Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
 Ensom ved gyngerne   Vote_lcap Ensom ved gyngerne   Voting_bar Ensom ved gyngerne   Vote_rcap 
jahilla
 Ensom ved gyngerne   Vote_lcap Ensom ved gyngerne   Voting_bar Ensom ved gyngerne   Vote_rcap 
Jam
 Ensom ved gyngerne   Vote_lcap Ensom ved gyngerne   Voting_bar Ensom ved gyngerne   Vote_rcap 
Matthew
 Ensom ved gyngerne   Vote_lcap Ensom ved gyngerne   Voting_bar Ensom ved gyngerne   Vote_rcap 
Lilly
 Ensom ved gyngerne   Vote_lcap Ensom ved gyngerne   Voting_bar Ensom ved gyngerne   Vote_rcap 
David
 Ensom ved gyngerne   Vote_lcap Ensom ved gyngerne   Voting_bar Ensom ved gyngerne   Vote_rcap 
Samuel
 Ensom ved gyngerne   Vote_lcap Ensom ved gyngerne   Voting_bar Ensom ved gyngerne   Vote_rcap 
Jayden
 Ensom ved gyngerne   Vote_lcap Ensom ved gyngerne   Voting_bar Ensom ved gyngerne   Vote_rcap 
Romeo
 Ensom ved gyngerne   Vote_lcap Ensom ved gyngerne   Voting_bar Ensom ved gyngerne   Vote_rcap 
Alex-
 Ensom ved gyngerne   Vote_lcap Ensom ved gyngerne   Voting_bar Ensom ved gyngerne   Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
 Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
 Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
 Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
 Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
 Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
 Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
 Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
 Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
 Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
 Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

  Ensom ved gyngerne

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 1:40 pm

tid:efter skole tid
sted:skolegåren
dato: irl
omgivelser: det der nu er i en skolegår
vejr: solen skinner og luften er lun
tøj: en grå T-shirt og et par sorte shorts samt et par røde all stars med regnbufavet snørrebånd

Borris sad på den ene af de to gynger ude i den tomme skolegår, han sukke svagt og gyngedelidt fram og tilbage imens han så lidt rundt*bare man havde venner*tænkte han stille og så lidt rundt på den næsten tomme skolegår, det var nu svært at være ny og især når han nu var en smule genert fordi han ikke var van til at snakke med folk, han sukke svagt og gyngede en smule højer imens han nu begyndte at nynne lidt.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 1:50 pm

Lilly traskede let gennem skolegården. Hun smilede blidt til ham, mens et svagt suk paserde hendes let lyserøde læber. Lilly gik let hen over skole gården. Hun endte nede på legepladsen, eller i hvert fald det sted med gynger og sådan noget.
Hun smilede blidt, og kiggede let rundt, da hun opdagede en lille dreng sidde alene henne ved gyngerne. Hun traskede let der hen. "Hej, må jeg sidde her og gynge ved siden af dig???"spurgte hun blidt, og kiggede på den lille dreng. Det var nok ikke lige frem normalt at en seksten årigede, pige gik hen til et mindre dreng og gyngede.
Hun bed sig uskyldigt i underlæben, da hun let strøg det lyse hår væk fra øjnene.
Idag bar hun bare e sort stroptrøje, med en brunjakke udover, og selvfølgelig jeans og sorte converse. Men jeansne, var lyse
og med slide mærker ned af.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 1:56 pm

Borris løftede hovdet og smilde venligt over til pigen, han betragte hende nysgerrigt og lage hovdet på skrå imens han satte farten ned på gyngen så han nu gyngede stille og roligt"davs du er velkommen"sag han med et muntert smil og så hen på hende "borris"præsenterede han sig høfligt og lo muntert, han kørte kort en hånd genemt sit hår så det pjuske lidt ud til alle sider.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 2:00 pm

Lilly kiggede let på ham, "Jamen mange tak, og jeg er Lilly" mumlede hun let, og satte sig ved siden af ham.. "Nååårh.. Hvor gammel er du så Borris???" spurgte hun let mens hun strøg lidt pandehår væk. Eller det var nu ikke pande hår, men det var ssådan noget skævt pande hår der gik ud til en side. Hun bed sig uskyldigt i underlæben, "Mhmm... " mumlede hun ´let, og vuggede let med gyngen. Det var ikke så tit hun var på legepladsen, men sådan var det vel bare engang i mellem.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 2:06 pm

Borris så over på hende med et muntert smil på læben "hyggligt at møde dig"sag han roligt og gyngede lidt igen "jeg er 11 år"svarede han roligt "du??"spurgte han nysgerrigt og så lidt rundt imens han satte fraten op på gyngen, da han kom højt op hoppe han af og lande på hug på jorden, han rejste sig op og lo muntert "du skulle prøve det"sag han roligt og vendt sig om mod hende med et stort smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 2:24 pm

Lilly grinede kært, "Nej, jeg bliver bare dårli af at gynge tror jeg" sagde hun med et smil.
"Jamen så er jeg jo en del ældre end dig Borris, ser du jeg er seksten" sagde hun stille, og kiggede blidt ned i jorden.
Hun smilede blidt og kiggede på ham, mens hun blidt gygede frem og tilbage, mens hun tænkte på Romeo. Hun bed sig uskyldigt i underlæen, og smilede kært.
Det føltes som hundrede år siden hun havde set ham, fordi han nu var gået ud af skolen. Hun smilede forsigtigtt og kiggede hen på Borris.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 2:29 pm

Borris smilede og satte sig igen hen på gyngen "okaii så skal du nok ikke"sag han roligt og så lidt op mod himlen "hmm okay ja det er du"sag han og lo muntert "men du er sød afligevel"sag han og så over på hende med et drilsk smil på læben "hvad klasse trin er duså på?"spurgte han nysgerrigt og lage hovdet let på skrå "jeg er ny her så kender ikke til alt det der med klassetrine"forklarede han roligt og begyndte at gynge svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 2:35 pm

Lilly smilede let til ham, "Jamen du er da i den grad meget sødere" sagde hun med et nuttet smil. Hun kiggede let på ham, "Mhmm.. Ja, jeg går på 6 klassetrin, så det kommer an på hvilken alder man er hvis man er tolv, går man på anden også videre," sagde hun med et forsigtigt smil, "Men jeg fylder snart sytten, så snart skal jeg på syvende årgang" sagde hun med et smil og kiggede på borris.
"Nååårh.... Jamen det er snart mit andet år her, jeg startede først her, lige efter jeg blev seksten."sagde hun stille-
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 2:41 pm

Han rømede svagt "takker"sag han lidt flovt og så lidt op på himlen for at skjule rødmen"okay så kan jeg godt regne det hele ud"sag han og smilede muntert "wow så skal du i 7`ne"sag han muntert "så er du også lidt ny"sag han og fik enlig styr på rødmen, han så igen hen på hende og smilede chamerne "kan du li skolen??"spurgte han nysgerrigt han selv elskede den allerede da han før i tiden bode på børnehjem så det her vare meget bedre folk var rare og ikke så kolde som på børnehjemet.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 2:51 pm

Lilly smilede blidt til ham, "Ja, men det bedste her er menneskerne, min venner osv...2 sagde hun og rødmede let i kinderne, da hun så hans charmernde smil, og tænkte på Romeo. "Mhmm.. prøver du at charmere dig ind på en ældre pige????" spurge hun drillede, og lagde mærke til hans svage røødmen, mens hun let smilte.
Hun kiggede let på ham, "Jaaaah.. Snart syvne" mumlede hun let og kiggedde på ham med de store babyblå øjne, som der let skinnede da en solstråle ramte dem.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 2:55 pm

Borris lo blidt "det kunne godt være"sag han drillsk og sendte hende et muntert smil, han nikke lidt til det hun sage "okay det ville jeg også tro er det bedste"sag han så og stoppe gyngen imens han så hen på hende og lage hovdet på skrå"hvad laver du i fritiden??"spurgte han så nysgerrigt og sendte hende et muntert blik, hans lysegrå øjene udstrålede en ufatlig glæde som man ikke så så tidt men det lå nu til ham altid at være munter.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 3:14 pm

Lilly grinte let, "Pas du hellere på, Romeo, han kommer og angriber dig" sagde hun med et fnis.
Hun bed sig uskyldigt i underlæben, "Nååårh.... jamen, jeg er musiker, er sammen med mine venner og min k-æ-æ-ære-s-ste" sagde hun og stammede kæreste frem, fordi det var lidt pinligt at sige efter hendes mening. Hun bed sig uskyldigt i underlæben, "Mhmm.. hvad med dig Borris????" spurgte hun kært og rødmede let i kinderne. Hun kiggede blidt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 3:30 pm

Borris lo muntert "du behøver vel ikke at sige det"sag han roligt og smilde muntert imens han så over på hende "hyggligt, spiller du på noget eller synge du?"spurgte han nysgerrigt og så lidt rundt igen "jeg tegner og så ja prøver jeg på at få venner"sag han roligt "hvor kommer du enligt fra"spurgte han så og lage hovdet lidt på skrå imens han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 3:33 pm

Lilly kiggede let på ham, "Mhmm.. Nej jeg behøver ikke at sige noget" sagde hun og smilede blidt. Hun grinede kært, "Guitar, men synger også nogle gange, men jeg brænder for guitaren" sagde hun med et suk.
"Mhmm.. London" mumlede hun surt, og kiggede på ham. Hun bed sig uskyldigt i underlæben.
"Hvad med dig???" spugrte hun
//logger svare senere--`?
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 3:38 pm

han smilde roligt "takker søde"sag han muntert, han så over opå hende "okay det lyder da godt"sag han muntert "London er der noget galt med det?"spurgte han undrene og trak lidt på skuldren "jeg kommer fra et børnehjem"sag han med et lille suk men smilde så igen "må jeg høre dig synge ?+"spurgte han nysgerrigt og lage hovdet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 4:55 pm

Lilly kiggede blidt op på ham, "Søde? Hvad hvorfor kalder du mig det???"spurgte hun blidt og kiggede på ham, med de lysende baby blå øjne.
"Mhmmm... Vil du høre mig synge,? ømm.. Okay, men ømm.. Hvad skal jeg synge????"spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Det var engenligt underligt at hun sad sammen med en som der var fem år mindre end hende, men stadig, kunne hun bare være sig selv sammen meed ham og det var jo kun en god ting.Hun bed sig igen uskyldigt i underlæben.
"Mhmm... " mumlede hun uskyldigt og kiggede blidt på¨ham.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 6:23 pm

Han lo muntert "fordi du er sød"sag han roligt "jeg håber da du vil være venner?"tilføj han og så roligt på hende "hmm den sang du bedst kan li"sag han så og kørte en hånd gennem sit hår imens han så på hende med et smil, han var lige glad om hun så var 20 år for han kunne være sig selv sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 6:30 pm

"Jamen i min verden er du da en af mine bedste venner," sagde hun med et smil og kiggede på ham, med de store varme babyblå øjne. Hun smilede blidt til ham, "Ja, øhh... Kan vi så ikke ømm... Gå over i musik huset???" spurgte hun blidt og bed sig uskyldigt i underlæben.
"Mhmmm.. Du er da bare meget sødere" hviskede hun blidt og rejste sig let op. "Nåårh.. Kommer du med???"spurgte hun blidt og bed sig uskyldigt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 6:42 pm

han smilde og hope op fra gyngen "tak du er min første ven her på skolen"sag han munert "jo det kan vi da godt"sag han og gik over ved siden af hende "jeg glæder mig til at høre dig"sag han muntert og betraagte himlen lidt.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 6:53 pm

//Logger svare senere! x3
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 8:52 pm

Lilly fniste let, "Mhmm... Nu skal du ikke forvente for meget" sagde hun med et fnis, og smilede varmt til ham. Hun begyndte lige så stille at traske hen mod musik huset ved siden af ham. Hun åbnede blidt døren, og fik puffet ham ind. Hun gik blidt hen, i den bagerste, del af lokalet, og trak blidt hendes guitar, op fra en holder. HUn havde fået lov til at hjave den stående der. Hun smilede blidt til ham, mens hun let satte sig. "Mhmm.. "mumlede hun blidt "Ja det er Hope" sagde hun og hetydede tiil hendes guitar. Hun smilede blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





 Ensom ved gyngerne   Empty
IndlægEmne: Sv: Ensom ved gyngerne     Ensom ved gyngerne   Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ensom ved gyngerne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Skolegård-
Gå til: