Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Ny på Skolen - David - Page 8 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 8 Voting_barNy på Skolen - David - Page 8 Vote_rcap 
jahilla
Ny på Skolen - David - Page 8 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 8 Voting_barNy på Skolen - David - Page 8 Vote_rcap 
Jam
Ny på Skolen - David - Page 8 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 8 Voting_barNy på Skolen - David - Page 8 Vote_rcap 
Matthew
Ny på Skolen - David - Page 8 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 8 Voting_barNy på Skolen - David - Page 8 Vote_rcap 
Lilly
Ny på Skolen - David - Page 8 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 8 Voting_barNy på Skolen - David - Page 8 Vote_rcap 
David
Ny på Skolen - David - Page 8 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 8 Voting_barNy på Skolen - David - Page 8 Vote_rcap 
Samuel
Ny på Skolen - David - Page 8 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 8 Voting_barNy på Skolen - David - Page 8 Vote_rcap 
Jayden
Ny på Skolen - David - Page 8 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 8 Voting_barNy på Skolen - David - Page 8 Vote_rcap 
Romeo
Ny på Skolen - David - Page 8 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 8 Voting_barNy på Skolen - David - Page 8 Vote_rcap 
Alex-
Ny på Skolen - David - Page 8 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 8 Voting_barNy på Skolen - David - Page 8 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Ny på Skolen - David

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:46 pm

David så på ham med et mere nervøs blik og bed sig forsigtigt i læben. han nød at mærke Andy's fingre mod sin kind og nød det korte lys meget "und..undskyld..men..jeg kunne bare ikke sove.." hviskede han genert og håbede bare Andy ville lade ham blive liggende. han klnugede bamsen ind til sig og så op på ham med et undskyldende blik i håb om at Andy ville tilgive ham. da han var ret sikker på Andy stadig ikke havde tilgevet ham. han rsytede stille på hovedet og betragtede >Andy's blik "jeg...du skader mig ikke...det ved jeg du ikke gør" hviskede han og rykkede tøvene tættere på ANdy. han ville bare gerne være tæt på Andy og håbede bare Andy ville lade ham komme tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:53 pm

Andy så bare stille på ham og lyttede på hvad han sagde, og nikkede langsomt med et suk "jeg kunne heller ikke sove, ikke uden dig ved min side. det føltes tomt" hviskede han stille og var glad for at han havde kommet over til sig, selv om han var bange for at at ville gøre så David ville få mere ondt. han så kort mod bamsen og ville gerne udskifte den med sig selv, men han ville ikke sige nået om det og prøvede bare at falde i søvn. selv om det var umuligt for ham, selv om David lå i hans seng så ville han havde ham tætter på sig "hvordan ved du det? jeg ved ikke engang hvad jeg laver i søvne" sagde han stille og så at han kom tætter på sig, han løftede sin arm op i luften for at vise ham at han godt måtte komme tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 12:02 am

David rødmede svagt af det han sagde og bed sig stille i læben "sådan havde jeg det også...så jeg tænkte...jeg vel godt måtte lægge mig her over" hviskede han stille og så på ahm. han så godt hans korte blik ned på bamsen og det fik David til at kigge ned på bamsen. han kom med det samme i tanke om sin søster og knugede den derfor endnu tættere på sig, hvorefter han så op på Andy ige med et forsigtigt blik. han vidste got han ikke helt præcis vidste hvad Andy lavede når han sov, men de havde jo sovet sammen før, så ud fra det ville han jo ikke komme til skade "nej men...igår gjorde du jo ikke noget...så hvorfor skulle du gøre noget idag?" spurgte han om og bed sig stille i læben. hanså så lidt på Andys overkrop og rykkede sig med det samme tæt ind til Andy. han var ligeglad med det gjorde ondt at rykke sig, men han havde bare brug for at komme helt tæt på Andy igen. han puttede sig godt ind i hans favn.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 12:08 am

Andy lyttede på hvad han sagde og ville gerne havde smilet, men det kunne han bare ikke da han næsten mærkede David smerte inde i sig "du må sove hvor end du vil" sagde han selv om han ikke var sikker på om han ville kunne sove så, selv om han havde tænkt sig at prøve det. men han viste at han opførte sig forskelligt når han drømte om sin far kom ind på hans værelse, det fik ham altid til at flippe helt vildt ud. og han havde vågnet flere gange med blåmærker over det hele, han træk lidt på skulderne af det han sagde og lag sine arme omkring ham og nød at havde ham tæt på sig igen "men jeg drømmer forskelligt" mumlede han bare og trykkede sine læber mod hans hår, mens han begynde at nusse ham på ryggen med sine fingerespidse "undskyld, at jeg har opført mig sådan her.. men det er bare fordi jeg aldrig har været forelsket før" hviskede han stille og lag sit hoved ned i hans hår igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny på Skolen - David - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny på Skolen - David
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» Skolen
» Jobs på skolen
» Nyhed - David er her med min højre hånd
» Weee (David, Grisling og Pingvin)
» ölüm çocuklar - Jared og David

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: