Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Stilhed på Trappen. Vote_lcapStilhed på Trappen. Voting_barStilhed på Trappen. Vote_rcap 
jahilla
Stilhed på Trappen. Vote_lcapStilhed på Trappen. Voting_barStilhed på Trappen. Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Stilhed på Trappen. Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Stilhed på Trappen. Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Stilhed på Trappen. Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Stilhed på Trappen. Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Stilhed på Trappen. Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Stilhed på Trappen. Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Stilhed på Trappen. Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Stilhed på Trappen. Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Stilhed på Trappen. Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Stilhed på Trappen. Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Stilhed på Trappen.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Tenna

Tenna

Antal indlæg : 80

Stilhed på Trappen. Empty
IndlægEmne: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 11:59 am

Dato : 21/5
Årstid : forår
Dag : Fredag.
Vejr : regnnvejr. Torden. Storm.
Sted : ved Trappen.
Tid : 01:03.
Omgivelser : ingenting. Ingen elever. Ikke en gang en lyd.

Tenna sad med sin sorte nattrøje, sorte hjemmesko og sorte leggins, da trøjen kun gik hende til lidt over lårene. Hun kunne ikke sove, pga. vejret.
Tenna havde aldrig kunne lide sådan et vejr her. Og hun sværgede på, at hun lige havde set et klart lyn nogle kilometer længere væk. Hun gøs.
Tenna sad på midten af trappen og lænede sig op af gelænderet. Hun var træt, men vejret fik hende til at ligge vågen i sin seng. Tenna kiggede rundt - alt så helt anderledes ud i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus

Antal indlæg : 104

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 3:24 pm

Et sted på gangene kunne man høre lydeb af et par fødder som løb, ikke fordi det var særlig højt, men det gav nærmest et ekko rundt på skolen. Det var Marcus som var blevet vækket af en af sine værelseskammerater fordi kammeraten ikke kunne sove på grund af vejret. Det havde pisset ham lidt af, så han var taget væk fra værelset i håb om at kunne få nået ro fra værelset. Marcus stoppede dog op for enden af trappen og kiggede ned af den, fordi han så en pige sidde på den, først undrede han sig over hvorfor hun sad der. Men det kunne ligeså godt være på grund af vejret at pigen også var vågen. Han vendte blikket mod en af de store vinduer, uden at sige noget til pigen. Han havde et par boksershorts på og en hvid T-shirt uden ærmer som lige gik ham over buksekanten, men han ingen sokker på.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 3:31 pm

Tenna vendte sig pludseligt rundt og kiggede op på drengen, der stod ved starten af trappen. Han vidste, at han gik en klasse over hende og var derfor et år ældre. Hun vidste ikke rigtig om hun skulle sige hej, eller ej. Hun kiggede op på ham og tog mod til sig.
"Vejret?" spurgte hun stille, med en smuk og ikke nær så lys stemme, som mange af de andre piger på skolen havde. Hun kiggede på ham og lagde hovedet lidt på skrå. Tenna's hår sad ret godt, hvis man tænkte på, at hun havde siddet på trappen - hvor der var små koldt - hele den sene aften. Hun smilte og håbede lidt på, at han ville sætte sig ved siden af hende.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 3:35 pm

Marcus vendte sine smukke dybe blå øjne ned på pigen, da hun snakkede til ham og smilte svagt. Men rystede så lidt på hovedet og kørte en hånd gennem sit sorte hår, som faldt ned at ligge efter at han havde rodet lidt i det. "Nej nej, jeg kan sagtens sove i sådan et vejr, jeg blev vækket af en på værelset som ikke kunne og han ville ikke tie stille" forklarede han med en lidt lys stemme. Hans stemme var ikke så mørk og dyb som alle andre drenges stemmer måske ville være i den alder som han havde. Men det gjorde ham heller ikke umandig på nogen måde, for han havde jo stadig former på armene og på maven, som var tegn på muskler. Han gik roligt lidt ned på trappen imod pigen, men satte sig ikke ved hende endnu.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 3:40 pm

Tenna iagtog drengen, da han gik nærmere.
"Irriterende." sagde hun og smilte. Hendes mørkebrune øjne var egentlig let at se i mørket. Hendes læber var let kirsebær-farvede og et lille smil formede sig på dem. Vidste han, hvem hun var?
Tenna lænede sig lidt mere tilbage mod gelænderet og fortsatte med at smile. Hun havde trukket benene helt hen til sig og havde armene rundt om dem. Hun gøs og kiggede op mod den ældre elev.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 3:44 pm

Marcus stoppede to trin fra hende og lænede sig så derefter op af galænderet med ryggen og lagde sine arme roligt over kors, imens han så tænkende på hende. Han nikkede så derefter lidt og smilte svagt, " ja det var mega irriterende, så jeg skred" svarede han kort og smilte skævt. Men så sig så derefter kort rundt, inden han igen vendte blikket på pigen og smilte venligt, " du går et trin under mig ikke sandt?" spurgte Marcus nysgerrigt og bed sig lidt i læben. Han var rimelig god til ansigter med at huske dem, men navne var han ikke så god til, så han skulle lige se om det var rigtigt det han havde sagt.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 3:48 pm

Tenna fulgte den ældre elev nøje.
"Det ville jeg også have gjort, hvis jeg havde været i dit sted." sagde hun og smilte. Hun kunne nu se hans muskler på hans mave og overarme. Imponerende.
"Ja, jeg går ét trin under dig." sagde hun og gav ham ret. Tenna syntes at Marcus var anderledes end nogle af de andre drenge på skolen, selvom hun ikke rigtig havde snakket med nogle af dem - men derfor kunne hun jo godt fornemme, hvordan de var.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 3:54 pm

Marcus kunne ikke lade være med at sende hende et skævt smil og rodede kort i sit hår igen med den ene hånd, men lagde den så ned igen, så hans arme var over kors. "Så hellere være vågen og gå rundt på skolen, end at ligge og høre på det" sagde han og grinte lidt, da han endelig først ville have drillet sin kammerat lidt, men synes det var lidt for ondt, så derfor havde han bare gået sin vej. Marcus rykkede lidt på sig, men gik så ned og satte sig på samme trin som hende og vendte sine dybe blå øjne på hende igen, imens et venligt smil dukkede frem på hans læber. Han fik dog også et meget lettet udtryk da han ikke havde gættet forkert og grinte lidt af sig selv, " så fik jeg sagt rigtigt.. pyha.. men hvad hedder du så?" spurgte han nysgerrigt og fjernede lidt af håret fra øjnene.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 3:59 pm

Tenna bed sig i læben. Hendes hænder var utrolig kolde - det blev de, når hun var nervøs.
"Jeg hedder Tenna," sagde hun og smilte. Hun rettede sit mørke pandehår, og iagtog den l
ældre elev. "Hvad hedder du?" spurgte hun og prøvede at huske hans navn. Nej, intet resultat.
Tenna gav ham et blændede smil, istedet for det mere nervøse. Hun havde jo ingen grund til at være nervøs - overhovedet ikke, faktisk - men den ældre elev, gjorde hende nervøs. Men på en ... beroligende måde.
Tenna foldede hendes hænder ind over hinanden. Hun mærkede, hvordan hendes hjerte hoppede af sted.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 4:10 pm

Marcus sad og studerede hendes ansigtstræk, det var en vane han havde når han mødte mennesker som han fandt yderst interessante, men mange kunne også misforstå det, når de opdagede hvor meget han endelig kiggede på dem. Så der var også mange piger som havde haft slået ham, fordi de troede at han overgloede dem, imens han bare forestillede dem som en af hans tegninger som når han var på arbejde. Dog lyttede han stadig hvad hun sagde og smilte skævt til hende lidt efter, " Marcus her og hyggeligt at møde dig Tenna" sagde han og smilte skævt til hende igen efter at havde svaret hende. Men vendte lidt efter sit blik ned på hendes hænder og løftede det ene øjenbryn, " fryser du? for du må godt låne min T-shirt" sagde Marcus roligt og roede sig i håret igen.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 4:19 pm

Tenna smilte. "Hyggeligt at møde dig." svaret hun og smilte. Tenna så godt at Marcus kiggede på hende, men ... hvad betød det? Hun smilte og mærkede hendes kinder blive mere og mere varme.
Tenna kiggede ned på sine hænder, da Marcus forslog, at låne hende sin trøje.
"Nej, nej, jeg klarer mig." sagde hun. Hun frøs jo egentlig ikke - ikke så det var nødvendigt at hun skulle låne hans trøje. "Ellers tak." hun gav Marcus et sødt smil og havde en fornemmelse af, at han var en af de drenge, som virkelig forstod piger. Nu håbede hun bare på, at han ikke så hende rødme.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 4:31 pm

Marcus nikkede lidt til det hun sagde med at det var hyggeligt at møde ham, men han svarede ikke på det, for hvad skulle han også svare, når nu at han allerede selv han sagt at det også var hyggeligt at møde hende. Han smilte bare skævt til hende og lod mærke til at hun vendte blikket ned og tænkte over om det var på grund af at han kiggede så meget på hende, men det var svært at lade være. "Undskyld... hvis altså jeg for dig til at føle dig skidt tilpas.." mumlede Marcus og vendte blikket kort ned. Men vendte så sine dybe blå øjne op på hende igen og nikkede lidt, "okay.. men du siger bare til hvis det er" sagde han og smilte svagt til hende. Inden han vendte blikket væk fra hende og så ud af et af de store vinduer.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 4:36 pm

Tenna vendte straks sit blik mod Marcus, der nu sad og kiggede ud af et af de store vinduer.
"Nej, nej, du får mig ikke til at blive utilpas..." sagde hun og smilte. Hun sagde ikke noget til det med trøjen. "Nej, du får mig faktisk til at føle ... " hun vendt blikket mod den store hoveddør der var ind til skolen, lige foran dem. Gad vide, hvornår lærerne faktisk stod op.
Men hvad fik Marcus hende egentlig til at føle ? hvorfor havde hun overhovedet sagt noget ...
Tenna rettede sit pandehår, selvom det ikke var nødvendigt. Hun håbede stadig på, at Marcus ikke lagde mærke til, at hun rødmede. Måske var der for mørkt, da lyset ved trappen - faktisk over hele skolen - var slukket. Tenna smilte ved tanken.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 4:47 pm

Marcus vendte sit blik tilbage på hende og blev igen lettet over at hun ikke blev utilpas over at han sad og kiggede så meget på hende. Måske skulle han spørge hende om han en dag måtte tegne hende som en af sine modeller men han turde ikke fordi han var bange for at hun så ville blive sur på ham eller fornærmet, så det holdte han lidt for sig selv. Han bed sig lidt i læben, da hun ikke afsluttede sin sætning og smilte lidt til hende, "hvad for jeg dig til at føle?" spurgte han nysgerrigt. Det med piger og se deres følelser var han heller ikke særlig god til, fordi han mere var en drengerøv som gik og havde det sjovt end at vise følelser for folk også selvom han var helt skudt i dem. Så man kunne aldrig vide om han kunne lide dem eller ikke og det havde irriteret mange andre når de viste følelser for ham.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 4:53 pm

"Du ..." Tenna var tavs et lille øjeblik. "... du gør mig glad. Tryg, på en måde." og det hele var sandt. Hun kunne lide ham. Det var så tydeligt.
Men hvorfor skulle han have grund til at kunne lide hende? Hun var et trin under ham, var ikke smuk at se på og hun var lidt klodset en gang imellem. Hun var nørdet (lavede sine lektier, passede sin skole) og havde ikke særlig mange sociale ting. Så hvorfor? Og så selvfølgelig fordi at Tenna var nervøst anlagt.
Siden Tenna havde mistet sin familie i en brand, havde hendes ellers store selvtillid raslet ned over hende. Bogstavlig talt. Hun turde ikke rigtig at sige noget.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 5:15 pm

Marcus blev lidt overrasket over det hun sagde, så han vendte tænkende blikket ned og roede sig lidt i håret. Han var ikke vant til disse situationer, for han var heller ikke så god til det med følelser. For han var altid bange for at såre nogle så slemt at han aldrig ville kunne se på dem igen. Men han vendte blikket op på hende igen lidt efter og smilte svagt, men et smil som fortalte at han skam havde forstået hvor hun ville hen med det hun havde sagt. Så han rykkede sig tættere på hende og løftede sin hånd op for at ligge den på hendes kind, han håbede ikke at hun havde nået imod det. "Tenna.. du kan godt lide mig ikke sandt?" spurgte han stille og nussede hende blidt på kinden.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 5:23 pm

Tenna lukkede øjnene under Marcus' kærtegn. Hun sukkede glad.
"Ja..." sagde hun og sukkede glad. Hun åbnede sine brune øjne og kiggede direkte ind i Marcus' blå. Hvor var de egentlig betagende. Hun kunne sidde og kigge ham i øjnene resten af hendes liv, uden at blive træt af det.
Tenna mærkede hvordan hendes hænder blev mere varme og hendes humør steg, men hun var bange for Marcus' reaktion over, at hun kunne lide ham.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 5:34 pm

Marcus blev næsten helt trist over at hun kunne lide ham. For han anede ikke hvordan hun dog kunne lide ham. Han så for det første ikke særlig godt ud, han lavede altid ballade og gad ikke lave sine lektier, kun når han fik noget for det eller blev tvunget af sine forældre. Jah.. han var i det hele taget ikke typen man kunne være sammen med, og slet ikke når man var så fin og fuld af liv som Tenna. Han følte ikke at han var den rigtige for hende, men alligevel kunne han ikke såre hende. "Tenna.." sukkede hun trist og gned sig lidt i øjnene med den anden hånd, inden han vendte blikket op på hende igen. "Jeg er ikke særlig god at være sammen med.. jeg har nogle vaner som du ikke skal udsættes for og jeg fatter i det hele taget ikke hvordan du kan lide mig" svarede han stille og tog derefter sin hånd til sig.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 5:41 pm

Tenna rystede diskret på hovedet.
"Jeg er ked af det - jeg burde ikke have sagt noget, men ser du ... du er den eneste jeg sådan har nu, udenover Lily, som jeg bor på værelse med. Mine forældre døde for nogle år siden og med dem, min bror. Men det er selvfølgelig ikke nogen undskyldning. Men Marcus, hvis du overhovedet kan lide mig ... er jeg ligeglad med hvem du hænger ud med eller andet. Jeg kan lide dig som du er. Du er sjov, utrolig pæn at se på og jeg elsker når du smiler ..." hun blev tavs.
"Og dine øjne får mig til at være ved at dåne." hun begyndte at tvivle på, at han overhhovedet kunne lide hende.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 6:13 pm

Marcus kunne ikke lade være med at blive rørt over det hun sagde, med det hvad hun kunne lide hved ham, det gjorde helt ondt på ham at hun var faldet for ham så hurtigt, for han viste ikke helt præcist hvad han skulle gøre. Han kunne ikke andet end at sige hende imod, men underligt nok havde han ikke afvist hende endnu, med at sige at han ikke kunne lide hende på samme måde. Han bed sig tænkende i læben og hørte godt det med hendes forældre, men viste stadig ikke hvad han skulle sige. "Ville det så også sige.. at du stadig godt ville kunne lide mig, hvis jeg sagde at jeg engang har været sammen med en dreng?" spurgte Marcus nysgerrigt og bed sig i læben igen, imens hans dybe blå øjne var rettet på hende.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 8:53 pm

"Været sammen med en dreng?" Tenna kiggede på Marcus et kort sekund, før det gik op for hende.
"Nåh .." Tenna havde ikke noget imod biseksuelle. Hun var det sådanset selv. "Marcus..." sagde hun og aede ham på kinden, "nej, jeg har intet imod biseksuelle. Overhovedet - jeg er det sådanset selv." hun smilte og fjernede hånden fra hans kind. "Men det er dig, jeg er faldet for." Tenna var helt sikker og lod ikke sit blik glide væk fra Marcus' for virkelig at fortælle, at hun ikke havde noget imod det og at hun virkelig, virkelig godt kunne lide ham.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 9:07 pm

Marcus var lige ved at fortælle hende hvad han mente med at have været sammen med en dreng, men lukkede dog munden igen da det gik op for hende og først blev han lidt nervøs for at hun måske ville blive væmmet ved ham. Han blev dog nået overrasket over det hun sagde og bed sig lidt i læben. Men han kunne dog ikke lade være med at blive rolig over at hun aede ham på kinden og lukkede kort sine øjne for at tænke lidt mere, men lidt efter åbnede han øjnene igen da hun fjernede sin hånd, " Tenna.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal svare endnu.. jeg afviser dig ikke eller noget.. jeg ved bare ikke hvad jeg skal svare, du er en sød og flot pige, det er du virkelig" svarede han og vendte endnu engang sit blik væk fra hende og knyttede sin ene hånd, fordi han var så forvirret.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 9:12 pm

"Men du kan ikke lide mig ..." sagde hun og fik en klump i halsen. Hun satte sig tættere ind til gelænderet. Selvfølgelig - hvad havde hun da regnet med?
Tårerne pressede på, men ville ikke fremstå som den følsomme, nu. Hun sukkede og vendte sit blik fra Marcus.
"Jeg er vant til at blive afvist," sagde hun, men sandheden var, at hun virkelig havde håbet på noget. Han var den sødeste person hun nogensinde havde mødt.
Tenna bed sig i læben og prøvede at holde tårerne tilbage.
Marcus

Marcus

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 9:19 pm

Marcus vendte sit blik tilbage på hende og kunne sagtens se på hende at hun ikke rigtig kunne lide den måde han svarede på. Så han rykkede sig automatisk helt hen til hende og tog blidt fat i hendes arme og trak hende lidt hen til sig, så hun ikke længere sad helt på af galænderet. Derefter lagde han armene om hende i et kram og kyssede hende blidt på kinden. "Tenna.. " hviskede han ind i hendes øre og holdte hende blidt ind til sig og tænkte lidt over hvad han skulle sige. "Jeg er ikke så god til det med følelser.. men jeg kan godt lide dig, jeg ved bare endnu ikke om jeg kan lide dig på venne måden eller mere end det, du må give mig lidt tid" hviskede han stille og bed sig i læben.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitimeFre maj 21, 2010 9:26 pm

"Jeg ved det ..." mumlede hun. "Men jeg troede lige at jeg var heldig." sagde hun og rejste sig op fra trappen. Hun havde gåsehud på benene og i månens lys, kunne man se, hvor bleg hun var. Lidt creepy.
"Men jeg kan nu rigtig godt lide dig..." sagde hun. "Men hvad vil du også med mig? Jeg er ikke pæn i forhold til de andre piger på skolen, jeg er nørdet og ikke særlig social..." det eneste hun havde lyst til lige nu var, at give Marcus et ordenligt kram. Hvilket egentlig var underligt. Hun kunne lide ham mere end hun ville indrømme.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Stilhed på Trappen.   Stilhed på Trappen. Icon_minitime

Stilhed på Trappen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: