Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
forår! :D - Page 2 Vote_lcapforår! :D - Page 2 Voting_barforår! :D - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
forår! :D - Page 2 Vote_lcapforår! :D - Page 2 Voting_barforår! :D - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
forår! :D - Page 2 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
forår! :D - Page 2 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
forår! :D - Page 2 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
forår! :D - Page 2 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
forår! :D - Page 2 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
forår! :D - Page 2 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
forår! :D - Page 2 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
forår! :D - Page 2 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
forår! :D - Page 2 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
forår! :D - Page 2 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

forår! :D

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Tenna

Tenna

Antal indlæg : 80

forår! :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D - Page 2 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 3:29 pm

"To år? Har du så været på forskellige kostskoler siden?" spurgte Tenna, forbavset. Tænk, at forældre kunne være sådan overfor deres børn.
"Min familie har aldrig været knyttet til mig - det var kun mine forældre der virkelig gjorde noget ud af at opdrage og at holde af mig. Men min bror, tog sig også rigtig meget af mig og jeg har hørt fra de mennesker som der kendte ham, at jeg minder utrolig meget om ham. Og bare er den kvindelige udgave." hun grinte ved tanken. Hendes bror havde været utrolig pæn og pigerne elskede ham. Men han havde aldrig rigtig interesseret sig i piger. Men han tog sig af Tenna, ikke blot fordi hans forældre bad ham om det, men fordi han holdt af sin søster. Tenna smilte.
Tilbage til toppen Go down
Lily

Lily

Antal indlæg : 21

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D - Page 2 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 6:27 pm

"Ja jeg har været på to. En om året"Sagde hun, selvom det ikke ville være særlig svært at regne sig til. hun sukkede stille, hun var ikke glad for sine forældre. For de var der jo aldrig for hende. de tog sig aldrig af hende og var ligeglade med hende, bortset fra hendes uddannelse. Hun sukkede irriteret. Men hun var glad for at resten af hendes familie tog sig godt af hende. Da hun var lille hørte hun ofte sin farmor råbe af Lilys far i tlf. at han skulle tage sig af sit barn i stedet for at forsømme det. Lilys mormor og morfar snakkede slet ikke mere med deres datter, Lilys mor. De var forargede over hende og den behandling hun gav sit eget barn. Hendes morfar og mormor havde i mange år kæmpet for Lilys forældremyndighed og havde tilsidst fået den på den betingelse at hendes forældre bestemte hvilken skole hun skulle gå på. Lily holdt utroligt meget af sine bedsteforældre, hvis det ikke havde været for dem havde Lily helt sikkert hvad i et alkohol misbrug lige nu. hun ville ryge, måske være på stoffer og være meget fraværende i skolen.
Tenna

Tenna

Antal indlæg : 80

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D - Page 2 Icon_minitimeTors maj 27, 2010 8:03 pm

"Det er alligevel ret hårdt - lyder det som." Tenna rystede på hovedet. Tanken strejfede hende endnu en gang: hvordan kunne man være sådan overfor sit eget barn?
"Men du har dine bedsteforældre," sagde Tenna med et venligt smil, "det har jeg ikke." Tenna kiggede ned på det grønne græs og hev lidt i det. Alt her var anderledes - selv græsset.
Tenna kiggede på Lily - det her emne gjord hende selv ked af det, og håbede ikke på at det smittede af på Lily.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D - Page 2 Icon_minitime

forår! :D
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: fodboldtbanen-
Gå til: