, alle er smukke på vær sin måde, men jeg kan aldrig selv blive som de drenge som de fleste piger drømmer om" sagde han stille og tog sin hånd til sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna

Antal indlæg : 80

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 9:45 pm

"Jeg kan godt lide, at din hånd lå der," sagde hun og grinte et lille grin. Hvorfor ikke være åben?
"Det kan godt være at du ikke er som andre piger drømmer om, men du er ham, som jeg drømmer om, men jeg kan godt forstå, at det ikke er nok." hun kiggede op mod ham. hun var noget laverede end ham, men over gennemsnittet for piger i hendes alder.
Tenna vidste, at hun gerne ville være sammen med Marcus. Og hun ville give ham den tid, det ville tage.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 9:58 pm

Marcus kunne ikke lade være med at smile lidt over det hun sagde og tog sin hånd op på hendes kind igen og nussede den lidt. "Det håber jeg da, for vil ikke røre dig uden tilladelse" sagde han og smilte svagt til hende. Situationen var ikke til at begynde at grine eller smile fjollet til hende, for han ville nødig gøre det værre. "Tenna.." sukkede han igen og lukkede kort øjnene, men han åbnede dem igen, da han begyndte at snakke videre, " jeg er i det hele taget ikke nogen særlig god dreng, har jeg aldrig været, jeg laver nogle rigtig dumme ting nogle gange og det skal du ikke udsættes for.. så burde du hellere få en af de fyre, som laver sine ting, altid holder hvad de lover, som altid kan beskytte dig når du har brug for det.." han stoppede, for lige at tænke det igennem. " Du fortjener bedre" hviskede han stille, men lænede sig så derefter ned og kyssede hende hurtigt, men blidt på læberne og slap hende så helt og vente sig for at gå op af trappen igen.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 10:06 pm

"Du må ikke gå..." sagde hun med en lille stemme. Hun ventede på, at han blev stående hos hende. Hun tog fat i hans arm, helit blidt og stille.
"Jeg er ligeglad med hvad du syntes at jeg fortjener. Så kender du mig ikke godt nok." sagde hun og gav sig selv skylden for hendes familiees død. Det fortalte hun bare ikke. "Marcus, hvis du vil overveje om du vil have noget med mig, skal du sige til nu. Eller bare give mig et ja eller et nej og så vil jeg være ude af din verden for altid." Tenna var mere konkret, ikke flere julelege. Hendes hjerte hamrede af sted og hun håbede kraftigt på et ja. Bare han ville kysse hende; lidenskabeligt som man virkelig gjorde. Dog selvom de kys han gav hende før, gjorde hende lidt fortumlet.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør maj 22, 2010 10:00 am

Marcus stoppede stille op, da han mærkede at hun tog fat i hans arm, han vendte sig roligt imod hende og så tænkende på hende med sin dybe blå øjne og viste ikke rigtig hvad han skulle gøre lige nu. Det hele var så forvirrende og han havde aldrig selv stået overfor sådan et valg før. Han følte at han kunne græde over det som blev lagt på ham, men han ville ikke vise at en dreng faktisk godt kunne græde og han ville slet ikke græde overfor Tenna, for hun skulle ikke få det værre end hun allerede havde nu. "Tenna jeg ville gerne kunne svare dig her og nu men.. det kan jeg ikke, for jeg tror også at der er en anden som er forelsket i mig og det gør det hele meget værre.. jeg vil ikke miste dig som ven, så du må vente på mit svar, for jeg er ikke så god til det med følelser" sagde han stille og bed sig derefteri læben og knyttede sin ene hånd.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør maj 22, 2010 10:34 am

Tenna slap stift Marcus' arm.
"Ser man det..." mumlede hun og satte sig brat ned igen. Altid, kom der nogen før hende. Altid.
"Gør hvad du vil. Men jeg vil ikke vente, så du kan finde ud af, hvem du bedst kan lide. Jeg vil ikke stå model til sådan noget." sagde hun og mærkede klumpen i hendes hals. Selvfølgelig ville hun gerne have Marcus, ingen tvivl om det. Men igen ... hun ville ikke stå på 2. pladsen længere.
Tenna kiggede ud mod vinduet som Marcus havde gjort før og sukkede.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør maj 22, 2010 10:55 am

Marcus sank en lille klump imens han hørte på det hun sagde, men sukkede så trist og kørte en hånd gennem håret. Han satte sig på hug overfor hende og lagde forsigtigt sine hænder på hendes skuldre og skulle lige tænke lidt over sit svar, så han ikke ville komme til at sige noget forkert til hende. "Tenna.. søde... Problemet er bare at jeg næsten lige har mødt jer begge to, godt nok har vi gået på skolen i nået tid og set hinanden med aldrig snakket, så derfor kommer det meget bag på mig at to kan forelske sig i mig, jeg er slet ikke vant til sådan noget.. jeg troede nemlig ikke at folk ville kunne forelske sig i mig, når jeg er som jeg er.. men i er begge to nogle kønne og søde piger, jeg kan bare ikke vælge endnu, før jeg har lært jer begge bedre at kende.. det må du forstå søde" sagde han så roligt som han kunne og drejede blidt hendes ansigt imod sig, ved at tage forsigtigt fat i hendes hage.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør maj 22, 2010 3:49 pm

"Men ..." Tenna tøvede, "du må da vide, hvem det er, du godt kan lide." hun kiggede nu op mod Marcus, men der var intet smil på hendes læber. Hun forstod det ikke helt.
Klumpen i Tenna's hals forsvandt og hun prøvede desperat at smile - men uden hæld. Det kan godt være at hun var dyster - men man kunne ikke være andet i den her situation.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør maj 22, 2010 3:57 pm

Marcus sank en lille klump og tænkte lidt over det han skulle sige til hende, han lagde derefter sine hænder på hendes kinder, for at holde hendes ansigt vendt op imod ham. "Søde.. det er svært at vide hvem man bedst kan lide som kæreste når man lige har mødt dem begge to.. jeg kan lide jer begge, det er det der gør det så svært.. du må helst ikke gøre det sværre end det er Tenna.. Jeg prøver virkelig at afgøre det med mig selv" sagde han stille og kunne godt se at hun prøvede at smile, men han kunne heller ikke selv smile lidt nu. Han lænede sig hen til hende og kyssede hende blidt på panden, men lænede sig så derefter tilbage igen.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør maj 22, 2010 4:19 pm

"Men ..." hun kiggede op på ham og fik et smil frem. Et sødt et.
"Hvornår ved du det så?" Tenna vidste godt, at man ikke lige kunne svare på det, men ... hun undrede sig alligevel. Det var altid hende der kom i anden række. Altid. Altid efter en anden og hun tabte ofte sine kampe.
Tenna løsnede sit hår fra sin høje hestehale og lod det krøllede ned til hendes skuldre. Hun tog en hånd igennem det, men stadig med blikket mod Marcus'.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør maj 22, 2010 4:28 pm

Marcus tog sine hænder til sig og sank en lille klump. Jah... Hvornår viste han det endelig? Han kunne jo ikke bare gå og trække tiden ud og håbe på at de begge to fandt en anden dreng du kunne lide. Men alligevel der gik rimelig mange andre drenge på skolen, men sikkert ikke nogen som faldt i deres smag. Og det fik Marcus til at sukke lidt. "Det ved jeg ikke endnu Tenna.. men jeg skal nok give besked når det er" lovede han og smilte svagt til hende, da han så hendes søde smil. Marcus kunne dog ikke lade være med at betragte hende, da hun løsnede sit hår og bed sig hårdt i læben, " hmm.. du er altså en smuk pige søde" sagde han stille og tog blidt fat i en tot af hendes hår og kørte sine fingre gennem det.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør maj 22, 2010 4:44 pm

"Jeg kan ikke vente evigt, Marcus." sagde hun, "hvorend jeg gerne ville. Men jeg vil ikke presse dig, men igen ... så kan jeg som sagt ikke vente i al evighed." hun kiggede på Marcus' finger, der havde snoet sig ind i en af hendes mørke hårtotter. Det fik hende alligelvel til at smile. En kiggede derefter op på Marcus for at få et svar.
Hvordan kunne Marcus synes, at Tenna var smuk, nu hvor der faktisk var to piger der var brændt fast på ham? Hun lovede sig selv, at det var hende, der kunne lide ham mest, men var sikker på at hendes konkurrence sagtens kunne slå hende. Hendes usikkerhed trådte frem i lyset.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør maj 22, 2010 4:57 pm

Marcus nikkede lidt til det hun sagde og kunne kun give hende ret. Ingen ville jo vente på en for evigt, jo kune hvis man virkelig elskede personen og havde et håb om at det alt sammen nok skulle ordne sig igen. Han pillede stadig lidt ved hendes mørkebrune hår, imens han tænkte lidt over sit svar og sukkede lidt derefter, " det ved jeg godt Tenna... jeg ville også ønske at jeg kunne svare dig med det samme" sagde han stille. Men rykkede sig så derefter tættere på hende og kyssede blidt den tot hår som han havde pillet ved. Han smilte derefter lidt til hende, men det forsvandt hurtigt igen, imens et lille suk undslap hans læber.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør maj 22, 2010 5:17 pm

"Jeg er aldrig hurtig nok ..." mumlede Tenna for sig selv. Men det der sårede hende mest var, at hun - efter det hun vidste - delte Marcus' kærlighed med en anden. Hun syntes at det lød så voksent, men det var rigtigt. For første gang, havde hun ret i det med kærlighed.
"Jeg vil i teorien gerne vente Marcus, men ... Det vil simpelthen gøre for ondt."
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør maj 22, 2010 8:06 pm

Marcus sad og så tænkende på hende, imens han stadig rodede lidt med hendes tot hår. Han viste at Harley var et år yngre end Tenna, så derfor var der to år imellem dem, selvom det ikke var særlig meget, men alligevel tænkte Marcus også meget på alderen. Han rykkede lidt på sig og bed sig lidt i læben, men lænede sig så derefter helt hen til hende, så der ikke var så langt imellem deres ansigter og derefter kom der et kærligt smil op på hans læber, "så håber jeg at du så ved hvad mit svar er nu.." hviskede han inden han forsigtigt lagde sine læber imod hendes og kyssede hende blidt. Han slap hendes tot hår og lagde den ene arm rundt om hende og trykkede hende roligt tættere på sig og lukkede øjnene.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeLør maj 22, 2010 9:58 pm

Tenna kunne ikke tro det. Hun havde virkelig fundet lykken, for første gang.
"Jeg er ikke så ... rutineret," sagde hun hurtigt, men fjernede ikke sine læber fra Marcus'. Hun tog hans hånd og gav ham et lille klem.
Tenna mærkede virkelig at det skulle være de to. Han var godt nok et år ældre end hende, men hun var rimelig moden og det virkede til, at Marcus og Tenna havde mange ting til fælles.
Tenna mærkede hvordan hendes sommerrfugle i hendes mave fløj og hendes hjerte bankede hurtigt. Hun var virkelig forelsket og ville aldrig tvivle.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 10:00 am

Marcus smilte lidt i kysset over det hun sagde men slap det ikke som sådan. Han mærkede at hun tog hans hånd og gav den et klem, men istedet flettede han sine fingre ind mellem hendes og med sin anden arm som var rundt om hende, trykkede han hende blidt tættere på sig. Han stoppede derefter det lange kys på hendes læber, men smilte lidt, imens han gav hende tre hurtige kys på læberne, men holdte stadig om hende, så de var meget tæt på hinanden. "Så... Vil du stadig være min søde?" spurgte han stille tæt på hendes læber og lod sine dybe blå øjne kigge direkte ind i hendes og smilte lidt igen. Han nussede hende lidt på ryggen og bed sig lidt i læben.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 10:08 am

Tenna's blik vigede ikke fra Marcus'. Hans kys beroligede hende, mere end noget som helst andet. Hun sukkede lykkelig og smilte. Hun gav ham et hurtigt kys på munden. Hendes hånd, der var flettet ind i Marcus' ville ikke give slip. Tanken fik hende til at smile.
"Selvfølgelig," sagde hun og kyssede ham. Hun lagde armene om hans hals og stilte sig helt tæt ind til ham. Marcus var højere end hende, men det lod ikke til at være et problem.
Tenna fjernede sine læber fra Marcus' - helt stille og roligt - og kyssede ham på halsen.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 11:14 am

Marcus blev helt glad indeni, selvom det måske ikke var så nemt at se, for det skæve smil som sad på hans læber, for det var jo tegn på at han var glad for at hun alligevel ikke havde skiftet mening med at hun gerne ville være sammen med ham. "Godt.." nåede han lige at sige, inden han mærkede hendes læber imod sine igen. Han lagde automatisk begge arme rundt omkring hende, da han mærkede hendes arme rundt om hans hals og trykkede hende blidt helt ind til sig. Han ville mærke hende helt, sådan så der heller ikke var 1 meter imellem dem, vær gang de kyssede for fremtiden. Han bed sig lidt i læben, da hun slap kysset, men blev så kort anspændt i hele kroppen, da han mærkede kysset på sin hals og smilte fjollet. "Søde.. det er måske ikke nogen god ide at du kysser mig der for øhm.. det er et af mine tænde punkter" sagde han og grinte lidt.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 3:19 pm

Tenna mærkede hvordan Marcus reagerede.
"Så kan du da heller ikke be' mig om, at lade være..." sagde hun stille og kyssede ham videre på halsen. Gad vide, hvad han ellers ... ja - kunne lide.
Tenna overvejde lidt, om de nogensinde ville nå til det sted, hvor det blev mere seriøst - mere fysisk. Det var ikke noget, hun havde imod. Uanset hvad.
Tenna mærkede glæden brede i sig.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 3:44 pm

Marcus kunne ikke lade være med at lave en lille lyd, som betød at han nød hendes kyssen på sin hals. Han bed sig dog også i læben og trak vejret tungt for at slappe af, " jo det kan jeg godt, hvis du ikke vil have at jeg skal tage dig her og nu på trappen" sagde han stille og smilte lidt fjollet. For det kunne han ærlig talt heller ikke forestille sig og det ville nok gøre ondt på dem begge. Han nussede hende samtidig kærligt op af ryggen, men kørte dog få gange ned med den ene hånd og snittede hendes bagdel. Han havde svært ved at holde sine fingre for sig selv, når han begyndte at blive tændt.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 3:54 pm

"Hmm..." Tenna fjernede sine læber fra hans hals og kiggede direkte på ham, lige ind i hans blå øjne.
"Jeg vil nu ikke have noget imod at vi gjorde det." hun smilte og blinkede hurtigt til ham, med højre øje. Hun mærkede at trætheden sneg sig ind på hende, men hun kunne ikke lade være med at smile.
Tenna rettede sit hår og fik en af krøllerne til at ligge langs hendes venstre skulder. Hun smilte et sødt smil til ham. Nej, hun havde i sandheden intet imod det.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 5:17 pm

Marcus så lidt overrasket på hende, som regl ville han heller ikke selv have noget imod at have sex, men han havde ikke troet at Tenna gerne ville allerede. Han tænkte lidt over det og strøg sine fingrespidser hen af hendes kind, inden han lagde armen om hende igen og kyssede hende kort på munden, " hmm.. er du jomfru?" spurgte han stille, for han ville lige være på den sikre side først, fordi så kunne han jo ikke være som han plagede. Han elskede hendes søde smil og kyssede hende kort på munden igen, så hun også fik muligheden for at svare.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 5:24 pm

Tenna kiggede på Marcus, med det samme søde smil.
"Nej," sagde hun kort og håbede ikke at Marcus havde noget imod det, "det er jeg ikke." hendes blik flakkede lidt, men blev ved med at kigge direkte ind i Marcus'.
Tenna tog et skridt tættere på ham og lagde armene om ham. Han havde en perfekt duft - en hun aldrig ville glemme - en hun aldrig kunne glemme.
Udenfor, tordnede det stadig og en høj buldren fik Tenna til at klemme sig længere ind til Marcus og hvilede hendes hoved på hans bryst. Men så så hun op, og håbede ikke at han syntes, at hun var barnlig. Hun havde bare aldrig været vild med torden - siden det var en grund til hendes forældres død.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 5:37 pm

Marcus tænkte lidt over det hun sagde, men smilte så let til hende og kyssede hende blidt på panden. Han nikkede kort til det og nussede hende lidt på ryggen, " okay, jeg skulle lige være sikker, fordi så skulle jeg nemlig passe på med ikke at gøre dig ondt første gang" svarede han stille og smilte blidt til hende. Han ville nemlig ikke kunne tilgive sig selv, hvis han på et tidspunkt kom til at gøre hende ondt på nogen måde, så derfor ville han altid passe på. Han mærkede at hun kom tættere på ham og smilte let, men da han hørte det høje brag, blev han lidt overrasket over Tenna, men synes på ingen måde at hun var barnlig. Han lagde sine armne tæt og betryggende rundt om hende. "Måske... er det ikke en særlig god ide at gøre det på trappen søde.." sagde han ned i hendes hår og kyssede det lidt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. - Page 2 Icon_minitime

Stilhed på Trappen.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: