Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Daggryet - Andy. Vote_lcapDaggryet - Andy. Voting_barDaggryet - Andy. Vote_rcap 
jahilla
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Daggryet - Andy. Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Daggryet - Andy. Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Daggryet - Andy. Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Daggryet - Andy. Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Daggryet - Andy. Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Daggryet - Andy. Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Daggryet - Andy. Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Daggryet - Andy. Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Daggryet - Andy. Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Daggryet - Andy. Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Daggryet - Andy.

Go down 
ForfatterBesked
K.J.

K.J.

Antal indlæg : 50

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeSøn maj 16, 2010 5:46 pm

Tid: 7:06.
Omgivelser: Ret fyldt over det hele.
Vejr: Mmm, overskyet tror jeg.
Sted: Ved bordene.

K.J. rynkede panden og stak lidt i maden. Hvor var det bare usmart at være vegetar, her på skolen. Men morgenmaden gik vist nok. Men.. havregryn.. HAVREGRYN! Helt ærligt, det var blev hun altså snart træt af. Hun dryssede lidt for meget sukker på, og hældte så noget mælk på, den karton som lige havde været tættest på.
Hun havde været her i en eftermiddag, og nu.. Tænk nu skulle hun til at starte på timerne og det. Men det værste var at det var matematik de skulle have. Det her var næsten lige så slemt som at være derhjemme. Men når man havde gået her lidt tid, blev det nok bare kedelig dagligdag. Men de havde både søer, en svømmehal og måske også nogle træer eller noget? Hun smilede svagt og løftede skeen op til munden.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy

Antal indlæg : 737

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeSøn maj 16, 2010 6:08 pm

Døren til spisesalen gik hurtigt op og en ung fyr på 16år kom ind, folk kiggede på ham da hans røde hår fik altid folk til at se på ham. han rødmede lidt af det og rettede på sit tøj, mens lærerne så surt på ham da de ikke mente at man skulle ødelægge dørene på den måde. en af lærerne rejste sig op og gik hen til ham, det var en gammel man med gråt hår "du gør ikke det der igen" skælde han Andy ud og gav ham en flad hånd på kinden, hele spisesalen tog imod lyden og gjorde den højere af det. Andy bed bare sine tænder sammen og nikkede, han vende sit blik ned mod jorden og den lyse hud på hans kind blev hurtig rød og man kunne se at der havde været en hånd. læreren gik ned og fandt sin plads igen, mens Andy blev stående og knyttede sine hænder lidt. han slappede lidt efter af og lod sine fingere spise glide igennem sit hår, han så sig lidt omkring for at finde en plads. han tøvede lidt da han så en plads overfor en pige. han gik stille der hen og satte sig overfor hende, han så kort på hende inden han så sig omkring efter nået at spise. han tog mælken til sig og hælde nået op i glasset foran sig
K.J.

K.J.

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeSøn maj 16, 2010 6:52 pm

K.J. rettede sine mørke øjne imod ham, aflæsende, men lyste alligevel af en smule bekymring. Hun rettede igen sine øjne ned på maden, og tog en skefuld mere ind i munden. "Jeg syntes at det skulle forbydes at slå børn." sagde hun henkastet, men hvis man lyttede godt efter, var stemmen fuld af had. "Man kan da ikke bare gå rundt og udøve vold mod sine elever, vel?" Hun rynkede panden, stadig uden at se på ham. Men hun havde set det. Den røde hånd på hans kind. Hun hadede folk som slå andre folk, hun kunne bare ikke fatte hvorfor de gjorde sådan noget. Det var ondt, og det gjorde ondt. Hun havde fået en gnavende lyst til at give læreren en syngende lussing, bare for at han kunne mærke hvordan det var. Nogle burde helt klart sætte de her lærere på plads, men hvis man prøvede så blev man bare smidt ud, det det havde hun bare ikke rigtig råd til, vel? Men det var bare hendes mening, der var sikkert andre som havde en anden mening. K.J. gjorde ikke den mindste mine til at passe på at de andre ikke hørte det. Hun nærede vrede ved folk der slog, og hun ville stille sig op på bordet og råbe det, hvis det ikke havde været for lærerne. Hvis hun blev sendt hjem, ville hendes far og mor helt sikkert blive kede af det.
Andy
Admin
Andy

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeSøn maj 16, 2010 7:06 pm

Andy drak lidt af sit glas og kunne høre en stemme, han satte den ned på bordet og tørrede sin mund af med sit ærme. han træk lidt på skulderne af det hun sagde, og var lidt af en genert dreng så han viste ikke helt hvad han skulle sige "ja det skulle det" hviskede han stille og rakte sin hånd hen og tog et brød, han pillede det og tog det ind i munden. mens han så sig lidt omkring og så nogle gange på hende, han sad bare helt stille og spiste og bed sig en gang imellem i læben "det må du spørge dem om jeg er ikke en lærer" sagde han og hævede kort det ene øjebryn, da han ikke viste hvad han skulle sige. da det var meget mærkeligt at hun sagde sådan nået i hans ører
K.J.

K.J.

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeSøn maj 16, 2010 7:16 pm

"Det syntes jeg i hvert fald ikke." sagde hun bestemt, og rettede sine mørke øjne imod ham. Hans hår var faktisk ret smukt, selvom nogle måske ville syntes at det var lidt for originalt. Men det passede godt til ham, også med hans piercing.
Hun kløede sig på næsen, og spiste videre i stilhed. Måske irriterede hun ham bare, men det var faktisk vigtigt for hende. Og så at de skulle gå i skoleuniform. Det var alt, alt for meget for hende. Hun var lidt af en rebel, og derfor undrede det ikke nogle at den nye pige fra Italien havde klippet lidt i nederdelen og ærmerne. Ærmerne var alt for lange, og alt for varme når solen skinnede. Hun havde det ikke med at gå i så meget tøj, faktisk hadede hun varme.
Hun kunne meget bedre lide sne og frost...
Andy
Admin
Andy

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeSøn maj 16, 2010 7:28 pm

Andy nikkede og så ned mod sin tallerken og viste ikke hvad han skulle sige "ja det gør jeg os" hviskede han og så over på hende "jeg hedder forrasten Andy" sagde han og tog sit glas igen og drak lidt mere af det, mens han lod sit blik glide ned af de andre lever. mens han bed sig i læben og kunne ikke forstå at han var begynd på denne skole, med de elever som han nok alligevel ikke ville blive venner med. han var jo altid blevet hold udenfor
K.J.

K.J.

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeSøn maj 16, 2010 7:33 pm

"Mit navn er.." Hun skar ansigt. Hvorfor var hun også blevet født med sådan et langt navn? Hendes ansigt fortrak sig i et smil, og hun rodede op i sit mørke hår. "Jeg hedder Kimberley Joanne. Bare kald mig hvad du har lyst til." Hun fniste lavt og betragtede ham. De fleste blev lidt mærkelige over hendes navn, men ham her lod ikke til at lade sig slå ud af det. Nogle valgte bare et af hendes navne, og kaldte hende det, men de voksne kaldte hende altid frk. Sinclair. Hendes gamle billedkunstlærer kaldte hende dog KayJay, men hun havde også altid været noget for sig selv. Men alligevel en utrolig god lærer.
Andy
Admin
Andy

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeSøn maj 16, 2010 10:48 pm

Andy så på hende og smilte og nikkede til hendes navn "så vil jeg kalde dig småkage" sagde han i en drillende tone og spiste det sidste af sit brød, han drak også det sidste af sin mælk og så sig lidt omkring. da han ikke viste hvad han nu skulle gøre, mest havde han bare lyst til at gå og lægge sig i sin seng igen og sove videre. men det kunne han jo ikke bare gøre uden at få en på hovedet
K.J.

K.J.

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeMan maj 17, 2010 5:29 pm

"Småkage?" grinede hun og måtte holde sig for munden for at ikke spytte mælk ud over de andre. "Det er der ikke nogle af de andre som har kaldt mig." smilede hun, og så sendte hun ham et fingerkys. Hun så på klokken og blev enlig med sig selv at hun burde se at spise færdig. De skulle spise færdig, da de skulle have første time om cirka 12 minutter tilbage. Hun løftede skålen op til munden og drak det sidste mælk, og spiste de sidste havregryn. Hun lagde mærket til at nogle af lærerne gloede på hende, men det tog hun ikke så tænkt.
Andy
Admin
Andy

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 7:33 pm

Andy så på ende og nikkede "jepp" sagde han og så kort ned af de andre elever og træk på skulderne "jeg er jo heller ikke dem" sagde han ærligt og tog et æble og begynde at spise, da han virkelig ikke gad at gå til timer. han så over på hende med glade øje, dog uden at smile på grund af at han havde sit æble inde i munden. han så over på lærerne og grinte lidt af dem
K.J.

K.J.

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 7:41 pm

"Jeg må da spise hvordan jeg har lyst!" vrissede hun, men begyndte så at grine. Hun hostede lidt, og puttede en håndfuld vindruer med. Hun elskede frugter, måske var det også derfor hun var blevet vegetar. Neej, det var fordi hun syntes at det var ondt at folk kun opdrættede grise og køer for at spise dem. Men det var også næsten det samme.
"Nej, selvfølgelig er du ikke en af dem. De er for bange til at farve deres hår rødt, og det er kun en af de - alle meget gode - eksempler på at du er anderledes, men på en god måde."
Andy
Admin
Andy

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 8:15 pm

Andy så ned i bordet så hans røde pandehår fald ned foran sine øjne, han vende sit blik over på hende og så på hende igennem sit hår "ja det har du lov til" sagde han og gav et grin fra sig og tog et nyt bid af sit æble, inden han lod det rulle ned af bordet og flok bare så efter det "det giver ingen mening.. jeg kan jo stadig være som dem selv om mit hår er rødt" sagde han og pustede sit pandehår væk, med et smil på læben da han virkelig elskede sit hår over alt på jorden eller næsten. da han elskede sin guitar lige så meget hvis ikke mere
K.J.

K.J.

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 8:24 pm

"Nej Andy, det bliver som jeg siger." sagde hun bestemt. "De er alt for bange for at farve håret, og derfor er der en stor forskel på jer. Du er meget bedre og modigere." Hun strøg hurtigt noget mørkt hår om bag øret, og tog en stor bid af en pære. Hun valgte at gabe med mad i munden, men det var bare for at mobbe lærerne. På et tidspunkt måtte de vel slå hende for dårlige bordmanerer? Men det var hun ligeglad med. De måtte tæve løs på hende med et spanskrør om de så ville. Hun ville stadig stå lige fast, sådan var hun bare.
"Så hav ikke så lave tanker om dig selv, duh." Hun blinkede til ham og tog endnu en megabid.
Andy
Admin
Andy

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 8:35 pm

Andy rystede på hovedet af hende og gad ikke svare hende igen, han rejste sig op og tørrede sine hænder af i sine bukser. inden han gik mod udgangen, da han jo skulle finde sine bøger frem. og finde ud af hvor han skulle havde time henne, han så kort over på hende og smilte
K.J.

K.J.

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 8:42 pm

Hun fik et stik i hjertet og følte sig med det samme forladt, selvom han jo var nød til at gå på et tidspunkt. Det var hun jo også, men altså helt ærligt! Hun bed resten af pæren af og proppede den ind i munden og smuttede efter ham. "Hvilken time skal du have nu?" spurgte hun, med en stemme der var utydelig på grund af alt det pærer hun havde i munden. Hun prøvede at synke det, men det var ikke tygget godt nok, så hun sank et par gange mere.
Andy
Admin
Andy

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeTirs maj 18, 2010 9:00 pm

Andy så over på hende og træk lidt på skulderne, han smilte til hende og kørte sine fingere igennem sit hår "det ved jeg ikke endnu" sagde han og lod sin tungespids glide hen over sin læber "hvad med dig ?" spurgte han om og lod sine hænder glide ned i sine lommer
K.J.

K.J.

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeOns maj 19, 2010 3:54 pm

"Jeg skal have engelsk nu." sagde hun og sank en gang mere, for at få det hele ned. Hun rynkede panden og kløede sig på øret. Hun gad bare ikke at have engelsk nu! Helt ærligt.. Hvorfor lige nu, og ikke senere? Njar, hun overlevede det nok. De eneste fag hun faktisk kunne lide var nok madlavning, fransk og historie. Historie var blevet sjovt efter at de havde fået den nye lærer Rosemane.
Andy
Admin
Andy

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitimeOns maj 19, 2010 6:40 pm

Andy så på hende og nikkede og smilte "jeg skal over på værelset og finde ud af det" og hentydet til at finde ud af hvilken time han skulle havde, selv om han helst ville blive på sit værelse og ikke komme ud mere fra det. han gik stille videre ud af døren og satte ned mod gangen med værelserne
Sponsored content

Daggryet - Andy. Empty
IndlægEmne: Re: Daggryet - Andy.   Daggryet - Andy. Icon_minitime

Daggryet - Andy.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Spisesalen-
Gå til: