Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_rcap 
Jam
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_rcap 
David
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 11:09 am

"Nej matt nu blier du, jeg skal alligevel gå nu, for jeg skal lige finde en" sagde hun og smilede let til ham.
Hun betragtede ham, let. "Nu bliver du ved Jazz, for jeg skal gå alligevel" ginede hun let og drejede om på tærene, og hoppede videre, ned af gangen-.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 2:47 pm

Jahilla blev meget forvirret, hun så på dem skiftevis. ''en to tre! stop begge to, frys! Matt, plant røven på sengen, Lilly, du skal ordne dit tøj og sætte dit hår og så må du finde, du ved nok hvem'' sagde hun og satte sine hænder på sine hofter.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 2:51 pm

"Behøver jeg??" spurgte hun let, og sukkede, let. Hun pustede let til en hår tot, og kiggede hen på Jazz. Hun havde højst sandsyndeligt ret.
Ja, men stadig skulle Matt og Jazz have lov at være i fred.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 2:55 pm

''ja det behøver du min søde!" sagde hun kærligt men bestemt og tog Lilly's hånd og trak hende over på en stol. Hun tog sin børste og en masse spænder. Jahilla tog lidt a Lilly's hår og satte det op på toppen a hovedet. Hun satte deyt meste op og lod nogle få totter hænge flot ned i siderne, og krøllede dem roligt. Hun grinte blidt og gik over til sit skab, hun tog en blå silke kjole ud. Den sad løst om maven og havde et stramt stykke på ca 20 cm som ville passe helt perfekt til Lilly. Hun gav sin veninde kjolen med et sødt smil og kyssede hendes kind ''prøv den, og så må du finde ham'' sagde hun kærligt
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 3:24 pm

Hun hviskede noget til jazz "Nej, det er okay, jeg ømm.. har fint nok tøj på" sagde hun og sprang op, "Jeg bliver nød til at gøre det nu før jeg ombestemmer miG" sagde hun og grinede nuttet, før hun sprang ud af døren, ogf sparkede den let i, og forsvandt ud af døren.

//Out :3
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 4:30 pm

//emnet er lukket??? xD //
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 4:32 pm

//nej i fortsætter xD
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 4:39 pm

Matthew kiggede, da Lilly smækkede døren. Han smilte og kiggede derefter på Jahilla. Han undrede sig over, hvad det det - hvem det var - som Lilly skulle have fat i. Men Matthew havde dog en lille anelse.
"Hun er skøn," lo Matthew og hentydede til Lilly, "jeg håber ikke at du sammenligner mig med hende." Matthew rejste sig fra sengen og gik hen til Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 6:11 pm

Jahilla så lidt trist efter sin veninde og slog blikket ned, nu kom hun nok bare til a savne hende igen. Hun sukkede og lod sig dumpe ned på stolen. ''Nej Nej...'' svarede hun stille med et lille smil op til Matt.
Jahilla rettede lidt på sit tøj og bed sig i læben, hun kunne ikke helt forstå om det var hendes skyld Lilly var blevet så sur. Hun var lige ved a give sig til a græde men tog sig sammen og sendte Matt et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 7:54 pm

//Lilly er ikke sur!
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 8:13 pm

"Hun er bare ..." Matthew lo, "... sjov." grinte han videre og tog Jahilla's hånd. "Vær ikke ked af det." han smilte kærligt til Jahilla og prøvede at gøre hende i bedre humør.
"Det var mig der forstyrrede, det skulle jeg ikke have gjort." Matthew sukkede. Han vidste at han aldrig skulle have banket på, men blot ladet Jahilla og Lilly være for sig selv.
"Men jeg savnede dig bare..." sagde han helt stille og kiggede over mod døren, som Lilly lige var gået ud af.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 3:57 pm

Jahilla så på ham og smilte så lidt, ''det er ikke din skyld... hun er vist forelsket... og det er okay, jeg savnede dig søde..'' hviskede hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 10, 2010 4:24 pm

Matthew smilte. "Ja, jeg ved det godt," sagde han, og hentydede til at Lilly var forelsket, "det er jo også en fantastisk følelse." han smilte varmt til Jahilla og kyssede hende. Han stilte sig på sine knæ, så han kunne kysse Jahilla, mens hun sad på stolen, så han ikke var så høj i forhold til hende.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 12:38 am

Jahilla så på ham med et drillende smil og lagde blidt sine arme om hans hals, og kyssede ham i panden ''Gud hvor jeg dog elsker dig Søde!" hviskede hun.
Hendes øjne strålede a kærlighed til ham, og hun smilte sit søde og kærlige smil.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 2:52 pm

"Og jeg elsker dig," sagde han tilbage, og kiggede Jahilla lige i øjnene. Han kunne ikke lade være med at smile til hende og tog begge hendes hænder - en i hver hånd.
"Jeg vil kun have dig.." sagde han helt stille, uden en tvivl i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 3:21 pm

Jahilla kyssede ham blidt igen og trykkede sig ind til ham ''Ville aldrig kunne leve uden dig søde''
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 2:29 pm

Matthew smilte - kunne ikke lade være.
"Så ved du hvordan jeg har det med dig." Matthew aede forsigtigt Jahilla's venstre kind, helt blidt.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 6:24 pm

Hun sukkede lettet over han var her. Hun tvivlede på hun stadig ville være på skolen hvis ikke det var for ham. ''Du er den dejligste dreng i verden søde...'' hviskede hun og puttede sig ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 10:12 am

Matthew rystede lidt på hovedet.
"Nej, jeg er ikke. Min søster derimod, er noget at kunne rose. Men mig... jeg har været virkelig dum." Matthew kiggede på Jahilla med et tøvende smil. Han havde gjort mange ting som han fortrød, men tilgengæld, havde han også lært af det.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 11:27 am

Jahilla rystede på hovedet lidt forvoirret, ''nu må du forklare dig søde..'' sagde hun kærligt og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 8:40 pm

matthew sukkede, lidt nervøst.
"Min mor - og lily's mor - er jo væk, død. Vores far gik ned, da Lily tog af sted, og det samme gjorde jeg. Derfor endte jeg i en bande og hang på gaden, de var min familie, indtil det hele endte galt." Matthew rystede på hovedet, håbede ikke, at det ville skræmme Jahilla væk.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 8:46 pm

Jahilla så op på ham og lod forsigtigt sine fingre kærtegne hans hals, hun så ind i hans øjne med et trøstende smil ''det er jeg virkelig ked af a høre søde...'' hviskede hun blidt og kærligt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 8:49 pm

"Du vidste vel det med vores mor." sagde Matthew og regnede med, at Lily havde fortalt Jahilla omkring det. Han lukkede forsigtigt sine øjne, da Jahilla kærtegnede hans hals, nød det fuldt ud. Hans smil var en smule mindre nu, han var kommet ind på et emne han ikke rigtigbrød sig om, men ikke havde haft andre at snakke med omkring det.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 8:50 pm

Hun rystede lidt på hovedet, ''nej det har hun ikke sagt søde..'' sagde hun blidt og lagde sit hovede ind mod hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 11, 2010 11:32 am

Matthew så overrasket, næsten forskrækket på Jahilla og lagde hovedet en anelse på skrå.
"Det undrer mig... vores mor havde altid et specielt forhold til Lily, men i forhold til mig..." Matthew sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Say it ain't so - Lilly
» Party! - Lilly!<3
» Don't leave me too- Lilly
» Just helping out - Lilly
» Glæden ved musik - Lilly

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: