Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_rcap 
jahilla
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_rcap 
Jam
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_rcap 
Matthew
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_rcap 
Lilly
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_rcap 
David
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_rcap 
Samuel
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_rcap 
Jayden
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_rcap 
Romeo
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_rcap 
Alex-
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_lcapvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Voting_barvarmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:00 pm

Dato : 19. Maj
Årstid : Irl
Dag : Onsdag
Vejr : Solskind og næsten ingen skyer på himlen
Sted : Fodboldbanen
Tid : Irl
Omgivelser : Fodbold kids, og nogle få Cheerleader
_____________________________
Det var varmt over Abingdon, mange elever havde gået ud efter skoletid. der var næsten ingen skyer på himlen, og de lignede figurer oppe på den lyseblå himmel. græsset var grønt virkelig den flotte lysegrønne farve, man kunne næsten dufte af sommeren var ved at komme tætter på. ude ved fodboldbanen spillet nogle drenge fodbold, mens nogle piger så på og hviskede om hvem de synes så bedst ud. under et træ lidt udenfor banen sad en rødhåret fyr, hans pandehår hang ned foran hans øjne og han havde sorte jeans med huller ved knæerne. en sort skjorte, et rødt slips og ellers skolens jakke. han havde trukket sine ben hen til sig og havde et blok op af sine lår, han sad og tegnede for sig selv og nynnede lidt for sig selv. hans skolebøger lå ved siden af sig, og han havde fået lektier for men havde ikke lyst til at lave dem. han tegnede fodbolddrenge og pigerne der stod og fniste
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:26 pm

Jam kom gående ned mod fodboldbanerne. Et udemærket sted at starte for at finde nye venner, som Jam havde brug for nu. Han havde ikke været på skolen ret længe, og han kendte endnu ikke ret mange, så det var på tide at finde nogle selv, hvis de ikke gad komme til ham. Han havde sin taske over skulderen, et par tætsiddende lyseblå jeans - lidt hullede hist og her - , en grålig skjorte hvor ærmerne var rullet lidt op og sine sædvanlige halvødelagte converse sko. Skolens jakke havde han undladt at have på, og gik derfor med den under armen, imens han missede kort op mod solen. Han havde musik i ørene fra sin iPod som han havde i tasken og nynnede med på den sang der nu blev spillet. Han rystede kort sit sorte pandehår væk fra øjnene og havde et muntert smil på læben - som sædvænlig. Han var jo næsten altid glad. Han havde det der evigglade gen som havde været meget udbredt i sin mmors del at familien, og det havde Jam så også nu.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:35 pm

Andy så et par gange op på eleverne og ned på sit blok igen, han elskede virkelig at tegne og følte sig rolig når han gjorde det. dog elskede han også musik over alt på jorden, det var en af de ting som han ikke kunne leve uden. hvad skulle man også stille op hvis man ikke havde musik? nej det viste han ikke, så ville verden nok være meget kedelig. han så op igen og fik øje på en fyr, han smilte lidt da han gik hen foran hans billede. han træk bare lidt på skulderne og begynde at tegne han med på billedet, selv om det var lidt svært at tegne nået det var i bevægelse. men han prøvede bare så godt at huske alle detaljer ved ham som han fik med førte øjnekast, selv om han blev nød til at se et par gange op for at være sikker på at han havde set rigtigt. han betragtede sin tegning og var meget stolt af den, han lag sit hoved lidt på skrå og synes at der manglede nået. men han kunne ikke rigtigt se hvad det var, han gav et grin fra sig da han fandt ud af hvad det var. han kørte sin blyant over de andre elever så de blev svære at se, da han ikke gad viske dem helt ud *sådan meget bedre* sagde han og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:05 pm

Jam så sig lidt omkring, og fik godt nok øje på en fyr - nok lidt ældre end ham selv - og smilede lidt over at han sad med en blok og tegnede. *så er jeg da ikke den eneste* tænkte han og så rundt efter et sted - helst i skyggen - hvor han kunne tage plads. Han så lidt søgende rundt og endte til sidst med at sætte sig hen under et træ, da det var det beste sted han lige kunne finde med skygge. Han satte sig til rette og satte tasken foran sig. Han hev iPod'en og en bog op hvor han så skiftede sang og åbnede bogen. Han bladrede kort igennem bogen for at finde det kapitel han var nået til, og satte sig til at læse. Det var en bog han havde med hjemmefra. En hollandsk bog, som havde fanget ham helt utroligt, og tilbage så sit værelse havde han resten af serien. Det var første gang der virkelig var en bog som havde fanget ham. Jam sad lidt og legede med piercingerne i sin læbe imens han læste.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:14 pm

Andy så bare på ham igennem sit pandehår, og det fik ham til at ligne at han så ned i blokket. han smilte til ham uden at vise tegn på at det var til ham, han så at han satte sig ned alene. han så sig lidt omkring inden han tog sine ting og kravlede næsten over til ham, da han ikke gad rejse sig op. han satte sig ned på sine ben og smilte til ham "hvad læser du ?" spurgte han med en genert stemme, han kunne heller ikke forstå at han havde kravlet der hen. da han plejede at holde sig for sig selv, men denne gang havde han taget sig sammen og kunne jo heller ikke ske andet end at han ikke ville snakke. men han ville bare tage det som det kom, da han jo heller ikke kunne gøre nået andet
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:51 pm

Jam var allerede godt fordybet i sin bog, og fik et chok da han svagt hørte en spørge ham om noget, gennem musikken. Han vendte sit blik op fra bogen og så på drengen med det røde hår som før sad og tegnede. Han hev musikken ud af ørende, og fandt hurtigt ud af at han spurgte til bogen. Jam så kort på forsiden og smilede. Han kunne jo drille den rødhårede fyr en smule, hvis han altså ikke forstod det han skulle til at sige. "waar de sporen belanden in het donker" sagde han kort og så op på drengen med lidt spørgende øjne. Hvis drengen ikke havde set forsiden og hvis han ikke forstod sproget så ville han nok blive lidt forvirret over de spørgende øjne Jam sendte til ham, og måske tro at han havde sagt at han ikke forstod ham, men det var kun en sjov tanke der lige røg igemmen hans hoved, og vidste at drengen nok ikke var dum nok til at hoppe på det.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 6:14 pm

Andy så på ham og lag sit hoved lidt på skrå "okay goddag.. ware de sporde belande in hat dukke" sagde han og var sikker på at han sagde det helt forkert, han lag sine bøger ned og rakte sin hånd hen til ham "og jeg hedder Andy" sagde han og rystede sit hoved lidt for at få sit pandehår lidt væk fra sine øjne, han så ned på bogen igen og tænkte lidt over det "er bogen god ?" spurgte han om og så op på hans ansigt igen med et smil på sin læbe, og håbede endelig på at han ikke ville blive sur. da han jo godt viste at nogle folk ikke kunne klare at man sagde nået forkert på deres sprog, men han havde jo sagt det og kunne derfor ikke gøre om på det. og havde endelig heller ikke lyst til det
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:04 pm

Jam grinede kort af ham og smilede venligt - det samme med hans blik- "nej, det hedder bogen.." Sagde han og smilede. Han stilte bogen på sine ben så han kunne se at det var bogens titel. Han tog imod hans hånd og nikkede. "jamen Hej Andy.. Jeg hedder så Jam" sagde han og smilede stadig. Han så lidt ned på bogen og nikkede. "ja faktisk... meget. Jeg havde ikke troedt at en bog kunne fange mig sådan som den her har gjort. Det er en hollandsk bog. 'hvor spor ender i mørke' hedder den, så du nok bedre kan forstå det" sagde han lidt drillende, og synes kun at det var sjovt at han havde prøvet og efterligne det Jam havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:10 pm

Andy nikkede og gav et lille grin fra sig "når okay det lyder godt.. ellers ville jeg aldrig kunne sige dit navn" sagde han og overvejede så at bare havde kaldt ham dukke, men hvem ville dog gerne ville blive kaldt dukke? men det ville dog være sjovt at kalde nogen det, han tog stille sin hånd til sig og nikkede og smilte "hej Jam" sagde han og smilte venligt til ham, han så ned på bogen og tog den stille i sine hænder "når okay spændende, men desværre han jeg ikke hollandsk som du nok har gættet" sagde han og prøvede at læse en sætning af det, selv om det lød virkelig mærkeligt og sjovt
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:29 pm

jam grinede lidt af Andy og smilede bare venligstemt. Så havde det alligevel lykkeds ham og forvirre han en smule. Han rystede kort på hovedet at det og trak sin egen hånd til sig. Han pillede lidt ved sit skjorte ærme, og smilede endnu. Han lod Andy tage sin bog, da hn godt kunne huske hvad side han var nået til, så det blev ikke et problem at finde det. Han smilede lidt af hvad Andy sagd og grinede så lidt. "ja altså... det kunne jeg gætte, ja, men det kan være de har en oversat udgave på biblioteket? hvem ved?" Sagde han så og grinede lidt at Andys forsøg på at læse det. "ja, du burde nok få en oversat version..." grinede han lidt drillende.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:33 pm

Andy så op fra bogen og hen på ham "nej jeg er virkelig god til at læse det" sagde han og så ned i bogen igen "krummerne fra kagen førte ind i mørket, langt inde i mørket. det var ikke lidt at se kagen, men Jam ville ikke give ham og tog sig sammen og gik der ind" sagde han som om at det stod i bogen, han kunne ikke lade være med at smile imens og så derefter op på ham igen. han kørte sine fingerespidse igennem sit hår, og så ned i bogen igen "se jeg kan godt læse det ?" sagde han og gav et lille grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:42 pm

Jam grinede bare, og holdt sig endda lidt tilbage, for ellers var han bare brudt ud i mavekrampende latter. "arh, ikke helt rigtigt. jeg tror hvis du havde sagt noget allá 'hun stod foran døren. Hun havde været der mindst 1000 gange før, og nu. Nu var hun bange. Bange for hvad der ville ske. Bange for at der ville ske hende det samme som for hendes bror. Derinde. I mørket', så ville det måske kunne kaldes at læse hvad der står" sagde han og læste lidt op fra bogen. Han grinede lidt og så på Andy. "Hollandsk er altså ikke det sværeste sprog. ik hou van jou, den kender du da? det gør de fleste" sagde han så og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:46 pm

Andy så på ham og rakte tunge af ham "du læser forkert.. det er min historie det er den rigtige" sagde han og lag sine arme over kors, man kunne dog se på ham at det kun var for at drille ham lidt. da han jo endelig ikke fattede nået af det han læste, han var også sikker på at det var helt forkert det han havde læst "jov det kender jeg.. men det er stadig svært" sagde han og lag sig ned på maven og sparkede lidt med sine ben i luften "læs for mig" sagde han og satte sine albuer ned i græsset og lag sit hoved i sine hænder, og så bare op på ham med et smil på sin læbe
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:57 pm

Jam grinede lidt og nikkede så. "Jamen også... din historie" sagde han og grinede af det. Han kunne godt se at det var for sjov, og han synes jo også selv at det var morsomt. han så lidt på teksten og smilede. "arh, så svært er det ikke... eller, jo noget af det, men altså, at læse det er ikke så forbandet svært... ikke alt sammen i hvert fald. Nogle ting er lidt indviklede, men faktisk meget af det er til at forstå" sagde han og så igen hen på Andy. Han smilede roligt og fik så et lidt drillende udtryk. "hvaa? hvis det er din historie, er det så ikke dig der burde læse?"spurgte han lidt drillende og grinede så. "skal det læses på hollandsk eller så du også kan følge med?" spurgte han så, stadig med antydningen af det drillende i sit smil.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:13 pm

Andy så på ham og smilte og grinte lidt, han tog hurtigt bogen fra ham og lag den foran sig. han så kort ned i den "så skal du også høre efter" sagde han og viste hvor nedern det var at læse en historie også var der ingen der lyttede efter, han så ned i bogen og grinte kort "Jam gik langsomt ind i mørket, der var helt mørkt der inde. han så sig lidt omkring og kalde lidt på sin kage, men han fik intet svar. han kunne høre nogen der smaskede, han gik i panik og tog en kæmpe lygte op af sin lomme som var lige så stor som ham selv. han tænde for knappen som var på størrelse med hans hoved, han så sig omkring og fik øje på sin kage. men der var kun halvdelen tilbage af den, ved siden af den var der en kæmpe baby hoved. den begynde at grine som en klovn og kom lige imod Jam, som træk slikkepinde ud af sine negle. han spiste en mens han tænkte på hvad han skulle gøre, han slog så babyen lige på næsen og fik den til at begynde at græde" sagde han og lod som om det stod i bogen, og rykkede også på sit hoved fra side til side
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:40 pm

Jam sad og lyttede opmærksomt til hvad Andy fandt på. Han måtte jo få alle idéerne af sig selv. Jam grinede lidt imens Andy fortalte historien, og var ved at grine sig til en mavekrampe, hvis han ikke holdt det lidt tilbage da Andy var færdig. "wooow, en fantastisk historie!" udbrød han grinende og med et stort smil på læberne "jeg ville sgu gøre alt for at være i dit hoved bare i 10 minutter." sagde han muntert, og kunne lige forestille sig utallige af underlige ting i Andys hoved. *det hoved på sgu indholde en masse weird ting* tænkte han og grinede igen. "er du sikker på at jeg ikke skal læse det sidste?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:46 pm

Andy så op på ham og grinte lidt af det og træk på skulderne, han nikkede og synes selv at det var sjovt at finde på historie selv "ja ikke.. eller synes du det sikker bare fordi du er med i den" sagde han og kunne ikke se det sjove at være inde i hans hoved, det var for rodet også indholde det jo også private ting "nej du ville ikke, det ville være for pinligt" sagde han og rødmede lidt af det, han så ned på bogen og nikkede og skubbede den over til ham og smilte "håber det er godt, så jeg ikke falder i søvn" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:55 pm

Jam nikkede og havde eet sarkastisk udtryk i hovedet. "jo helt vild meget derfor" sagde han meget sarkastisk. "nej, den var sgu da opfindsom" sagde han så ærligt og grinede. Han trak kort på skuldrende og så ned på bogen. "tja, så er det jo godt for dig at det ikke er så nemt at være i andres hoveder." sagde han og smilede roligt. Han så på Andy og tog bogen. "altså skal du være så du kan forstå det, eller skal det være det originale?" spurgte han og smilede. Han var villig til begge, da han sådan set var omkring lige god til begge, så det var ikke et problem.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:59 pm

Andy så på ham og grinte og smilte stort og så kort på bogen "ja det tænkte jeg nok, så skulle jeg bare forsætte med at lave historie med dig, så er jeg sikker på at nogen læser dem" sagde han og lag sit hoved ned i sine hænder igen og smilte, da han da var glad for at han synes at han var opfindsom. han havde jo heller ikke haft nogen venner før i tiden, udover sig selv og en ven som droppede ham fordi alle synes at han var mærkelig. han tænkte lidt over det "tror det er bedst hvis du læser så jeg kan forstå det ellers bliver det måske kedeligt" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 9:09 pm

Jam grinede lidt trak på skuldrende. " jada. skriv det ned og så bliver det helt sikkert udgivet, og du vil blive den nye tolkien!" sagde han lidt drillende og grinede. Jam bladrede hen på en tilfældig side af bogen og læste kort et lille stykke igennem inden han læste op fra det. "De gik begge nedenunder, til resten af familien som var samlet. Alle var stille. Den lille mørke spisestue, var oplyst af solens stråler. Gardinerne, som så sjældent var trukket fra, sad nu på hver sin side er det lille vindue. Solen stod ikke så højt mere. Det var midt i januar, og det var koldt. Martin så rundt og så hen mod bordet. De stirrede alle sammen på ham som om han havde gjort noget galt. Hans mor havde sat sig ved bordet, fulgte mængden og stirrede på ham. Da han endelig tog sig sammen til at sætte sig ned, begyndte Martins moster som sædvanlig at hakke ned på ham." Sagde han og stoppede på. Han så på Andy, med et smil på læben og ventede på hvad han ville sige, eller om han bare var ved at falde i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 9:13 pm

Andy hævede sit ene øjebryn og havde aldrig tænkt på at overveje at skrive nogle historie ned, nej han holde sig til musik og at tegne. han sagde ikke nået for valgte at forblive stille, så han kunne lytte på historien. han med sig i lillefingeren og så med store øjne på ham da han stoppede "forsæt forsæt" sagde han og ville vide hvad der skete, han så skiftevist på ham og ned på bogen. han bed sig i lillefingeret igen, og kunne næsten ikke holde sig tilbage i at høre videre på det. han så over på eleverne som spillede fodbold og synes at det var irriterende at de larmede sådan, han vende dog sit blik mod ham igen for at lytte godt efter på hvad han læste
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 9:21 pm

Jam så på Andy og grinede så. "okay okay, men jeg kan jo ikke fortælle hele historien selv. Du må op og låne bogen, jeg er helt sikker på at den er blevet oversat" sagde han så og vendte sit blik mod bogen igen. " ”nå Martin. Er du begyndt at få bedre karakterer?” spurgte hun, men en provokerende klang i stemmen. Martin vidste hun kun spurgte for at gøre sine egne børn bedre end sin søsters lille Martin. Den lille Martin der nu var ved at blive stor.
”nej moster. Det er de ikke og det ved du godt. Du behøver ikke sætte mg i dårligere lys end jeg allerede er!” Martin plejede ikke at sige fra på den måde. Han plejede bare at svare nej, men måske vare det bare for meget nu? Måske var det tid til at alle bekymringerne skulle ud. Nu. Nu. Nu. Det var det eneste ord der kørte rundt i hovedet på ham. " Jam stoppede så op igen og så på Andy. Han smilede og lukkede så bogen. "Hvis du vil høre mere så må du selv læse det. Jeg vil gerne hjælpe dig med at finde bogen." sagde han så og lagde boget fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 9:27 pm

Andy så på ham og lyttede godt efter på hvad han sagde, han så ned på bogen når han stoppede med at læse. han skød underlæben frem og rystede på hovedet, da han jo ikke havde lyst til at læse det selv "nej det behøver du ikke, får bare dig til at læse det på et tidspunkt" sagde han drillende og hadet at læse bøger selv, men han elskede at høre folk der læste det. han svingede stadig med sine ben og blev bare liggende "du er god til at læse" sagde han og smilte venligt til ham, mens han slap sin lillefinger. han rystede sit pandehår væk fra sine øjne, da det blev ved med at falde ned foran sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 9:39 pm

Jam trak på skuldrende, og smilede så "ja du må vel prøve og få mig til det" sagde han, og var ret sikker på af han skulle kede sig meget, og have ekstremt meget lyst til at læse noget op, hvis han skulle læse for Andy. Han hadede at læse for andre, men det var mest fordi han ikke gad høre på sig selv, når han læste, men han kunne jo sagtens finde ud at det. Han stammede ikke engang som han havde gjort som mindre når han var nervør for t læse højt for andre. Jam smilede roligt og så på ham. "jamen tak, det er jeg da glad for at du synes. du er den første der har sagt det til mig" sagde han så, og det passede jo. han læste så sjældent op for andre, at der ikke var nogen det havde sagt det til ham.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 9:48 pm

Andy så på ham og så sig kort omkring inden han så hen på ham igen, han skød sin underlæbe frem og så op på ham med hunde øjne "vil du ikke være sød og læse lidt mere for mig" sagde han bedende og skød sin underlæbe igen, for at se hvis han kunne få ham til at læse for ham igen. han stoppede med at svinge med sine ben, da han heller ville tænkte på at få ham til at læse for sig igen "hvis du læser for mig så skal jeg nok være en sød Andy" sagde han og smilte kærligt, han blev dog bare liggende og så op på ham og smilte stort "jamen så er det jo godt når du vil læse for mig igen" sagde han og ville endelig gerne høre mere, dog havde han ikke lyst til at tvinge ham til det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Empty
IndlægEmne: Sv: varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D   varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
varmt, lige til at dø af - Jam Nam x'D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hvorfor lige pi?! 3,14 også skal man ikke bruge flere sifre!!- Matthew

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: fodboldtbanen-
Gå til: