Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Rain!-Juliet! xD Vote_lcapRain!-Juliet! xD Voting_barRain!-Juliet! xD Vote_rcap 
jahilla
Rain!-Juliet! xD Vote_lcapRain!-Juliet! xD Voting_barRain!-Juliet! xD Vote_rcap 
Jam
Rain!-Juliet! xD Vote_lcapRain!-Juliet! xD Voting_barRain!-Juliet! xD Vote_rcap 
Matthew
Rain!-Juliet! xD Vote_lcapRain!-Juliet! xD Voting_barRain!-Juliet! xD Vote_rcap 
Lilly
Rain!-Juliet! xD Vote_lcapRain!-Juliet! xD Voting_barRain!-Juliet! xD Vote_rcap 
David
Rain!-Juliet! xD Vote_lcapRain!-Juliet! xD Voting_barRain!-Juliet! xD Vote_rcap 
Samuel
Rain!-Juliet! xD Vote_lcapRain!-Juliet! xD Voting_barRain!-Juliet! xD Vote_rcap 
Jayden
Rain!-Juliet! xD Vote_lcapRain!-Juliet! xD Voting_barRain!-Juliet! xD Vote_rcap 
Romeo
Rain!-Juliet! xD Vote_lcapRain!-Juliet! xD Voting_barRain!-Juliet! xD Vote_rcap 
Alex-
Rain!-Juliet! xD Vote_lcapRain!-Juliet! xD Voting_barRain!-Juliet! xD Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Rain!-Juliet! xD

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Rain!-Juliet! xD Empty
IndlægEmne: Rain!-Juliet! xD   Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:07 pm

Omgivelser: Beskrivelse kommer!
Sted: Søen!
Tid: Aften…
Vejr: Beskrivelse kommer!
Dato: ??


Man kunne mærke regndråberne, ramme ens hud. De faldt ned fra den overskyede, grå himmel. Men det var ikke koldt, nej der var slet ikke koldt, nu hvor man sådan tænkte over det. Men midt i regnen, lå der en ung pige, som der var smukkere, end alt, som man sådan lige umiddelbart kunne se. Pigen, hed: Dream. Hun var i klædt en hvid stroptrøje, som der let klistrede sig til hendes mave, fordi de var plask våd af regnen. Og så havde hun en blå ternet skjorte ud over. Eller det var nok ikke en skjorte mere sådan en skovmandsskjorte, som der var lidt mere afslappende, en sådan en rigtigt skjorte ting. Når… Men det stod åben, så det bare var en cardigan ting, som hun brugte den til. Hun smilede let, og bed sig kort i underlæben, igen, mens hun nød at mærke regnen mod hendes lyse, hud. Hendes hår var sat op i en sjusket knold som der var plaskene, våd. Hendes lyse jeans, så mere stramme ud, da alt ens tøj klistrede sig til hendes hud. Dream kiggede kort rundt, før hun let lukkede øjnene. Hun kunne godt ligne en som der var faldet, om. Fordi hun lå helt stille, og det lignede ikke at hun trak vejret. Hendes sko, var egentlig også våde, da det var converse hun bar i dag.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Rain!-Juliet! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Rain!-Juliet! xD   Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:23 pm

Juliet sad oppe i et træ og kiggede ned på søen, men hun kiggede hurtigt væk da væmmelsen steg op i hende... Hun sukkede roligt... Hun var iført en tangtop der gik til lige før midt på låret, under den havde hun et par sorte nylon gemager hvor der var store huller i, et over knæet på begge to som på det ene ben var løbet op over låret og på det andet ben havde hun et til hul og som prikken over i'et havde hun en lang grå strik cardigan som gik til lige over knæet og som var knappet med de store sorte knapper... Hun betragtede kort en pige der lå midt på græsplænen... Hun hoppede ned fra træet og listede hen til pigen... Hun satte sig ved siden af hende og smilede lidt "Goddag!" sagde hun smilende og nød de kolde regndråber mod sit ansigt... Hun kunne mærke hvordan hendes mave krympede sig da hun fandt ud af at det var det samme der var nede i søen lidt længere væk... Hun trak lidt på skuldrende og hendes mave løsnede sig lidt op...
Tilbage til toppen Go down
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Rain!-Juliet! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Rain!-Juliet! xD   Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:39 pm

Dream kiggede let på himlen, men inden hun kunne blinke sad der en pige ved siden af hende, ”Jamen Goddag med dig” sagde hun med et let og kært grin. Dog fandt en svag rødmen vej hen over hendes lysebrune kinder. Hun smilede let til den pige som der havde sat sig ved siden af hende. ”Øm.. Jeg hedder Dream…Hihi” mumlede hun forsigtigt og satte sig let op, før hun let bed sig forsigtigt i hendes pegefinger. Hun smilede igen let og ært til pigen, før hun let igen rødmede. ”Æhm.. Hvem er du så???” spurgte hu og bed sig igen nuttet i figeren. Hun smilede forsigtigt, og så let på hende, med hedes babyblå øjne, som der let skinnede uskyldigt. Hun så let på pigen og betragtede hende kort. Hun så nu, sød, og venlig ud. Måske kunne det blive en god ven for dream. Dream kiggede let op på himlen.. ”Jeg elsker regn” sagde hun let med et lille kært grin. Hun satte begge hænder mod jorden, så hun kunne holde sig oppe med dem, og så kunne hun også let støtte sig til hendes arme. Hun kiggede let rundt, igen.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Rain!-Juliet! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Rain!-Juliet! xD   Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:53 pm

Hun smilede blidt og kiggede på pigen "Hej Dream... Mit navn er Juliet... Hyggeligt at møde dig... Men nu tænker du sikkert 'Ja, ja det skal hun jo sige' men jeg det skal jeg egentlig ikke sige... Jeg mener det faktisk helt oprigtigt..." sagde hun med en let tone og smilede blidt... Hun kiggede også rundt og da hendes blik faldt på søen krumpede hendes mave sig igen og hun fik et lettere smertefuldt udtryk i øjnene... Men hendes blik fød hurtigt væk og i det sekund hun ikke kiggede derhen mere blev hendes ansigt lidt mere afslappet... Hun grinte lidt og kiggede på Dream igen "Det gør jeg godt nok også! Det er bahageligt at vandet for en gangs skyld ikke kan kvæle en sagde hun med en lettere irreteret tone som om hun nærmest skældte søen ud.... Hun smilede lidt til Dream "Undskyld hvis jeg virker lidt... Mystisk" sagde hun og så lidt tænkende ud...
Tilbage til toppen Go down
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Rain!-Juliet! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Rain!-Juliet! xD   Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:16 am


Dream så let på hende, ”ja ømm.. det er nu også meget hyggeligt at møde dig Juliet,” sagde hun let og mente det dog alligevel. Hun bed sig igen kort i underlæben.. Hun så let på Juliet da hun så på søen, hun så nu ikke helt tilpas ud, det så lidt ud som om hun led, når hun så på søen.. Mhmm… Juliet, er du okay??? Du ser dårlig ud??” mumlede hun forsigtigt og så let på hende, dog var der stadig et varmt smil, hen over hendes smukke, bløde læber. Hun bed sig fosigtigt i underlæben igen.. ”Ømm.. Hvad har du imod søen??” spurgte hun munteret og lettere uskyldigt, før hun let strøg noget af det brune hår til side. Hun mærkede hvordan det let klistrede sig fast til hendes hals, da hun fjernede det. Hun grinede let, da en regndråbe ramte hende lige på næsetippen. Hun kiggede let hen på Juliet.. ”Mhmm.. Går du på skolen???” spurgte hun let og ventede spændt på et svra fra Juliet.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Rain!-Juliet! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Rain!-Juliet! xD   Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:51 am

//Bliver nød til at smutte nu da jeg skal tidligt op imorgen :D//
Tilbage til toppen Go down
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Rain!-Juliet! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Rain!-Juliet! xD   Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:57 am

//Det er okay :3
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Rain!-Juliet! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Rain!-Juliet! xD   Rain!-Juliet! xD Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 9:00 pm

Hun smilede blidt til Dream "Øhhm... Jeg er bange for vand... Meget bange! Kan nogle gange besvime når jeg er i nærheden af det, men det er pga. en ting der engang skete for mig" sagde hun med en let tone... Hun ville helst ikke forklarer så hun prøvede ikke at se trist ud... Hun sukkede stille af lykke over at hun ikke levede på samme måde længere... Hun grinte lidt af sig selv og smilede til Dream... "Altså Abingdon? Ja, ja" sagde hun smilende og kiggede nysgerrigt på Dream "Gør du?" spurgte hun lagde sig ned og kiggede op i den mørke himmel... Hun kiggede ud mod solen og kunne se hvordan der var skybrud langt ude i horisonten og der var ståler ned på jorden, det var utrolig smukt...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rain!-Juliet! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Rain!-Juliet! xD   Rain!-Juliet! xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rain!-Juliet! xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» It´s my lift -Juliet
» Water!?.... splash!)Juliet)
» Træt men klar på nogle tal! - Juliet.
» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: