Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Smuk dag - Marcus - Page 2 Vote_lcapSmuk dag - Marcus - Page 2 Voting_barSmuk dag - Marcus - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Smuk dag - Marcus - Page 2 Vote_lcapSmuk dag - Marcus - Page 2 Voting_barSmuk dag - Marcus - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Smuk dag - Marcus - Page 2 Vote_lcapSmuk dag - Marcus - Page 2 Voting_barSmuk dag - Marcus - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
Smuk dag - Marcus - Page 2 Vote_lcapSmuk dag - Marcus - Page 2 Voting_barSmuk dag - Marcus - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
Smuk dag - Marcus - Page 2 Vote_lcapSmuk dag - Marcus - Page 2 Voting_barSmuk dag - Marcus - Page 2 Vote_rcap 
David
Smuk dag - Marcus - Page 2 Vote_lcapSmuk dag - Marcus - Page 2 Voting_barSmuk dag - Marcus - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
Smuk dag - Marcus - Page 2 Vote_lcapSmuk dag - Marcus - Page 2 Voting_barSmuk dag - Marcus - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
Smuk dag - Marcus - Page 2 Vote_lcapSmuk dag - Marcus - Page 2 Voting_barSmuk dag - Marcus - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
Smuk dag - Marcus - Page 2 Vote_lcapSmuk dag - Marcus - Page 2 Voting_barSmuk dag - Marcus - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
Smuk dag - Marcus - Page 2 Vote_lcapSmuk dag - Marcus - Page 2 Voting_barSmuk dag - Marcus - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Smuk dag - Marcus - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Smuk dag - Marcus - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Smuk dag - Marcus - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Smuk dag - Marcus - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Smuk dag - Marcus - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Smuk dag - Marcus - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Smuk dag - Marcus - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Smuk dag - Marcus - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Smuk dag - Marcus - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Smuk dag - Marcus - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Smuk dag - Marcus

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 104
Join date : 16/05/10

Smuk dag - Marcus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smuk dag - Marcus   Smuk dag - Marcus - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 11:04 am

Marcus nikkede lidt til det hun sagde og bed sig lidt i læben, "hmm.. du ved i det mindste hvor du vil hen efter du er gået ud af skolen" mumlede han lidt tænkende og smilte svagt til hende. Jah.. Marcus viste ikke hvor han skulle hen efter at han var gået ud af skolen, og der var jo også kun over 1 år, til det skete, så han måtte jo se at komme i gang med at lede, ellers havde hans forældre også tænkt sig at hjælpe ham. Men ellers så overvejede han bare at blive i den forretning som han arbejdede i nu. Dog kom der et skævt smil frem på hans læber lidt efter og et lille grin, " nej det er ikke... ikke for mig" sagde han og grinte lidt igen. Han prøvede i et kort øjeblik at se bange eller nervøs ud, med det hun sagde, men det virkede ikke så godt, fordi der derefter kom et grin frem, " det vil jeg gerne tro" drillede han og grinte lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Smuk dag - Marcus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Smuk dag - Marcus   Smuk dag - Marcus - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 2:51 pm

"Jeg ved hvad jeg vil arbejde som, men ikke hvilket college jeg vil gå på" påpegede hun. I New York havde de jo bare sådan et college hvor man kunne uddanne sig til noget med medier og det var en fotograf vel også? Det var jo et medie, som der blev brugt til reklamer og sådan noget. "Desuden går jeg først ud af skolen om tre år" sagde hun med et smil. Der var ikke det store press, som der sikkert var hos ham. Han gik vel ud om et til to år.
Hun grinede. "Men alle kan lære det" opmuntrede hun ham lidt. Måske ville han ikke blive fantastisk, men han kunne vel lære at stå normalt. Bare sådan skøjte lidt rundt, som de fleste gjorde.
Hun spændede sine armmuskler for sjov. Det var måske ikke ligesom hos drenge, men lidt havde hun da. Ingen skulle i hvert fald kalde hende for svag.
Tilbage til toppen Go down
 
Smuk dag - Marcus
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» til Marcus
» At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//
» Ny indflytnig. endelig ved at være på plads - Marcus
» Sam + Vand ender aldrig godt... //Marcus//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: