Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_rcap 
jahilla
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_rcap 
Jam
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_rcap 
Matthew
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_rcap 
Lilly
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_rcap 
David
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_rcap 
Samuel
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_rcap 
Jayden
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_rcap 
Romeo
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_rcap 
Alex-
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:42 am

Andy så på ham og smilte stort, han prikkede ham lidt på næsen og nikkede "det er jeg glad for at jeg kan" sagde han stille og viste ikke helt hvad han skulle sige, da han havde det meget svært med at stole på folk og viste stort set ikke hvordan man stolede på folk. da han ikke engang stolede på sin egen far, og det var en af de personer som man jo skulle stole på. "når okay.. men nu har du en ven og det er mig og musik er let nok at lære, man skal bare øve sig" sagde han og viste ikke hva han ellers skulle sige "jeg vil gerne se dig tegne en dag" sagde han og elskede at se andre at tegne, lige så meget som han selv elskede det
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 11:54 pm

Jam så på Andy og grinede kort. "jamen altid. Bare jeg nu også kan stole på dig" tilføjede han, og smilede muntert. Han rystede kort på hovedet og skubbede alle sine triste og dårlige tanker væk for stadig at beholde sit muntre smil på læben. Han følte sig også bedst tilpasset til smilet, da det klædte ham utrolig godt at smile. Jam nikkede kort til hvad Andy fortalte, og smilede. "jamen, det kan goodt være at det er nemt at lære, men jeg mangler min entusiasme og tålmodighed til det, så desværre må jeg meddele at jeg nok ikke blive den bedste musiker... Så bliver jeg en bedre kunstner" sagde han og smilede. Han mante selv at han godt kunne blive kunstner, hvis han øvede sig meget endnu. Der var flere der havde sagt til Jam at han var utrolig dygtig og nærmest var professionel, men Jam selv fandt stadig mange fejl og var altid så selvkritisk. "jamen.. Det må du da godt." svarede han kort. Han smilede og tænkte lidt at han måske skulle vænne sig til at folk ville tegne ham på denne skole? "men så viil jeg også tegne dig" tilføjede han lidt drillende og grinede, selvom han mente det helt dybt særiøst.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 12:04 am

Andy sad bare helt stille og lyttede på det han sagde, han viste at man kunne stole på ham. men det var jo ikke sikker på at andre gjorde det, men det var jo også op til dem om de ville gøre det eller ikke. selv havde han ikke tænkt sig at tvinge folk til at stole på ham, da det jo ville være forkert at gøre det "det kan du.. det lover jeg dig" sagde han og håbede det var nok, men alligevel lavede han et x over sit hjerte. for at vise ham at han virkelig kunne stole på ham, og at han ellers ville dø hvis han brød det løfte "når okay.. men man kan da altid prøve ?" forslog han da han mente at man aldrig kunne prøve nok gange, selv havde han prøvet flere gange at lade nogen røre hans hår. selv om det var virkelig svært, så ville han ikke give op pågrund af det. han træk sine ben hen til sig og smilte varmt til ham, da det var utroligt dejligt at havde en ven "okay det lyder sjovt.. jeg elsker bare at se andre tegne" sagde han og slog lidt ud med sine hænder, han tænkte lidt over det andet og begynde at rødme og nikkede "nu har jeg jo tegnet dig.." sagde han og følte ikke han kunne sige nej
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 12:55 am

Jam smilede roligt, og lyttede til hvad han sagde. Han valgte så med det samme, at stole på hvad Andy fortalte, og troede så også fuldt ud på ham. "okay, tak for det. " sagde han så og strakte sig hen på Andy og klappede ham pænt på hovedet, med et drillende udtryk. Han var faktisk ret glad for at han ville kunne stole på Andy... Der var jo nogen gange hvor han bare kom til at plabre løs omkring de ting han helst burde holde for sig selv og sine nærmeste. Jam smilede muntert og rystede på hovedet. "tja, du kan vel have ret, men jeg indrømmer at jeg har prøvet... Jeg har ikke tålmodighed og entusiasme nok til at lære det jeg gerne vil, og nu har jeg droppet tanken." sagde han og kom til at grine over det. Jam kunne heller ikke lade være med at grine over Andys svar og han rødmen. Der var da intet galt i at Jam ville tegne ham? Ikka i Jams øjne, i hvert fald. "pudsig ting at kunne lide, men det gør dig jo bare mere speciel" sagde han muntert. Han nikkede og smilede glad. "Ja netop, så må det være dig tur næste gang" gande han og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 12:59 am

Andy lukkede sine øjne i og vende sit ansigt ned mod jorden, da han mærkede at han klappede ham i håret. han kunne mærke at han blev spændt inde i ham, og det var svært for ham at kunne klare det "hvis jeg kan lære at folk røre mit hår, så kan du også lære at slippe på guitar" sagde han og åbnede sine øjne og vende sit blik op mod ham igen, han smilte venligt til ham og rettede lidt på sit hår for at være sikker på at det sad godt. han lag sine hænder ned i sit skød og rødmede lidt ved tanken om at blive tegnet, han vende sit blik væk fra ham og viste ikke hvad han skulle sige eller gøre "det er sjovt også lære man sig også ting" sagde han og vende sit blik mod ham og sukkede opgivende, han nikkede og havde jo endelig ikke nået imod det inders inde
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 2:01 am

Jams blik blev lidt undrende da han så på Andy, mnen kunne dog ikke lade være med at grine lidt. "hvaa. Hvad er der med dit hår? er du bare meget påpasselig med det, eller hvad?" spurgte han og trak på skuldrende til det andet han sagde. "det kan jeg sikkert, men jeg vil hellere udnytte mine tegneevner, og de få evner jeg har tilbage med det klaver. " sagde han muntert og så på Andy. Han grinede igen lidt over Andys forlegenhed. Ikke fordi det var så skide morsomt, men Jam havde altid syntes at det var lidt sjovt når folk rødmede over næsten ingen ting, men sådan var han jo også selv, i visse situationer. "tja, det gør man vel" sagde han muntert. "jeg har tegnet folk mange gange før, så det bliver ikke noget nyt for mig, men ja. øvelse gør jo mester" sagde han muntert og smilede venligt til Andy


//smutter nu. Allerede :3 er mega træt, og håber på at det virkelig ér min krea der er ved at komme tilbage xD//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 2:07 am

Andy så op på hans hår og træk lidt på skulderne "altså føler mig svag og får det dårligt når nogen røre ved det" sagde han og ville ikke fortælle hvorfor grunden var, da det var en ting han ikke ville snakke om. da han følte sig beskidt bare ved tanken, han nikkede så og smilte venligt til ham "jeg skal nok tvinge dig en dag til at gøre det" sagde han i en drillende tone, og så sig lidt omkring inden han vende sit blik mod ham igen og nikkede "når okay det er jo altid nået så er jeg sikker på at jeg ikke bliver grim" sagde han dog bare for at drille ham og for at snakke om nået andet, da han havde hørt om nogle folk der spurgte ind til ting og det ville han helst undgå "ja det gør det nemlig.. og at blive bedre er altid nået" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 5:04 pm

Jam så på Andy med et lidt forsående blik. "ja okay fair nok. Det skal jo også være plads til at vare påpasselig om visse ting, så jeg skal nok lade dit, ellers meget attraktive, hår være" sagde han, og fik flettet lidt morsomhed ind i hele det halvtriste koncept. godt nok var det jo ikke det samme, men Jam vidste hvordan han selv havde det med sin blyant (xD). Sidste gang den var væk, og nogen havde lånt den, var han jo panisk og var tæt på at flippe ud på den person der havde lånt dem af ham, uden at spørge. Jam så hen på Andy og smilede så. "jamen, du må da gerne få lov til at prøve, jeg jeg skal nok prøve at koncentrere mig så" sagde han og grinede lidt af det. Det var egentlig ret morsomt at være i selvskab med Andy, og Jam havde i hvert fald allerede et ret afslappet forhold til ham. Jam lukkede sine øjne og lænede sig lidt tilbage op af stammen imens han lyttede. Han smilede dog bare, og nikkede. "jep. det er altid noget. Og du skal nok blive lige så fin som du er rigtigt." sagde han så roligt
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:21 pm

Andy sad stille og gyngede fra side til side, da han havde lyst til at havde nået at lave. selv om han plejede at kunne side helt stille, han nikkede så og smilte svagt "men jeg vil gerne lære at lade folk røre mit hår" sagde han og ville ikke sige grunden til at folk ikke måtte røre hans hår, det ville være alt forkert at snakke om en han hader. han stoppede op med at bevæge fra side til side, og så bare over på ham med et stort smil på læben "okay det lyder sjovt.. så har jeg nået andet at lave, du er nu min egen elev" sagde han i en drillende tone og bøjede sig lidt hen mod ham, og så ham dybt ind i øjnene "skal lige se hvis du har det i dig" sagde han selv om han ikke kunne finde ud af at se, om folk havde nået i sig selv om det var meget sjovt at lade som om man kunne "ja du har det.. så længe du selv tror på det" sagde han og satte sig ordenligt op igen
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 26, 2010 4:52 pm

Jam nikkede så roligt og så hen på Andy. "jamen så må jeg jo lære dig at der ikke er noget galt i at folk rør dig hår. Vi skal først have fundet kilden til det, hvis du ved hvorfor?" sagde han lidt spørgende og smilede roligt. Han smilede glad og nikkede så. "okay fin. så er jeg din elev" sagde han og grinede lidt. Han stirrede Andy i øjnene da han skulle se efter og havde et muntert smil på læben. "ja okay, så må jeg hellere tro på det" sagde han så og smilede. Han sad stadig lænet tilbage op af træet, og rykkede kort på sig for at sidde lidt bedre.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 26, 2010 5:00 pm

Andy så hurtigt på ham og træk lidt på skulderne "jeg ved hvorfor" sagde han og så væk fra ham, da der kom billeder ind i hans hoved. han prøvede at få dem væk selv om det var svært, han nikkede så og smilte svagt og vende sit blik mod ham igen "ja det er du" sagde han kærligt og træk sine ben hentil sig, hans smil forsvandt hurtigt igen selv om han prøvede at få det til at blive der. men det var virkelig svært for ham "det lyder godt" sagde han hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Hvorfor lige pi?! 3,14 også skal man ikke bruge flere sifre!!- Matthew

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: fodboldtbanen-
Gå til: