Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
suuult (Jam) Vote_lcapsuuult (Jam) Voting_barsuuult (Jam) Vote_rcap 
jahilla
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
suuult (Jam) Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
suuult (Jam) Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
suuult (Jam) Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
suuult (Jam) Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
suuult (Jam) Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
suuult (Jam) Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
suuult (Jam) Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
suuult (Jam) Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
suuult (Jam) Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
suuult (Jam) Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

suuult (Jam)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
David
Admin
David

Antal indlæg : 234

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 9:43 pm

dato: irl
tid: 18.30
sted: spisesalen
omgivelser: mennesker!!

David sad ved et bord og trippede lidt med fødderne under bordet. han stirrede nedi hans halv tomme tallerken og havde et fjovet smil på læben. hans tanker kørte rundt i hans hovede og de ale handlede om Andy. det var sjælendt at tænkte på nogen så meget, så sjælendt det faktisk ikke var sket før, men han sad dog stadig alene. han savnede selvskab, men gad ikke til at rykke sig, da han igen grund så til at skulle flytte sig et nyt sted han, så måtte en anden komme hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam

Antal indlæg : 447

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 9:52 pm

Jam kom ind i spisesalen og så sig lidt omkring. Han havde sin taske over skulderen, og glædede sig til at få lidt af spise og komme af med den taske, da den var lidt tung af alle hans ubetydelige ting. Han gik hen for at få en tallerken med noget af det der nu var, og så sig lidt rundt efter et muligt sted at sidde. Han ville på en måde bare være i fred og spise, men på den anden side så kunne selvskab være en god idé, og specielt nu hvor han ikke kendte størstedelen af skolen. Jam fik sin tallerken med mad og så igen rundt efter et muligt sted.. Det skulle jo heller ikke være et overfyldt bord. Jam fik øje på en fra sin årgang som sad alene. Det var ikke en han havde snakket så meget med endnu og han kendte overhovedet ikke noget til ham. Íkke engang hans navt?, men måske? Måske skulle han bare tage chancen, for han så da ud til at kede sig. Jam gik med rolige skridt hen mod ham, og havde sit sædvanlige muntre smil på læben. Jam prikkede drengen på skulderen lidt forsigtigt og så på ham. "er det okay jeg sætter mig her? Jeg mangler lidt selvskab, og du så ikke ud til at vente på nogen" sagde han og smilede glad ned til ham.
David
Admin
David

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 10:10 pm

David sad dybt begravet i sine egne tanker og fik derfor et stort chok, da han mærkede en prikke ham på skuldren og en snakke til ham. han så op og fik øje på en fry fra hans overgang. han havde set ham et par gange, men aldrig snakket med ham. han rystede på hovedet og smilte kæmpe stort "nej bare sæt dig.. selvskab er altid hyggeligt" sagde han glad og virkede utrolig glad. hans blå øjne udstråldede en stor barneglæde og han virkede som om han bare var overlykkelig. han rettede sig lidt op og kløede sig lidt i nakken.

//sorry det ikke blev så langt men min krea er død//
Jam

Jam

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 10:22 pm

Jam så ned på drengen, og hans smil bredte sig lidt mere da han fik lov til at sætte sig. "jamen mange tak" sagde han muntert og satte sig så ned ved bordet. Han satte tallerknen på bordet, og satte så sin taske på gulvet med et lettet suk, over af få en halvtunge vægt af sin skulder. *endelig!* tænkte han kort da han fik sat sig ned, og endnu et lettet suk kom ud af hans mund. Han på hen på Drengen og smilede så. Hans øjne udstrålede imødekommenhed, og det var tydeligt at han også selv var glad. Han rakte sin hånd mod ham og smilede. "det ville måske være en god idé at præsentere sig, nu vi er samme årgang. Jeg hedder Jam.. Jam Merrcy" sagde han så og holdte gaflen i den anden hånd.

//det går nok. min er heller ikke fantastisk oo'//
David
Admin
David

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 10:40 pm

David nikkede som et så lidt og satte sig lidt bedre til rette. han sp på sin mad og overvejede om han skulle spise mere, da han var nået til det puynkt hvor overvejelsen lød på om man var sulten eller bare gerne ville havde lidt mere selvom man ikke var sulten. han sp på drengen og smilte skævt til ham, hvoreftere han tog hans hånd "okay Jam Merrsy...jeg hedder Terrio..David Terrio" præsenterede han sig i rigtig James Bond stil og grinte efter. han klemte blidt hans hånd og slap den så efter. han så igen åp¨sin mad og skubbede den væk fra sig, da han havde besluttet sig for det nok bare var lysten til mere mad end sult der lokkede ham. han så lidt rundt i spisesalen, men vendte så blikket tilbage på Jam og smilte stort af glæde. han var i ret godt humør, så godt humør han ikke havde været i længe, hvor det faktisk var sand glæde og ikke falsk glæde.

//det går jo nok XD//
Jam

Jam

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 10:52 pm

Jam så på Ham og grinede. "Okay David. Jamen hej David Terrio" sagde han og smilede muntert og lidt fjollet. og klemte let igen og hans hånd og vendte sit blik mod sin mad. Han stak gaflen i maden, og var egentlig ikke specielt sulten, men han begyndte alligevel at spise noget af maden. Han så hen på David og smilede. Det var dejligt at se at folk var så glade omkring ham, når han også selv var glad, og der gjorde bare Jams humør endnu bedre end det var i forvejen. Han smilte lidt og tænkte sig lidt om. "når, hvad gør så dit humør så godt idag?" spurgte han for bare at spørge om noget der egentlig var irrelevant, men alligevel det mest spændende han lige kunne finde på.

//nu blev min kort.. oo'.... smutter i bad, og når muligvis ikke tilbage efter? måske :3//
David
Admin
David

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 11:43 pm

David nikkede kort og smilte stort "hej Jam.." sagde han med et glad smil og lagde hovedet svagt på skrå., han træk sine ben og tli sig og lagde armene om dem. han så lidt ned i bordet og små grinte for sig selv "hvorfor?...tjo" sagde han tænksomt og så tænksomt ud. han vidste jo ud mærket godt hvorfor, men han var bare ikke sikker på om han burde sige det. han så på Jam og tænkte lidt over det "jeg er glad fordi jeg har fået en utrolig god ven jeg er meget glad for" sagde han og tænkte at det egentlig var sandheden. det var hvertfaldt ikke nogen løgn. han smilte stort og studerede ham imens han spiste "hvorfor er du glad?" spurgte han nysgerrigt og ville gerne havde samtalen kunne forsætte.

//okay ^^ //
Jam

Jam

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 11:50 pm

Jam så på David og smilede. "ja hvorfor." sagde han og så så lidt ned i sin med igen. Ikke verdens fem stjernede måltid, men spiseligt.... for en der ellers ville være sulten, så han sad egentlig bare og nippede til det. Han så tilbage på David og nikkede. "hyggeligt nok da" sagde han og rodede igen lidt rundt i maden. Han tænkte lidt over, da David spurgte han selv om hvorfor han var glad og han trak bare kort på skuldrende. "jeg er født som en munter lille dreng... Jeg er bare en lille evigglad" sagde han og grinede lidt.. Det var jo slældent han var deprimeret, så han var jo på en måde evigglad. Og bare lidt af en hyperunge somme tider, men det gad han ikke lave om på, da det kun var godt og den lallede barnlige attitude klædte han rimelig godt.
David
Admin
David

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeOns maj 19, 2010 10:06 pm

David så på ham og nikkede kort "jep det er nu meget hyggeligt" sagde han og syntes at det var utrolig rart at vide der er en der holder af en. han så lidt på hans mad og lagde hovedet på skrå. han havde aldrig tæt over hvor kedeligt maden var på denne skole. men nu var det heller ikke fordi han gad spise ret meget af det mad der var der. han spiste til han lige var mæt også nægtede han at spise mere. han lyttede tli hvad Jam sagde og nikkede stille. det fik ham til at grine lidt det han sagde, da han syntes ordet evigglad lød meget sjovt "evigglad...sjovt nok..fedt nogle gider at være glade så meget" sagde han med et lille glad og havde altid været meget hyber og glad selv, men han havde dog de dage hvor han bare var trist.
Jam

Jam

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeOns maj 19, 2010 10:22 pm

Jam smilede og så hen på David. "tjaa.. det ligger til familien at være glade... Min mors side i hvert fald." Sagde han og blev så lidt stille. Tanken om sin mor gjorde han en smule trist, men han smilede dog stadig. "når" sagde han og skubbede tallerknen lidt væk. "det var dog nok noget af det kedeligeste mad jeg har fået længe..." sagde han og grinede lidt. Maden var jo bare et eller andet der skulle deles ud til elever, og blev vel bare lavet af noget billigt der kkunne laves i én kæmpe portion, så det var jo ikke noget særligt. Uanset hvad så kunne man vel heller ikke forestille sig et festmåltid så en skole. Man var ikke rigtig klog hvis man troede at det ville stå på fin fem stjernes tre retters menu. Jam så lidt rundt, og så tilbage på David igen. "når, så for at få en super samtale igen, såå... hvad går du så rundt og laver i din fritid?" spurgte han igen bare for at spørge om noget, og smilede muntert.
David
Admin
David

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 3:29 pm

David lyttede til hvad han sagde og nikkede stille "okay..heldige dig..min familie er død kedelige" sagde han med et lille grin og træk på skuldrende. når han sagde død kedelige mente han det meget bogstaveligt, da han havde mistet næsten hele hans familie. derfor var de jo ikke så sjove og glade. det havde de heller ikke rigtig været da de levede. han så lidt på maden og lagde hovedet på skrå "tjo..maden her er altid kedeligt..." sagde han med et skuldet træk og så lidt åp sin halv tomme tallerken. han så på ham igen og tænkte over hans spørgsmål. der gik lidt tid før han svarede, da han lige skulle tænke over det "øhm...jeg skriver sang, synger og spiller guitar..ikke rigtig andet" sagde han med et smil og trommede stille på bordet med to fingre.
Jam

Jam

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 3:54 pm

Jam smilede stadig lidt og tænkte over hvad han skulle sige. "altså... i min tilfælde kan man nok godt sige 'der var engang' med hensyn til alt det glade. Jeg ser ikke min familie sådan rigtigt, og... Min mor døde da jeg ikke var ret gammel, og min far gik ned med stress over det, og meget vrede og sorg gik også udover mig, men altså... Det er ikke noket jeg mærker til, og min barndom inden... Den er savnet. Meget" sagde han, selvom han på en måde ikke havde haft lyst, men han havde brug for at fortælle det til en. Jam så med på sine hænder, men smilede dog stadig. Han så igen hen på David og nikkede. "okay ja.. Det lyder da spændende. Jeg har altid godt kunne tænke mig at spille guitar, men.. Min tålmodighed til det var ikke så god" sagde han og grinede. Han havde lagt al sin tålmodighed over i sine tegneevner, og det var også gået helt fint..
David
Admin
David

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 4:14 pm

David lyttede til hvad han sagde og sank stille n klump. han var ikke sikker på ham Jam fortalte ham det fordi han stolede på eller noget, men det gjorde ham da også lidt stolt over at Jam tyrede at sige det til ham. det var jo ikke alle der kunne sige sådanne ting uden de stolede hundrede procent på personen. han så lidt ned "opkay...det gør mig ondt..jeg ved at sådan noget kan være hårdt. men respekt til at du klare det så godt alligevel" sagde han med et lille nik og smilte venligt tilham. han var ikke sikker på om han turede at fortælle sin egen familie historie, da han næsten var sikker på at begyndte at græde hvis det var sådan han skulle fortælle det. han nikkede stille og grinte kort "ja...altså jeg er ikke super god til guitar..så er jeg bedre til trommer, men jeg bruger min tid på guitaren så erd et nemlig nemmere med at lave sange" sagde han "og jeg kan godt forstå det med tålmodigheden..det tager lang tid jo" tilføjede han med et lille grin og smilte glad.
Jam

Jam

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 4:31 pm

Jam trak på skuldrende og smilede. "nogle gange bliver man bare nød til at fortælle sådanne ting til folk man ikke er så tætte på... Det kan være svært at fortælle, for eksempel, sin bedste ven sådan noget... Nogen gang altså. Det er i hvert fald min mening til ting man går rundt med. Jeg tror at jeg ville have svært ved at forklare min bedste ven - som jeg så ikke har - hvordan jeg har haft det hjemme og sådan." sagde han helt roligt, som om at det var normalt for ham. Godt nok var lige den med hans mor, ikke lige det rareste, men han fortalte jo heller ingen detaljer om det, eller hvordan han havde haft det med sin far, og det havde han nok heller ikke tænkt sig at fortælle David. Ikke endnu i hvert fald. Jam skubbede alle de triste tanker ud at hovedet og fokuserede på den muntre og 'meget' interessante del af samtalen med David. Det var jo ikke fordi at det var en mega kedelig samtale. Samtaleemnerne var bare ikke på opfindsomme. Ikke endnu, men det gik lige. Jam nikkede opmærksomt og smilede. "ja okay... Det gik også bedre i klaver delen for mig, men det er længe siden nu... jeg kan ikke huske det meste fra det, men til gengæld lagde jeg mange kræfter og megen tålmodighed i tengnigg, og kunst. Mest selv at lave det" sagde han så og smilede. Han var kommet lidt ind på sig selv og sine evner til at tegne, og selvom han ikke var så halvhjertet, selvcentreret og egoistisk, så kunne han godt lide at snakke om sine egene 'kreationer' da det var noget af det han var meget stolt af.

//krea kom bare lige og slog mig i hovedet der xD//
David
Admin
David

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 4:45 pm

David lyttede op mærksomt til det han sagde og nikkede stille. han så tænksomt åp Jam "det har jeg faktisk aldrig tænkt over..men nu må jeg jo så også indrømme at jeg ikke fortæller noget til nogen så jeg har ikke haft brug for at tænke over det, men er det ikke lidt 'farligt' at sige det til en man egentlig overhovede ikke ved om man kan stole på, da det jo kan bruges som et våben mod sig?..ikke fordi jeg har tænkt mig at gøre det" sagde han og lagde hovedet på skrå. han syntes Jam virkede interessant på mange punkter og han syntes han havde nogle gode meninger, men dog forstod David ikke helt hvorfor Jam så sagde dt til ham, nu når det var første gang i snakkede sammen. David syntes somreglt alle samtale emner var interessante da han elskede at lære andre at kende, dog var fritid's emnet nok det mest indlysende emne når man ikke anede hvad man skulle snukke om. han nikkede stille til det han sagde "okay klaver...og tegning..er di god til at tegne eller hvad?" spurgte han nysgerrigt og elskede at høre på hvad andre fortalte om dem selv om sådan nogle ting.

//kan jeg se og det gav mig lidt mere XD//
Jam

Jam

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 5:03 pm

Jam trak på skuldrende og grinede lidt. Det havde han diskuteret med sig selv mindst en million gang, eller sådan, og folk havde faktisk også spurgt ham om det før. "tja, det er jo et godt spørgsmål. Det er ikke alle der får det af vide, men lige dig. Du virker som en helt fin fyr, og mit førsteindtryk af dig var rigtig godt, så derfor... Derfor var det lige dig jeg skulle læsse det af på. Gør det da noget? for så skal du jo bare glemme det, og enten starte forfra, eller smutte din vej inden det er for sent" sagde han og havde en lidt drillende klang i stemmen til sidst, men han mente det faktisk. Hvis David ikke gad høre på ham så måtte han jo bare gå? det var jo nemt nok. Jam smilede helt roligt, og han havde faktisk ment at han troede på at David var en god fyr, og sådan til at stole på, på en hvis sigt. Jam skulle jo heller ikke bare være naiv og godtroende nu, men David virkede meget oprigtig og meget trofast, så det var vist også derfor at Jam turde sige det til David. Jam smilede stadig, og trak så lidt på skuldrende. Han havde ikke lyst til at virke så selvcentreret, så derfor holdte han sig lidt tilbage med sin selvopfattelse. "tjoo.. det er jeg vel... Jeg får ros og sådan, men altså... Jeg synes det er op til andre om de kan lide det eller ikke." sagde han så, og det passede meget godt. Jam var selv stolt over det han lavede, og han synes selv at han var god, men det var jo faktisk op til personen om hvad de syntes. Han så hen på jam og fik egentlig en idé der var vildt god i sit eget hoved. "hey! her senere, ikk? Jeg har det med at tegne folk. Bekendte, fremmede, venner. Det er næsten ligemeget, men altså... Mange som jeg har tegnet har krævet at få tegninger, så ehm. Kunne du ikke tænke dig at sidde 'model' for mig? senere, eller en anden dag måske? En tegning som jeg måske kunne få ind i min samling" spurgte han og smilede håbende

//det kommer bare ligepludselig, når man mindst venter det oo'//
David
Admin
David

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 5:30 pm

David så på ham og grinte lidt. han havde altid fået det afvide, men hansyntes nu selv han var en svingler og snyder. da han tit havde hjulpet de større elver med at smide folk ud, ved selvat lave ballade, men få det til at ligne personen der skulle smides ud. det var blot en ting han gjorde for at undgå bank, men det fik ham jo bare til at virke mere som en svagpisser. "sjovt indtryk du har fået af mig..men så længe jeg syntes du er en venlig person så er jeg rar og en flink fyr" sagde han med et lille grin og træk på skuldrende. han advarede altid folk indirekte om at han kunne gøre onde ting hvis han fik en grund til det. dog syntes han at Jam virkede som sådan en rar person at han ikke behøvede at gøre livet skidt for ham. David var også til at stole på hvis man var på god fod med ham og der skulle meget tid for at kunne dolke ham i ryggen. han lyttede til hvad han sagde og nikkede stille "okay...det er jo selvfølgelig rigtigt..hver sin smag som man siger" sagde han med et lille skuldertræk og trommede lidt på bordet igen. han fik et lilel chok over hans pludselige udbrud og hrinte lidt af hans spørgsmpl "mig model?...det er jeg sku da ikke pæn nok til" sagde han med et grin og rystede lidt på hovedet "men hvis det er det du vil..så er det da en aftale..men jeg vil ikke love du for nogen god tegning ud af det. men jeg vil gerne" sagde han med et smil og studreede ham lidt med blikket.

//ja..dte er lidt sygt nogle gange men sjovt XD//
Jam

Jam

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 5:49 pm

Jam smilede roligt og så igen ned på sine hænder. Han var nok ikke den de større elever ville gå efter, som de så gjorde med David. Jam var ikke bare sådan lige til at manipulere med, bestikke eller presse til noget han ikke gad være med i. Om han så fik tæsk eller ej, men han ville nu også bare give igen, én efter én(Murha! xD) så hvis folk lagde sig ud med han eller hans nærmeste, så ville det til sidst gå ud over dem selv.. Det mente Jam da i hvert fald. Jam grinede lidt af David og så hen på ham. "sjovt indtryk? det er vel sådan du er, eller holder du den rigtige David indespærret bag en eller anden facade?" spurgte han lidt drillende og grinede. "Men mig? Lille mig er altid så rar og venlig. Jeg som aldrig kunne finde på at lave ballade" tilføjede han så lidt sarkastisk og lavede et lille engle ansigt og smilede så sødt og kærligt han kunne. Han var jo venlig, men en lille engel det var han godt nok ikke, og ville aldrig blive. Han elskede at drille alt og alle, og ville nok blive en plage for de fleste lærere. Det var i hvert fald det han plejede at blive efter ret kort tid.
Jam så stadig hen på David, men det lille engle ansigt blev mere alvorligt og så direkte på ham. "ja jeg kan jo ikke blive ved med at tegne kønne folk. jeg skal jo også lære at tegne små grimme drenge som dig" sagde han og lød dybt alvorlig. Dog kunne han ikke holde masken og hans glade smil kom tilbage på hans læber, og hans isblå øjne strålede igen af munterhed. "du har sgu da ikke set dig selv i flere år, hvis du påstår at du er grim, for det er du da bestemt ikke. Og uanset om du var grim eller ej, så kan jeg altid finde noget smukt ved en person, for så dygtig er jeg." sagde han og smilede. "og ja det er det jeg vil, og jeg er sikker på at tegningen nok skal blive god. Du har med en mester at gøre" sagde han og grinede lidt. det sidste sagde han lidt drillende, da han jo ikke var mester til det.

/måske burde jeg lade denne krea gå udover min novelle. Bare lidt af det xD haha.//
David
Admin
David

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 7:18 pm

David grinte lidt af det hans sagde og rystede lidt på hovedet "det jeg viser nu er sådan jeg er bare rolig...men jeg kan nu være en lille plage og jeg vil gerne indrømme jeg har fået smidt nogen ud fra skolen" sagde han med et lille grin og smilte. han ville dog ikke nævne noget med de ældre elver, da han ikke ville virke svag, så ville han hellere lige undvære at nævne det også lade det pres forsætte. han grinte af ham og syntes han var virkelig morsom nu "helt ærligt...ingen er en lille engle basse..der vil altid være en der hader en og sådan er det bare" sagde han med et lille skulder træk og smilte glad. han grinte lidt af hans engle agtige ansigtsudtryk og syntes bare han var ufattelig morsom. David hævede sit øjenbrynd over hans alvorlige blik og lagde hovedet spørgende på dkrå og grinte så, da Jam ikke kunne holde masken "uh jeg lille grimme mig.." sagde han med et grin men blev så stille og smilte bare stort for at høre hvad han sagde "okay..jamen så finder du bare det smukke i mig og så for vi og se om jeg nu er enig med dig" sagde gan glad og rettede isg op. han rystede stille på hovedet og grinte lidt af det han sagde. han kørte en hånd igennem sit hår og stirrede på ham "mester...mester tegne Jam" sagde han med et grin og rystede lidt på hovedet.

//ja måske Oo nu døde min --'//
Jam

Jam

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 7:40 pm

Jam så på David og grinede så. "når okay, så er du jo ikke helt fortabt" sagde han og grinede. Han mente det meget i sjov, og bare for at drille lidt. Jam var faktisk en smule overrasket over at David havde fået smidt nogle ud fra skolen, men smilede bare. "ey, så han du jo være rigtig hård. Det virker det ellers ikke til. Du virker næsten så uskyldig, når du sidder der med dit lille glade smil" sagde han lidt drillende, men mente faktisk at det ikke virkede til at David kunne få smidt andre ud fra skolen. "bare du ikke smider mig ud også" tilføjede han så, og fik et skræmt udtryk i kort tid. "og nej du har ret, selv jeg er ikke en engel... Jeg elsker at drille folk på de mest mærkelige måder" sagde han og fik et drilsk udtryk nu, og hans blik blev lidt ondskabsfuldt, men så grinede han alligevel. Han så stadig på David, og havde faktisk haft det sjovt, med at snakke med ham. Utroligt nok.
"jeg skal nok få AAALT det smukke frem i dig, når jeg tegner dig.. Og hvis du er utilfreds, så må du altså fortælle mig hvad du er utilfreds med og hvorfor?" sagde han, faktisk helt alvorligt denne gang. Jam vidste at hvis folk så på sig selv, og skulle forklare hvad de synes der var forkert, og grimt så kunne de fleste finde noget, men så var der mange der fik problemer med at forklare hvad det egentlig var der var så forkert og grimt ved dem selv, og Jam ville ikke acceptere et 'jamen, det er bare grimt' for det var så usæriøst. Jam grinede så lidt af det David så sagde. "jep, du har fuldstændig ret" sagde han drilsk og grinede.
David
Admin
David

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 7:59 pm

David så på ham og nikkede kort "ikke helt" sagde han med et grin og lagde hovedet på skrå. han smilte skævt over det han sagde og rystede lidt på hovedet "lad dig aldrig narre af udseende...jeg kan være den værste djævel" sagde han med et grin og sagde det mest for sjov. han havde fået flere smidt ud, selv sin egen værelses kammerat, men det var der kun kommet godt ud af. for han havde jo fået sin nye værelses kammerat Andy. han rystede lidt på hovedet og grinte lidt "det skal jeg nok lade være med bare rolig..jeg smider dig kun ud hvis du dolker mig i ryggen eller på nogen måde giver mig en grund til at smide dig ud" sagde han advarende , men grint eså af det. han mente det, men han regnede ikke med at Jam ville gøre det, så han frystede intet "det håber jeg ikke jeg skal opleve..sådan noget kan gøre mig så irriteret" sagde han små sakstisk, da han selv kunne være sådan og derfor godt kunne klare det hvis en anden var sådan over for ham. David rystede lidt på hovedet af ham og syntes blot han var sjov "okay..jeg skal nok komme med alt det brok jeg skulle havde hvis det bliver nødvendigt" sagde han med et lille nik og syntes det var helt fair,da han godt vidste nogle folk bare ville lsige sådan noget for at få opmærksomhed og for at få folk til at sige de ikke var og det syntes David var ret tamt. han grinte lidt igen og rystede stille på hovedet af ham "en smule arugant var" sagde han drillende.
Jam

Jam

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 8:16 pm

Jam så på ham og grinede så. "hey" sagde jeg at det var dit udseende? jeg mente nu mest din attitude, men... det er så også ligemeget" sagde han så og så ned på sine hænder igen. Han så igen op på David og sukkede så højt og lettet da David sagde at han ikke ville smide ham ud, og det var meningen at han ville overdrive det. "Puha! så er jeg lettet, nu behøver jeg ikke at frygte noget før den dag jeg ligepludselig bliver morderisk, og sniger mig ind på dig imens du sover, med en KÆMPE kødkniv jeg har stjålet fra køkkenet, og stikker dig ned." sagde han drillende og grinede så. Jam vidste jo godt hvad David mente, men kunne ikke lade være med at lave sjov med det. Det var jo sådan Jam var, og han ville ikke bare ændre så sin attitude. Jam grinede bare over det David sagde efter og så på ham. "jamen, så skal jeg nok huske at lægge små fælder for dig, og være helt vildt ondsindet i mine små drillerier" sagde han og grinede. Han ville ikke love at han ikke kunne finde på at komme med et par drillerier, da der sikkert ikke var nogen der fik lov til at slippe. Jam sad og rystede sit ene ben en smule, da han havde siddet stille så længe, og lagde ikke mærke til det da det var en vane for ham. Han grinede lidt og nikkede. "jep, du må hellere brokke dig helt vildt meget. " sagde han og fortsatte så på det sidste David sagde. "totalt arrogant! der findes ikke nogen der er mere arrogante end mig!" sagde han ret sarkastisk, og grinede. Han var jo langt fra arrogant.
David
Admin
David

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeTors maj 20, 2010 9:59 pm

David træk på skuldrende og grinte lidt "ja okay..fair nok.-..jeg spiller lille engel for at folk skal tro jeg er i så sød og så nakker jeg dem" sagde han med et grin og mente det selvfælgelig forsjov. han grinte lidt af hans overdrevede suk og rystede lidt på hovedet af ham "iiih hvor er du sjov" sagde han sakstisk, men han mente det faktisk. han syntes Jam var ret sjov og syntes han virkede til at kunne blive en god ven. han nikkede stille til dey han sagde og smilte stort "du kommer bare gør du..jeg er klar" sagde han og mente at dre var ikk eret mange der havde kunnet narre ham eller lokke ham i en fælde. han splidt på hans ben og syntes det var vildt irriterende at se på, men han kendte godt til det. det skete ogs¨sit for ham selv hvor han ikke opdagede det "ja det må jeg til alt" sagde han og rejste sig så op. han hoppede lidt for at få lidt gang i kroppen igen "nej overhovedet ikke..du er bare så mega arrogant og egoistisk og selvvisk" sagde han drillende og smilte stort.
Jam

Jam

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeFre maj 21, 2010 3:52 pm

Jam så på David og grinede lidt over det. "bare bliv ved sådan, så skal det nok gå heelt fint.." sagde han drillende og smilede stort. Jam grinede endnu en gang over hvad David sagde og nikkede til det. "ja totaalt sjov, der findes ikke nogen sjovere end mig, aldrig nogen sinde, i heeeele den store verden!" sagde han lidt højt, grinende og med en drillende klang. Han synes ikke specielt at han var så sjov, men sarkastisk, det var han, og det var der jo nok mange som synes var sjovt. Og så at Jam var så smilende og grinede tit, gjorde jo sikkert også at visse ting blev sjovere. Jam løftede kort sine hænder og knyttede dem. Han lod så som om at han slog ud efter David i slow motion, og grinede bare. "ja du sover jo, så du opdager INTET før det først er sket, hahaha" sagde han drillende og grinede. Hvis folk sover tungt nok, så opdager de ikke hvis nogen kommer ind, så han havde jo egentlig ret, men det var jo kun for sjov, så at lave lidt om på visse ting var jo ikke noget problem. Jam så på David da han rejste sig op og hoppede. "Hey! god idé" sagde han glad og rejste sig op, for at gøre David selskab i sin hoppen, for at få gang i blodomløbet i kroppen, så de kunne sidde stille lidt længere. "ja, jeg ved det. Jeg er helt vildt selvisk, og alt det der, og jeg er simpelthen så magtsyg, at du ikke kan tro det" sagde han sarkastisk, og grinede.
David
Admin
David

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitimeMan maj 24, 2010 7:46 pm

David grinte lidt og nikkede lidt "det skak det neeemlig nok" sagde han med et stort grin og syntes blot Jam var sjov. han stirrede lidt på Jam og rystede stille på hovedet "her´lt seriøst du er sær" sagde han og brød ud i latter. han hoppede bidere og smilte stort "du kan intet gøre mig når jeg sover for jeg sover meget let" sagde han med et lille grin og smilte drillende. han vidste jo at Andy heller ikke ville tillade nogen kom ind på deres værelse, især ikke hvis de ville gøre Davbid noget overhovede. han dumbede ned at sidde igen og gabte stille "puha...jeg er fuld af gode idéer" sagde han glad og grinte lidt. han så på Jam og lagde hovedet svagt på skrå "det er du nemlig" sagde ha´n drillende og prikkede til ham.
Sponsored content

suuult (Jam) Empty
IndlægEmne: Re: suuult (Jam)   suuult (Jam) Icon_minitime

suuult (Jam)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Spisesalen-
Gå til: