Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Ny på Skolen - David - Page 4 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 4 Voting_barNy på Skolen - David - Page 4 Vote_rcap 
jahilla
Ny på Skolen - David - Page 4 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 4 Voting_barNy på Skolen - David - Page 4 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Ny på Skolen - David

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
David
Admin
David

Antal indlæg : 234

Ny på Skolen - David - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 3:57 pm

David så yttede til hvad han sagde og rødmede over det. han så lidt ned og smilte for sig selv. han syntes det var utrolig sødt af ham at sige sådanne ting og så op på Andy igen "det er lidt underligt..men helt ærligt..det var virkelig rart og en utrolig dejlig fornemmesle" hviskede han for at være sikker på at ingen hørte dem, da han havde regnet ud hvorfor Andy hviskede. han lukkede sine øjne, da han mærkede han hænder på sine kinder. han lagde stille sine hænder på hans brystkasse og åbnede sine øjne igen. han så op Andy med et lille smil "det lyder lidt underligt..men jeg kan lide det for nu har du set mig...og jeg har set dig" hviskede han stille og lykkede igen øjnene, da han mærkede hans bløde læber mod sine. han blev helt varm indeni over at kysset var så ømt og kærligt. han syntes det føltes utrolig omsorgsfuldt og begyndte at ryste i hele kroppen over den behagelige følelse.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy

Antal indlæg : 737

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 4:03 pm

Andy kunne ikke lade være med at smile svagt i kysset over hans ord, han var sikker på at David var en af dem man kalde for en perfekt fyr. Men det ville bare betyde at Andy aldrig ville få ham, da i hans øjne var han ikke selv perfekt. han mærkede hans hånd på sin brystkasse, og kunne virkelig godt lide når han rørte ved ham. han tog sin hånd ned og tog fat i hans buksekant og træk ham helt tæt på sig, så tæt på som han overhovedet kunne komme ind til ham uden at havde sex. han lod derefter sin hånd glide rundt omkring ham, han kunne godt mærke at han rystede og det gjorde ham meget utrolig. Han slap stille kysset selv om hans læber slet ikke havde lyst "viste ikke at jeg kyssede så dårligt at folk ligefrem rystede i kroppen af det" sagde han og smilte kærligt til ham, han lod sine fingere glide fra hans kind og igennem hans hår "det er meget underligt, men det er sådan jeg har det.." sagde han og kyssede hans pande en enkel gang
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 4:28 pm

David nød virkelig at blive rørt af Andy, da han syntes det føltes ufatteligt godt og var bare glad for Andy gad. han mærkede han tog fat i hans bukse kant og rødmede meget af det. han lod sig bare komme så tæt på han kunne, uden sex, og kunne virkelig godt lide at være så tæt på ham. ha kørte stille sine hænder op omkring hans nakke, så deres overkroppe var helt tætte. han åbnede stille sine øjne igen, da kysset stoppede og så på ham med et forelsket blik. han kom til at grine lidt af det han sagde og rystede stille på hovedet "skift ordet dårligt ud med godt også er den sætning koregt" sagde han med et varmt smil og nød at mærke hans fingre glide igennem sit hår. han lukkede øjnene kort da han mærkede kysset "jeg er glad for du har det sådan..for jeg kan godt lide tanken om at være sammen med dig" sgade han og så op på ham med et smil.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 4:36 pm

Andy så ned på ham og følte sig et med David, som om at han var den gode side af Andy. Det var virkelig underligt, men på en virkelig god måde. han nussede ham blidt på ryggen og så kort væk fra ham, inden han vende sit blik mod ham igen og smilte "kan du ?" hviskede han og kunne mærke varmen inde i sig, han vende sit blik ned af sig selv og havde aldrig følt det sådan før. han tog sin ene hånd og lag den på sin mave "wow" sagde han og kunne godt lide den fornemmelse, selv om det var nyt for ham og virkeligt mærkeligt. han vende sit blik mod ham og stoppede med at smile "må heller komme afsted" sagde han og hentydet til at hvis de skulle nå morgenmaden, tanken om at være væk fra ham et par timer slog hårdt ind i maven på ham. Og den gode fornemmelse forvandlede sig til nået det gjorde ondt, han bed dog smerten i sig og ville ikke havde at David troet at der var nået galt med ham
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 5:00 pm

David så op på Andy og betrgatede ham i lidt tid. han nikkede stille og smilte til ham "mhh..selvfølgelig..du er en utrolig...dejlig fyr" hviskede han og syntes virkelig at tanken om at være sammen med Andy var dejlig. han kunne virkelig godt lide at være tæt på Andy og ville bare være der så tæt på hem som overhovede mulig. han så idt ned af ham ned på hans hådn på hans mave "wow hvad?" spurgte han og så op på ham med et lille smil. han ville gerne vider hvad det var ahn sagde wow over, da han virkede overraslet og begejstret over det. hans smil forsvandt dog da han hørte hvad Andy sagde, da han ikke havde lyst til at skulle til at starte dagen og være væk fra Andy "det er rigtigt...tror du ikke godt vi kan spise morgenmad sammen..du ved du er jo ny og så vil det da virke rigtigt hvis jeg var mere sammen med dig ligesom for at få dig godt ind på skolen ik?" forslog han da han ville gøre alt for at være mere sammen med Andy. han pillede stille ved Andy's nakke hår og syntes det var rart at røre ved hans hår
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 5:19 pm

Andy kunne ikke lade være med at smile af det han sagde, og fik svagt lyserøde kinder. han så op på ham og tænkte lidt over om han skulle sige det "jeg fik denne mærkelige skønne fornemmelse i min mave" sagde han og viste jo ikke om det var forelskelse, da han aldrig havde prøvet det før og viste at det måtte være en god ting. han bøjede sig ned og kyssede hans kæbe og nikkede lidt "det kan vi godt.. altså hvis du gerne vil spise morgenmad sammen med mig ?" sagde han og viste at det ville blive pinligt da han ikke plejede at spise morgenmad, og havde det i det hele taget svært med at spise mad om morgenen. hvis det var så kunne han godt spise aftensmad, men alt andet var mærkeligt for ham. Men han viste dog at han ikke havde lyst til at høre om sit spise problem, og blev derfor nød til at så nået ned
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 5:42 pm

David betragtede hans rødmen og smilte stille. han rødmede selv om det han sagde "virkelig?...sådan en trykken for mavn..en følelse der er umulig at beskrive?" spurgte han nysgerrig og betragtede ham med begejstrede øjne. den barnligeglæde strældede ud af hans øjne igen. han nød kysset på sin kæbe og grinte stille over det han sagde "nej selvfølgelig vil jeg ikke det det er slet ikke derfor jeg spørge...tænke.. Andy selvfølgelig vil jeg spise med dig..bare jeg kan være sammen med dig så meget som mulig så er jeg glad" sagde han og så op på hjam med et glad smil "men maden her er altså ikke altid særlig interessant...morgenmaden er nok noget af det eneste der er sådan godt..aftensmaden er bare kedelig.." sagde han med et lille grin. han spiste ikke meget mere en til han lige præcis var mæt, da han sjælent brød sig om maden her, men det var vel også fint så tog han i det mindste ikke på af det. han kyssede ham på kinden og snusede stille til ham. han kunne lide alt ved Andy også hans duft.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 5:49 pm

Andy så stille ned på sin mave mens han lyttede på hvad han sagde, han nikkede og så op på ham "som om der er nogen der inde der kilder en" sagde han og viste godt at det var nået af det mærkeligste han havde sagt, men det var sådan han havde det inde i sin mave. han bed sig i læben og nikkede og slap den igen "virkelig ? jeg mener vil du virkelig gerne være sammen med mig så meget som muligt ?" spurgte han stille om og kunne mærke fornemmelsen inde i sin mave igen, han så hurtigt ned på den og hævede det ene øjebryn "nu må du godt stoppe" sagde han og klappede kort på den, han kunne ikke lade være med at smile da han godt kunne lide den fornemmelse. og mest når den kom når det var David der sagde tingene og rørte ved ham "når okay, men jeg er ikke så meget et morgenmads menneske" sagde han og viste ikke om det ville gøre nået, eller om David ville proppe maden ind i munden på ham
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 6:21 pm

David smilte stort over det han sagde og kyssede ham igen på kinden "det er en god fornemmelse" sagde han og var ret sikker på det var forelskelse. han håbede det, for han var blevet sikker på han selv var forelsket i Andy og derfor håbede han virkelig at det var gengælt. han nikkede stille til det han sagde og smilte blidt til ham "ja.. jeg syntes det er utrolig rart at være sammen med dig.. og jeg kan rigtig godt lide dig" sagde han og rødmede avsgt. han ville rigtig gerne være sammen med Andy hele tiden, da han syntes Andy var en utrolig rar og dejlig person og selvom de ikke rigtig kendte hinanden og egentlig nermest kun lige havde mødt hinanden, følte han sig utrolig tæt med Andy og havde det som om det hele var godt når han var sammen med Andy. han så lidt ned mod hans mave og grinte lidt af det han sagde til ham. han så op på ham igen pg smilte skævt, men det forsvandt dog lidt da han hørte hvad han sagde "ved du godt morgenmad er det vigtigste måltid på dagen.." spurgte han og lagde hovedet svagt på skrå. han kunne ikke lide at Andy sagde han ikke rigtig var til morgenmad.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 6:26 pm

Andy nikkede og smilte "det føleles også godt" sagde han og nussede kort sin mave, inden han så hen på døren og gik hen og låste den op. inden han vende sit blik mod ham igen "jeg kan også godt lide dig.. du er helt fantastisk" sagde han og rødmede lidt inden han åbnede døren og håbede på at ingen hørte det, han så kort ud af døren inden han så hen på David igen og rakte sin hånd hen til ham "kom lad os gå" sagde han og lod sin tungespids kort glide hen over sine læber, og viste ikke hvad han skulle sige og træk derfor bare på skulderne "det ved jeg godt.. men kan bare ikke få nået ned om morgenen" sagde han og træk sin mund over i den ene side, mens han vende sit blik ned mod gulvet
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 7:39 pm

David nikkede kort "det gør det nemlig..glad for du har den fornemmelse" sagde han med et lille smil og kløede sig lidt i nakken. han fulgte ham med blikket og rødmedeover det han sagde "mmh..tak det er jeg glad for du siger" sagde han med et blidt smil og gik hen til ham med et grin. han tog hans hånd "jep" sagde han kort og var glad for at Andy gad ham. han syntes det var vildt Andy havde sagt han var fantastisk, det syntes han var en utrolig rar ting at få afvide. han så lidt rundt på gangen for at være sikker på det ikke er nogle andre, men så så på Andy igen og rystede stille på hovedet "jeg syntes nu stadig du skal spise morgenmad" sagde han og så ned, imens han bed isg i læben. han brød sig ikke om at Andy ikke spiste morgenmad, da han jo med det samme fik tanker om han nu så spiste frokost eller aftensmad osv.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 7:48 pm

Andy var glad for at han tog hans hånd og han var endelig ligeglad med andre elever, han træk ham med sig ud og lukkede døren efter dem "det er jeg også på en måde.. selv om jeg ikke forstår den" sagde han og begynde at gå ned af gangen, han lod sine fingere glide ind mellem hans og så ned på ham uden at fjerne sit blik. han viste jo godt at det var forkert at ikke spise morgenmad, men han viste at han ville kæmpe for at få nået ned for David's skyld "jeg skal prøve.. men kan ikke lov nået" sagde han ærligt og prøvede at finde ud af gangene, selv om det jo var svært med sådan et stort sted. han nussede let hans hånd med sin tommelfinger imens
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 8:25 pm

David så ned på deres hænder og kunne godt lide at holde i hånd med Andy. han så lidt ned mod ahsn mave og syntes bare det var godt han havde sådan en fornemmelse "hmm..mp jeg siger hvad jeg tror det er?" spurgte han og så på ham med et lille smil. han flettede sine fingre ind mellem hans og syntes det var en sjov fornemmelse. han betragtede Andy imens de gik og kunne ikke få sig selv til at se væk fra ham. der var noget over Andy der gjorde det umuligt for David at se væk fra ham og han kunne sidde og betragte Andy i flere timer, uden at lave noget andet. han bed sig stille i læben da han høryte hvad han sagde og nikkede stille, men slap så sin læbe igen "tak...jeg vil helst havde du spiser" sagde han med et lille nik og så lidt ned. han nød at blive nusset på hænderne.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 8:29 pm

Andy gik bare videre ned af gangen og begynde at høre elev der snakkede sammen, han tog lidt bedre fat i David's hånd da han besluttede sig for at være ligeglad med andre's meninger. Han kunne godt lide David og var ligeglad med hvad andre sagde, dog ville han give slip på hans hånd hvis David ikke havde lyst til at andre skulle tro nået. han så hen på ham og nikkede med et smil "du kommer bare med idéer" sagde han da han ikke selv kunne regne ud af hvad det var, men det var sjovt at mærke det og det kildede jo også på en måde "jeg skal nok prøve, men ved ikke hvis jeg kan" sagde han og viste at det ville blive meget svært at få nået ned
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 8:44 pm

David hørte nogle snakke og så lidt rundt. han mærkede Andy tog bedre fat i hans hånd og han kunne mærke han blev lidt nervøs nu. det var ikke fordi han var bange for at folk vidste de kunne lide hianden på den måde, men han var bange for at de ældre elever vil bruge det mod ham og måske guiver ham tæsk som han havde undgået i meget lang tid nu. han gjorde dog ikke noget for at slippe Andy's hånd, da han ikke ville havde Andy måske skulle tro han afviste ham, for David havde jo lyst til at holde i hånd med ham. han så op på ham og tænkte lidt over hvad han skulle sige "jeg tror det er forelskelse" sagde han så stille og smilte stille til ham. han så lidt rundt for at se hvilken vej de skulle og trak Andy med sig. han bed sig lidt i læben "bare prøv..bare lidt" sagde han og så på ham igen. David ville være tilfreds bare han spiste lidt.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 8:58 pm

Andy lod som om han ikke hørte eleverne, og han var også ligeglad da han jo godt kunne lide David og intet skulle stoppe ham. Han så ned på ham og begynde at rødme af det "tror du ? er det ikke for tidligt ?" spurgte han om og fugte med ham da han jo ikke helt viste hvilken vej de skulle, det var nok derfor han var glad for at han ikke boet på værelse med sådan en som bare gik fra en. han nikkede til ham og havde tænkt sig at prøve "det skal jeg nok" sagde han stille og havde aldrig prøvet nået så svært som at skulle spise, han nussede let hans hånd videre og håbede virkelig på at han ikke ville trække den til sig
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 11:03 pm

David så op på ham og tænkte lidt over det, men rystede så stille på hovedet "nej...synes jeg ikke..for jeg er da..i dig..altså forelsket" sagde han stille og så lidt ned, da han rødmede utrolig meget af at skulle sige det. han var ikke sikker på opm det var det bedste at indrømme, men han ville gerne havde at Andy vidste det og nu vidste han da jo og så var det bare at vente på reaktionen. han så lidt op på ham og nikkede stille "godt..tak" sagde han stille og så lidt rundt. han så et par elever, som stirrede lidt uforstående på dem og David vidste at de kendte ham, da han havde snakket med lige de elever før. han så væk fra dem og prøvede at lade som ingen ting.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 11:08 pm

Jesper gik lidt videre og stoppede hurtigt op og så hen på ham "du forelsket i mig ?" sagde han i en lykkelig tone, han slap hans hånd og var ligeglad med at de stod på gangen. han lag dem på hans kinder og så ham ind i øjnene "jeg er ligeglad med hvad de tænker" hviskede han og lod sine læber mødes hans, mens han lukkede sine øjne i. det var utroligt hvor lykkelig han følte sig. han havde ellers troet at han ikke ville få nogen venner mere, men ligefrem få en der er forelsket i ham. havde han slet ikke troet på og det føltes så godt, helt fantastisk og han ville ikke give slip på ham. nej ikke nu og han ville havde ham for sig selv, men det var for tidligt? det var han usikker på da han aldrig havde spurgt nogen om de ville komme sammen med ham, så han viste ikke hvornår det var okay at spørge og hvornår det ikke var
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 11:38 pm

David så op på ham og stoppede stille da han gjorde. han nikkede stille "ja...det er jeg ret sikker på" sagde han stille og smilte stille. han kunne godt lyde Andy lød så lykkelig. det betød meget for ham at han kunne gøre en lykkeligt. han blev dog ret overrasket over at mærke hans hænder på sine kinder igen og så overrasket ind i hans øjne. han smilte først af det, men han vidste dette nok kunne skabe en masse problemer for ham, men han ville bare nyde der og Andy behøvede jo intet vide. han lukkede øjnene, da han mærkede hans bløde læber mod sine og lgade sin ene hånd på hans brystkasse og stilte sig lidt på tær. han kunne mærke hans hjerte banke afsted og at hans kinder nærmest kogede og han var sikker på de var rødere en de rødeste tomater. han syntes det var utroligt at han mødte Andy dagen før og nu sted og kyssede med ham midt på gangen, imens alle andre kunne se det.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeTors maj 20, 2010 11:44 pm

Andy blev ved med at kysse ham mens han kunne svagt høre folk omkring dem, det lød som om at de stod i enden af en lang gang "ej se dem lige" kunne han høre og var ligeglad, for hvis han ville kysse med David så havde han også gjort det ligemeget hvor de var. han mærkede at han kom tætter på og det gjorde ham bare glad, han lod sin ene hånd glide hen i nakken på ham. mens han anden gled ned og lag sig rundt om livet på ham, hans øjne var lukkede men alligevel kunne han se lyset fra når nogen tog billeder. men hvis de ville havde billeder så kunne de bare tage, da Andy's tanker kun var hos David "du er så dejlig" hviskede han mod hans læber inden han kyssede dem igen
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 12:21 am

David hørte folk's små snak og kunne mærke ubehagen ved alt den opmærksomhed. han prøvede dog bare at koncentrere sig om Andy og bare glemme hvor de var. han åbnede isne øjne lidt da han så dan lille farve far en blitz og så et kammera. det fik ham til at lukke øjnene igen og overvejede det hele igen. han var lidt bange for hvilke konsikvenser der kunne komme af det billede. han glemte dog det hele, da han hørte Andys stemme og syntes det var utrolig sødt af ham at sige det. han kyssede stille med igen og smilte stille i kysset. han havde glemt alt om hvor de var og at der var andre mennesker, det rørte ham ikke længere. nu tænkte han kun på Andy og nød bare at være hos ham.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 12:32 am

Andy var glad for at han ikke blev skubbet væk, selv om han jo godt ville kunne forstå det med alle de mennesker. han slap lidt efter kysset og åbnede sine øjne og så ned på ham "kom lad os få nået morgenmad" hviskede han og kunne ikke lade være med at smile, han slikkede sig over læberne og kunne ikke holde sig tilbage og bed i dem. da de smagte så godt af David, han kunne mærke at der var nået ved hans krop som fik ham til at sige "jeg elsker dig" han tog stille hans hånd i sin og så kort mod menneskerne omkring dem "okay okay.. så får de altså ikke mere, det er jo ikke ligefrem gratis" sagde han og tog hans hånd i sin og gik ud blandt menneskerne, som bare vende sit om og så efter dem. mens Andy ikke tænkte så meget over det, men når de igen var alene udover de elever som stod og snakkede med hinanden "undskyld" sagde han stille og viste ikke hvis det var forkert at havde kysset ham der, men han kunne ikke lade være. han havde lyst til at råbe udover det hele hvor meget han kunne lide David, men et ville være helt forkert. Han tænkte lidt over det hele og besluttede sig for at vente lidt med at spørge ham om de skulle komme sammen, så de kunne lære hinanden at kende lidt. han fandt lidt efter spisesalen og gik der ind, han så sig lidt omkring og træk bare over til et af bordene med to pladser ved siden af hinanden. han satte sig ned på den ene stol og så lidt på maden, han kunne mærke at han slet ikke var sulten
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 12:59 am

David smagte lidt på sine læber da kysset sluttede og syntes de smagte utrolig godt. han så på Andy og nikkede stille, hvorefter han så lidt rundt på folk der gloede. han så så på Andy igen og tænkte lidt over det han sagde. det fik ham til at rødme meget og han kunne ikk efå et eneste ord frem. derfor blev han bare stille og gik med ham til spise salen. han prøvede at sige noget til hans undskyld, men kunne stadig ikke få et ord frem. han vidste ikke helt hvorfor han ikke kunne sige noget, men det var som om Andy havde taget hans stemme i kysset eller noget. han så lidt rundt i spisesalen, da de kom ind og gik med ham han og satte sig ved hans sidde. folk havde kigget lidt på dem, da de jo stadig holdte i hånd. han så lidt på maden og tænkte lidt over alt der var sket "jeg elsker dig" hviskede han så helt stille og hæst og så lidt op på ham med et forsigtigt blik. han så lidt ned igen og smilte stille for sig selv. han havde fået en helt fantastisk fornemmelse i maven og syntes nu bare det havde været helt fantastisk at kyssse med Andy, selvom det havde været på gangen.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 1:06 am

Andy sad lidt og så sig omkring, da han hørte de ord som ingen nogensinde havde sagt til ham. ikke engang hans forældre havde nogensinde sagt det, han så stille over på ham og hans øjne blev blanke i det "du.. du ved ikke hvor meget et betyder for mig" hviskede han og tog hans hånd og kyssede den, inden han gav den tilbage til ham og tog mælken og hælde nået op i sit glas. inden han rakte den til ham, da han jo ikke viste om han drak mælk eller ikke. nogle af de elever som havde set dem kysse kom ind og gik rundt og viste folk billederne af dem, men Andy var ligeglad for han elskede jo drengen ved siden af sig så hvorfor lade nået ødelægge det. han så sig lidt omkring og kunne mærke at han blev mindre sulten når han så maden, han tog nogle vindruer for at spise et eller andet. han så lidt ned på dem mens han spiste en og smilte så "David kys mig" sagde han og tog en halv ind i munden og vende sit blik mod ham, han kunne ikke lade være med at smile
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 1:26 am

David så på ham og smilte forelsket til ham. han så lidt ned og og grinte lidt, hvorefter han så op på ham igen og nød kysset på sin hånd "jeg mener det virkelig" hviskede han og smilte til ham. han så på dem som havde taget billede og nu vidste det rundt til alle folk. han bed sig stille i læben og bad om at de ældre elever ikke så det billede. han lukkede sine øjne kort i, men så så på Andy igen og blev lidt gladere da han så han spiste vindruer. det glædede ham han bare spiste noget, da David ikke kunne lide når noget stod ham nær ikke spiste. han så lidt ned i bordet og kom til at tænle på forskellige ting, som f.eks. at komme sammen med Andy. det var en tanke han ikke havde haft før, da han aldrig havde troet han skulle komme sammen med nogen. de to han havde været kommet sammen med havde været dem de spurgte og han havde bare sagt ja ja. det havde ikke rigtig betydet noget for ham. men at være sammen med Andy var virkelig noget der betød noget for ham. han så op på ham og lyttede til hvad han sagde "med glæde" hviskede han og lænede sig mod ham og strækte sig op mod ham. han kyssede ham forsigtigt på munden og lade sin ene hånd på hans lår for at støtte.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 4 Icon_minitime

Ny på Skolen - David
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: