Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
forår! :D Vote_lcapforår! :D Voting_barforår! :D Vote_rcap 
jahilla
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
forår! :D Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
forår! :D Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
forår! :D Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
forår! :D Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
forår! :D Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
forår! :D Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
forår! :D Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
forår! :D Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
forår! :D Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
forår! :D Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

forår! :D

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Lily

Lily

Antal indlæg : 21

forår! :D Empty
IndlægEmne: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeTors maj 20, 2010 3:22 pm

Tid: irl
vejr: varmt, solen skinner, det er skyfrit, vindstille
sted:fodboldbanerne
omgivelser:nogle der spiller fodbold, og skolens cheerleader hold.
dag: onsdag d. 19 Maj
årstid:irl (;

Lily nynnede stille imens hun smilede glad. hun havde lige været til optagelses prøve til cheerleader holdet på skolen, og det gik meget godt. I morgen ville hun få af vide om hun var kommet på holdet.
Hun slog sig smilende ned uden for fodbold banens linjer og kiggede på drengene som trænede. de var pænt hotte! (xD) hun havde altid interesseret sig for denne sport og fulgte glædeligt med i træningen da hun faktisk ikke havde andet at lave!? det lyse, krøllede hår hang om hendes skuldre og hendes lyseblå cowboy bukser sad stramt på hende.den hvide top sad smukt om hendes tynde skikkelse. Dog havde hun en sort mavejakke uden over da det jo ikke var sommer..endnu! (:
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna

Antal indlæg : 80

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeTors maj 20, 2010 3:27 pm

Tenna sad ude på sidelinjen og kiggede på fodboldt holdet. Hun var lige ankommet til skolen og var gået udenfor, siden det var så godt vejr!
Hun havde sin iPod i ørerne og hendes spanske/akustiske guitar lå ved siden af hende. Hun nynnede stille med til musikken, der spillede på hendes iPod.
Tenna var slet ikke vant til denne form for skolegang. Der hvor hun kom fra, var det hele meget mere strikt og man fik mange flere lektier for.
Tenna kiggede rundt og så en pige, der sad nogle meter fra hende selv. Pigen havde krøllet lyst hår. Tenna smilte.
Lily

Lily

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeTors maj 20, 2010 4:29 pm

Lily følte at nogen kiggede på hende. Hun kiggede sig hurtigt omkring og ganske rigtigt sad der en pige og kiggede på hende. Pigen sad et stykke fra hende, og hun smilede venligt til hende og vinkede genert inden hun kiggede ud på fodbold banen igen*hmm skal jeg gå over og sige hej?*tænkte hun nervøst. hun bestemte sig for at gøre det, ellers ville hun jo aldrig kunne få nogle venskaber. hun rejste sig op og trippede forsigtigt over til pigen med et venligt, men forsigtigt smil. Da hun var kommet hen til hende og kun var ca 2m fra hende sagde hun venligt"Hej jeg hedder Lily Evans"Sagde hun smilende og håbede at pigen var venlig, og ikke en af de der bitches man altid så i filmene
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeTors maj 20, 2010 4:54 pm

Tenna smilte og kiggede op mod Lily. Hun holdte en hånd op for at skærme lidt for solen.
"Tenna Williams." sagde hun og smilte. Man kunne tydeligt høre hendes britiske accent, men hun overdrev ikke. Hun smilte til Lily og rykkede sin guitar, som lå tilhøjre for hende. Hun klappede på græsset ved siden af hende.
Tenna havde et par sorte piratbukser på, en hvid skjorte der havde foldet ærmerne op samt knapperne og bar et par sorte converse. Hun havde røde solbriller sat op i håret og hendes pandehår sad lige over øjnene på hende. Hendes sorte hår krøllede ned langs hendes skuldre og omkring Tenna's hals, hang der en sølvkæde med et hjerte og en lille rund plade, hvor på hendes navn stod.
Lily

Lily

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeFre maj 21, 2010 12:57 pm

Lily smilede venligt og satte sig ned ved siden af hende. Tenna som pigen hed havde en ret fed tøjstil syntes Lily og betragtede hende hurtigt."er du også lige begyndt her?"spurgte hun med et smil, hun ville føle sig meget tryg hvis hun ikke var den eneste der var ny her. det var det hun ikke brød sig så meget om når hun skiftede skole. Hun fik altid meget opmærksomhed de første dage fordi at folk ikke kendte hende og hun blev altid kigget på. Hun følte sig altid genert hvilket hun hadede at være. men da den første uge så var gået, kiggede folk ikke længere og hun var på talefod med de fleste fra sin årgang, og dem over.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeFre maj 21, 2010 2:27 pm

"Ja, jeg er lige ankommet til skolen," svarede Tenna og smilte. Hendes accent var ikke til at tage fejl af.
"Er du ny her, selv?" hun smilte og gav et lille suk fra sig. Hun betragtede fodboldtholdet og smilte stadig.
Lily

Lily

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeLør maj 22, 2010 8:43 pm

"Ej hvor sjovt jeg er også helt ny. Jeg håber ikke at jeg kommer til at bo på værelse med en af de der bestemmende pop tøser, de er SÅ forfærdelige!"sagde hun med et grin og skar en grimasse."Hvem skal du bo på værelse med, hvis du altså har fået det afvide endnu?"Sagde hun med et smil, man kunne svagt ane hendes scotiske accent
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeLør maj 22, 2010 10:04 pm

"Jeg har faktisk lige fået tildelt et værelse," sagde Tenna og smilte stort, "jeg tror vist at vi to skal bo på værelse sammen." hun smilte et venligt smil til Lily og var rimelig sikker på, at det var hende, som Tenna skulle dele værelse med. Det havde hun overhovedet ikke noget imod - hun glædede sig.
For Tenna, var Abingdon skole et helt nyt liv for hende. At komme væk hjemmefra (hun boede sammen med sine adoptivforældre, som det ikke gik så godt med), var en kæmpe oplvelse og Tenna var sikker på, at hun nok skulle få en god oplevelse ud af det.
Lily

Lily

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 10:54 am

"Ej virkelig?"sagde hun begejstret. Teny virkede meget venlig og sød. En Lily sikkert ville komme godt ud af det med."Jeg har simpelthen haft så travlt med at melde mig til aktiviteter her på skolen at jeg slet ike har fået tjekket sådan noget!"sagde hun med et smil. Hun ville gerne være med cheerleader holdet. Ikke fordi at det var der de populære var, men fordi at hun elskede at bevæge sig på sådan nogle acrobatiske måder.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 3:24 pm

"Aktiviteter?" spurgte Tenna og smilte. "Jeg har ikke været så længe på skolen, næsten en uge eller noget - men ikke flyttet hen til værelseskammeraten - som så må være dig." grinte hun, "jeg har intet rigtigt fået at vide." Tenna lo.
Men på den uge hun havde været der, havde hun allerede fundet sin kærlighed. Og nu, også en god veninde.
Lily

Lily

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 3:37 pm

"Yeah jeg vil gerne være med på cheerleader holdet for at have noget at lave. Jeg elsker motion og bevæge mig, og der er faktisk mange udfordringer inde for cheerleading!"sagde hun begejstret."jeg vil også gerne spille med på pige fodbold holdet, men jeg ved ikke endnu om jeg kan nå det!"Sagde hun med et smil."Tja jeg er faktisk så ny at jeg startede her i dag"sagde hun med et smil
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 4:05 pm

"Du lyder utrolig frisk!" lo Tenna og smilte, "jeg kan også godt lide motion. Men jeg holder nu mest af musikken."
Tenna kiggede på Lily. Så var Lily nyere end hende selv. Gad vide hvornår Lily så flyttede ind hos hende? Eller var det omvendt?
Lily

Lily

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 4:11 pm

"Altså jeg synger også meget, og jeg elsker også musik, det er især der jeg udfolder nogle af mine følelser. for.eks. hvis jeg er ked af det, eller forelsket. Men hvis jeg er vred over noget så løber jeg bare til at jeg falder om af udmattelse eller danser til mine ben falder af. Musik har nemlig også en stor betydning for mig, jeg både danser og synger. også løber jeg 10 km. hver dag, og nu vil jeg gerne dyrke lidt cheerleading også!"sagde hun med et smil og grinte lidt. Det lød af så utrolig meget alt det hun havde gang i eller gerne ville have gang i. Men hun elskede at holde sig beskæftiget og blev hurtig rastløs.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 4:23 pm

"Du er en tro kopi af mig!" grinte hun. "Jeg løber bare efter behov og nyder naturen - men jeg har ikke en speciel rute som jeg læber hver gang - for så bliver jeg træt af det. Så jeg løber altid nye veje. Og så kan jeg selvfølgelig også godt lide at tage billeder!" hun smilte stort og mærkede solen på hendes hud. Den var dejlig varm og meget uvant for hende. Der hvor hun kom fra, regnede det hele tiden og der skulle man være utrolig heldig, hvis man overhovedet fik et glimt af solen.
Lily

Lily

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 4:35 pm

"ja det der med vante løberuter, det er simpelthen for kedeligt! også oplever man heller ike nye steder!"sagde hun med et bredt smil. det var dejligt at snakke med nogen uden at føle sig genert, det var ellers sjældent at det skete."Er du god til det?"spurgte hun og hentydede til at hun fotograferede og smilte venligt. hun kom selv fra Scotland, og der var tilstrækkelig med sol om sommeren, det var kun om efteråret og vinteren at himlen var belagt med at tykt tæppe af skyer. Men nu var det forår, og snart sommer, også ville solen hænge på sin plads oppe på himlen lige indtil at efteråret kom igen."Jeg håber at jeg bliver på den her skole, jeg plejer at flytte meget skole, men jeg har sagt til mine forældre at det er den sidste skole jeg vil komme til at gå på!"sagde hun med et smil, hun var simpelthen faldet for skolen.Man kunne godt sige at det var hendes ønskeskole!?
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 4:49 pm

"Ja nemlig," sagde Tenna og gav Lily ret, ang. løberuter.
"Jeg har haft nogle ret gode dage, med mit kamera, her på det sidste. Men jeg kan nu godt blive bedre!" svarede hun med et smil over læben.
Lily mindede meget om Tenna. Det gjorde hende glad, for så havde hun nogen at identificere sig med.
"Jeg flyttede også skole og kom hertil," sagde Tenna, nu lidt trist, "det blev jeg nødt til, for miine forældre og bror døde for nogle år siden. Men jeg prøvede at vænne tilbage til hverdagen, men kunne simpelthen ikke, uden at blive for ked af det. Og så kom jeg hertil." Tenna prøvede at smile, men forgæves. Hun blev altid så ked af det, når hun nævnte sine forældre. Men det var nu meget rart, at få snakket lidt om. Så behøvede hun ikke at tænke så meget over det.
Lily

Lily

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 4:57 pm

"Det er jeg ked af"sagde hun medfølende. hun havde selv mistet sin mormor, men det var alligevel ike helt det samme, selvom det også gjorde ondt."Men det gode er da at du er blevet bedre med dit kamera!"sagde hun opmuntrende. Hun kunne også selv føle den lighed der var mellem dem, og det var rart, at føle at der var en som hende selv, selvom hun havde sin mor og far.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeSøn maj 23, 2010 5:18 pm

"Tak," sagde Tenna og fik et smil frem. Hun havde lært, at man ikke skulle tænke på det der allerede var sket, men det, der vil ske. Og hun ville prøvede mere og mere.
"Ja, at tage billeder er virkelig en ting, som jeg brænder for." sagde hun og smilte. "Jeg skla snart have rammet nogle ind og så kan du se dem!" hun blinkede en ekstra gang eller to, pga. solens stærke stråler, "men de fleste af dem er landskaber, fra steder jeg har været. F.eks. Nice i Frankrig, Prag i Tjekkiet og Alonnisos i Grækenland."
Lily

Lily

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeMan maj 24, 2010 12:14 pm

"Det vil jeg meget gerne!"sagde hun med et smil og sad selv med hånden i panden og skyggede for solen."Landskaber er så smukke! det siger så meget om landet selv. om det er et varmt eller koldt land, regnfuldt eller tørt osv.!"sagde hun smilende."Wow har du virkelig været alle de steder?"spurgte hun imponeret. Hun havde aldrig selv været på ferie da hun havde gået på kostskoler som denne.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeMan maj 24, 2010 3:21 pm

"Jeg har været rigtig mange steder," lo Tenna og smilte, "min mor var sigøjner og arbejdede som lidt af hvert, så hun var meget ude og rejse. Jeg fik så lov til at komme med og få taget en masse gode billeder."
Tenna tog sin guitar op til sig, og hvilede sig ved den. Hun betragtede det cheerleader hold der lige var kommet udenfor.
"Var det noget med, at du gerne ville være cheerleader? Er du kommet igennem?" Tenna henvendte sig til den prøve man skulle igennem, for at blive med på holdet.
Lily

Lily

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeMan maj 24, 2010 3:42 pm

"Hvor er du heldig, mine forældre arbejder altid, så vi tager aldrig på ferie. det er også derfor jeg går på kostskole. mine forældre har ikke tid til at være hjemme særlig ofte."sagde hun med et suk. hun var et meget glemt barn på kærligheds punktet, dog gav hendes forældre hende alt, hvilket hun var blevet træt af i længden."Jah, og jeg får svaret i morgen, om jeg er kommet med på holdet eller ej!"sagde hun med et smil
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeMan maj 24, 2010 3:51 pm

"Du skal være glad for at du har nogle forældre," sagde Tenna. Hun var overhovedet ikke tæt på sine adoptivforældre, som hun egentlig burde være - nej, de tog hende kun til sig, fordi de kendte hendes forældre rigtig godt og ville gøre dem en tjeneste.
"Jeg krydser fingre for dig!" sagde hun og lavede en lille rytme på sin guitar. Så sad hun og spillede lidt. Hendes fingre dansede hen over gribebrættet og hendes højre hånd fulgte lystigt med.
Lily

Lily

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeMan maj 24, 2010 4:17 pm

"Jah, men jeg snakker aldrig rigtigt med dem. Så et eller andet sted føler jeg mig nogle gange forældreløs"sagde hun med et skuldertræk og tænkte tilbage. de havde aldrig holdt fødselsdag for hende, før hun startede i skole havde hun en barnepige som boede hjemme hos dem. hun sørgede altid for Lily og Lily kaldte hende ofte for mor. Det var altid hende der holdt fødselsdag for hende, og jul. Selv når det var jul var hendes forældre ude og arbejde. hun så næsten aldrig sine forældre, og når hun endelig gjorde skulle hun altid tie stille og opføre sig pænt. Da Lily så nåede den alder hvor hun skulle i skole blev hun sendt på kostskole og kom kun hjem i ferierne hvor hun boede hos enten sin mormor&morfor, eller farmor&farfar.
"Tak"sagde hun med et smil og lyttede til det Teny spillede. Det lød meget godt.
Tenna

Tenna

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeMan maj 24, 2010 6:28 pm

"Men du har nogen der holder af dig," sagde Tenna stille, "det har jeg ikke." hvis man da så bort fra hendes livs kærlighed. "Mine bedsteforældre er døde og resten af min familie, såsom onkel og tante, vil ikke kendes ved mig." Lily mindede virkelig meget om hende selv. Det var hun glad for, siden hun ikke rigtig havde nogle andre.
Tenna kunne allerede virkelig godt lide Lily. Hun var klog, sjov og aktiv. Det var meget spændende.
Lily

Lily

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitimeMan maj 24, 2010 6:38 pm

"Jeg ved ikke om mine forældre holder af mig, sidst jeg så dem var for to år siden."sagde hun med et suk."Ej hvor tarveligt! hvorfor vil de ikke det? det kan man da ikke tillade sig at gøre mod sin egen familie!"udbrød hun chokeret. Det var hendes families skyld at hun ikke var et crackhead eller uopdragen unge. Man skulle faktisk ike tro at hun ikke havde det godt på hjemme fronten pga. hendes velopdragne opførsel. Hun var en meget pæn pige, og det kunne man takke hendes familie, bortset fra hendes forældre. Hendes barnepige var også skyld i at hun var som hun nu var.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: forår! :D   forår! :D Icon_minitime

forår! :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: fodboldtbanen-
Gå til: