Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_rcap 
jahilla
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_rcap 
Jam
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_rcap 
Matthew
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_rcap 
Lilly
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_rcap 
David
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_rcap 
Samuel
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_rcap 
Jayden
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_rcap 
Romeo
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_rcap 
Alex-
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 6:09 pm

Tid - 18:30
Sted - Lilly og Jahilla's værelse
Omgivelser - Ikke nogen, endnu
Tøj - mørkeblå Bikini
Dag - Søndag
Vejr - Solskin

Jahilla lå på sin seng med sin ipod. Hun lå og tænkte på Matt og Lilly, og hvad Matt havde sagt til hende til festen.Hun sukkede og havde slet ikke fået en chance for at snakke med sin bedste veninde efter festen, eller til festen for den sags skyld. Gud hvor hun savnede sin veninde.
Hun lagde sin ipod ¨på maven og tog sit kamara frem, hun begyndte a kigge billederne igennem. de fleste var af matt og hende selv, men helt i starten viste hun der var nogle gode billeder a hende og Lilly. Hun kom til a smile da hun så på billederne fra første dag de overhovedet havde mødt hinanden, de var blevet bedste veninder med det samme..
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 6:13 pm

Lilly sprang ind af døren "JAZZZ!" råbte hun og sprang glad på hendes veninde i et stort kram. Hun havde sådan savnet hende. * JEG SKAL FORTÆLLE HENDE DET* tænkte hun og bed sig let i læben, før hun nuttet krammede hende, hendes hår hang elegant nede af hendes skuldere, "JAZZ! Jeg er for første gang i hele mit liv blevet forelsket" Hviskede hun og rødmede let i kinderne.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 6:19 pm

Jahilla fik et stort chok og gjorde store øjne da hun hørte sin veninde råbe og sige hun var forelsket. Hun grinte og krammede sin veninde igen ''LILL!!! min gudeskønne tøs!" grinte hun og kyssede hendes kind og satte sig så op i skræderstilling. Hun lagde sin ipod væk og tog hurtigt et billed a sin veninde, som minde om sin venindes første forelskelse. ''hvem? hvem hvem? Jay?'' grinte hun og tog sin venindes hænder i sine og så op på hende med et stort og glad smil
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:12 pm

"Uhh.. JA, men det er sært, for jeg tror også jeg kan lide en som hedder Romeo" smiled ehun let og krammede let hendes veninde.
"Men Matt, driiller mig, med det, fordi jeg rødmede da han nævnte Romeo" hviskede hun stille og krammede hendes veninde helt ind til sig.. "JEG HAR SAVNET DIG" smiled ehun nuttet.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:15 pm

''hvor er det egenligt underligt at min bedste veninde er min kæreste's søster!" grinte hun blidt og tænkte over det. ''Hvaaad? to drenge? tsk tsk tsk skat!'' grinte hun kærligt og væltede sin veninde om på sengen og roedede i hendes hår, mens hun grinte
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:19 pm

"Ja det er spøjst, men Matt, er d3ejlig! Men han taler til mig som en hund" grinede hun nuttet. "Men Romeo, er Matts bedsteven!Og jeg tror Matt Sladre!" sagde hun og grinede nuttet da hendes dejlige Jazz pjuskede hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:22 pm

Hun grinte ''Jeg skal nok lukke munden på ham'' grinte hun og puffede kærligt til Lill. Hun lagde sig ned på ryggen og så op på sin veninde og tog endnu et billede a hende og grinte stort ''Jeg har savnet dig sådan søde, vi har ikke fået snakket så meget'' sagde hun kælrligt og grinte
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:24 pm

"Nej jeg har også haft travlt med Romeo og Jayden" smilede hun nuttet, det passede jo siden at hu havde været enormt meget sammen med dem.
Ja romeo havde kysset, hende, og Jyden havde egenlig også, så hun anede ikke hvad hun skulle stille op.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:31 pm

Hun grinte ''jeg skal godkende dem før du må komme sammen med nogen a dem!" sagde hun og grinte stort til sin veninde. Hun tænkte på Matt og savnede ham egenligt helt vildt. Hun havde slet ikke set ham i lang tid nu, en lille tåre trillede ned a hendes kind, men hun tørrede den hurtigt væk og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:50 pm

"Savner du MATT??" spurgte hun stille og gavv hende et kærligt klem. "Hvis jeg nu valgte Jay, havd ville du så sige??" spurgte hun nygerrigt, og hoppede let op og ned, da hun ventede på et svar.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:53 pm

''Ja...jeg savner ham rigtig meget'' hviskede hun og kunne ikke helt lade være a græde, hun lagde sit hovede mod sin venindes skulder og smilte blidt selvom hun græd. ''Jay... hmmm jo, han er godkendt til den smukkeste og dejligste veninde jeg nogensinde har mødt.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:55 pm

Han er også dejlig, sexet nuttet og sød" sukkede hun let og trykkede Jahilla ind til sig. Hun mærkede hvordan at tårene trillede ned på hendes skuldere.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:58 pm

Hun tørrede sine øjne og smildte blidt til Lill ''Nu var det dig og Jay vi skulle snakke om,..''sagde hun kærligt og tog en dyb indånding ''Jo han ville være okay for dig, men jeg slår ham ihjel hvis han sårer dig ¨på nogen måde!" advarede hun med et kærligt grin
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 8:08 pm

"Men jeg har ikke set ham i laaaang tid" mumlede hun lettere surt.
un smilede stort til Jazz. "Ja! Han er bare nuttet" sagde hun drømmede, og smilede nuttet.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 8:10 pm

Hun grinte kærligt til sin veninde og kyssede hendes kind ''hvor har jeg dog savnet a snakke med dig!'' sagde hun kærligt og lagde sig ned på ryggen i sengen ''skal vi ikke tage ud at bade?'' spurgte hun pludseligt
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 8:18 pm

"Jazz, jeg kan ikke svømme, " sagde hun lettere flovt om grinede kort og nuttet, nej hun kunne ikke svømme den midste smule.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 8:55 pm

hun grinte kærligt ''kan jeg heller ikke, og for a være helt ærligt er jeg bange for der er hajer.. selv hvis jeg bare tager brusebad!" grinte hun og rødmede
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 9:11 pm

"Uhh.. Badekare er uhyggelige" grinede hun nuttet, "Men hajer er også uhyggelige" sagde hun med store bekraftede øjne.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 12:37 am

Jhailla nikkede som et lille barn med store øjne. Hun tog sin bamse og krammede den tæt ind til sig og grinte blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 4:15 pm

//håber at det er okay, at jeg joiner? ^^//

Matthew stod udenfor Jahilla's værelse. Han hørte en masse grin derinde fra. Han smilte og ville ikke forstyrre, men han savnede Jahilla så meget. Så han begyndte at gå ned ad værelsesgangen - hvorpå han stoppede igen. Han savnede jo Jahilla, så hvad var det han havde gang i? Han vendte sig hurtigt om igen og småløb ned ad værelsesgangen, den vej han lige var kommet fra.
Matthew smilte bare ved tanken om Jahilla og bankede på med en bestemt 'melodi' som han plejede at bruge, når han skulle ville snakke med Jahilla når hun var på værelset. Matthew ventede spændt.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 5:49 pm

Hun grinte og puffede blidt til Lilly, men fór sammen da der blev banket på døren. Hun begyndte a klappe hurtigt i sine hænder og så over på Lilly med store øjne. Hun rejste sig hurtigt fra sengen og gav lilly sin bamse. Hun halvløb over til spejlet og rettede hurtigt på sit hår før hun løb over og åbnede døren!.
Jahilla sprang ud a døren og gav Matt et meeeeeega kram
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 7:03 pm

Lilly smiled elet da hun så hvor glad Jazz blev. hu lagde sig let ned, og holdte let om den der kramme bamse. Hun smilede let, til dem, og så deres glæde.
Hun tænkte let på Romeo, det var nu ham som hun virkelig godt kunne lide. Hun sukkede let da hun kom til at savne ham lidt-
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 9:57 am

"Holda op.." gispede Matthew under Jahilla's kram, "jeg kan næsten ikke få vejret." han grinte kærligt og gav Jahilla et kys.
"Forstyrrer jeg?" spurgte han og så Lilly sidde på sengen. Han smilte stort til hende og var virkelig glad for, at han endelig havde fundet Lilly. "Jeg vil ikke forstyrre en tøseaften." fortsatte han med et genert smil.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 7:29 pm

"Nej ømm.. Jeg skulle også til at gå.." sagde hun og smilede forsigtigt, før hun let rejste sig og fandt hendes taske, og sttoppede et par ting der i. ¨
Lilly smilede let til dem, fr hun gav Jazz, et lille kram. Og ruskede Matt i håret..
"Jeg tror jeg finder du ved nk hvem Jazz" sagde hun let og gav hoppede forbi dem og ud f døren.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 10:06 am

"Ved nok hvem?" mumlede Matthew og kiggede efter Lilly.
"Lilly!" råbte han efter hende for at få hende til at stoppe. Han ville helst ikke have hende til at gå, da det jo var ham der pludselig dumpede forbi.
"Jeg smutter nu, så jeg ville ikke forstyrre jer. Jeg savnede bare min kæreste ..." Matthew gav Jahilla et lille kys på næsen, ".. rigtig meget." Matthew lo og håbede på, at Lilly ville komme hen til dem igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Say it ain't so - Lilly
» Party! - Lilly!<3
» Don't leave me too- Lilly
» Just helping out - Lilly
» Glæden ved musik - Lilly

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: