Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Ny på Skolen - David - Page 6 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 6 Voting_barNy på Skolen - David - Page 6 Vote_rcap 
jahilla
Ny på Skolen - David - Page 6 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 6 Voting_barNy på Skolen - David - Page 6 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Ny på Skolen - David

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
David
Admin
David

Antal indlæg : 234

Ny på Skolen - David - Page 6 Empty
IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 10:01 pm

David tænkte lidt over det og nikkede stille "jeg har ret.." sagde han stille og var 99% sikker på han havde ret. da han altid havde undgået bank, bare ved at gøre hvad de ønskede han skulle gøre. det var ikke altid det sjoveste han skulle gøre, men han slap da i det minste for bank. han støttede sig til ham og var glad for Andy havde fundet ham og ikke en eller anden anden. godt nok var han ikke glad for at Andy havde opdaget ham, da Andy jo havde fået det så dårligt over det, men han var nu glad for at det var den oerson han elskede allermest som han kunne støtte sig til. så var han sikker på han nok skulle klare det. han nød det lille kys og smilte svagt af det, men smilet forsvandt dog hurtigt, da han skulle ligge sig på sengen. han lagde sig op, men han kunne mærke igen der var noget helt galt inden i hans krop "Andy" hviskede han stille, da smerten var utrolig slem og det blot blev være og værre. han så lidt på sygplejesken.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy

Antal indlæg : 737

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 10:06 pm

Andy så stille over på ham da han hørte hans stemme og nikkede, han havde det svært med at få nået frem og tog stille hans hånd i sin "ja ?" hviskede han og kunne ikke holde sine tåre tilbage længere, det var hårdt at se den man elskede så meget skadet. han begynde blidt at nusse hans hånd mens tårene løb ned af hans kinder, han havde først der indset rigtigt hvad der var sket "skat.. David jeg elsker dig så meget... j.. jeg tillader det ikke til at ske igen" sagde han og ville endda ofre sig selv for ham, på hvilken end måde det skulle være på. han havde jo klaret voldtægt i mange år og var sikker på at han kunne klare alt andet så, så længe det ikke gik udover den person han elskede mest

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 10:23 pm

David rystede i kroppen igen og havde virkelig ikke lyst til at sige noget til sygeplejesken. han lukkede sine øjne, da han så hans tåre. han kunne slet ikke klare at se hans tåre "det gør ond...det er som om mine ribben trykke forkert" hviskede han og skar ansigt.- han var ikek sikker på om det kunne være bøjet eller værre brækket. han rystede i hele kroppen og så kort på sygeplejesken, men lukkede hurtigt øjnene igen. han lytter til hvad han sagde og bed sig årdt i læben "jAndy...du må ikke forlade mig...jeg har det ikke godt.." hviskede han og kunne slet ikke koncentree sig over hvad Andy sagde, selvom han havde hørt han elskede ham og det rørte ham virkeligt. han knugede stille hans hånd, da det gjorde utrolig ondt.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 10:29 pm

Andy så bange på ham, mens tårene bare løb ned af hans kinder. han stoppede med at kæmpe for at holde dem tilbage og så bare på ham "David.. det skal nok gå alt sammen.. du skal nok klare det" sagde han og trykkede sine læber mod hans hånd, han så kort på sygeplejersken som løb ud for at hente en læge. Andy vende sit blik mod ham og rystede på hovedet "jeg forlader dig ikke aldrig.. nå.. når du får det bedre så bliver det dig og mig" sagde han stille og prøvede at få styr på sine følelser, selv om det var svært når han aldrig havde haft følelser for andre før "det lover jeg dig" hviskede han og ønskede at han kunne få det godt igen så hurtigt som muligt

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 10:37 pm

David træk vejret ujævnt og tårene begyndte at trille. han kunne ikke se hvordan dette skulle kunne blive godt igen. han havde det som om hele hans krop var ødelagt både indvendigt og udvendigt. han brød sig virkelig ikke om at havde så mange smerter og især ikke fordi Andy skulle se på det, men han ville hellere ikke havde Andy skulle gå. David åbnede stille øjnene og så lidt efter sygeplejesken, men vendte så blikket på Andy og prøvede at få styr på sin vejrtrækning selvom han ikke kunne "lover du det?" spurgte han stille og ville være helt sikker på at Andy mente det han sagde, han ville ikke bare havde Andy sagde det og så egentlig ikke mente det. da det var en ting der betød meget for David. han lukkede sine øjne igen og rystede i hele kroppen. han slap stille Andy's hånd, da han var bange for at brække den over. han nikkede helt stille og følte virkelig det hele gik galt nu.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 10:41 pm

Andy så ned på ham og nikkede hurtigt, han fjerne så mange tåre væk fra sine kinder han kunne "ja jeg lover det.. jeg vil være din og kun din" sagde han og begynde at ryste i kroppen, han lag sine arme omkring sig og kunne mærke en psykisk smerte inde i sig. det gjorde ondt over det hele at se ham sådan, han så dog op da han fik øje på en læge der kom hen til dem "okay Hr. Terrion... det hele skal nok gå" sagde han og begynde at undersøge ham, Andy så op på lægen med et tiggende blik "han får det godt ikke ?" hviskede han og viste ikke hvordan han skulle klare det hele igen, når David havde det sådan som han havde det. Lægen nikkede stille "det skal nok gå" sagde han og kalde på en sygeplejerske "jeg tror at de heller må ringe" sagde han og hentydet til at det nok var bedst at David kom hen på det rigtige hospital

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 11:25 pm

David så på ham og bed sig lidt i læben. han nikkede stille og lukkede sine øjne igen "min Andy...jeg elsker dig" hviskede han helt stille og bed sig stille i læben. han hørte lægens stemme og blev lidt sur over han sagde hans navn forkert "Terrio..." hviskede han stille og gad slet ikke sige Andet. David kunne mærke hvordan frygten for at få et anfald ligepludselig og frygten for han aldriv ville få det godt igen, fyldte hans krop. alt det lægen sagde hjalp intet og slet ikke, da han sdagde der skulle ringes til den rigtige læge. han hulkede så pludselig og græd ligepludselig utrolig meget. han kunne ikke klare mere og ville bare ænske han nu lå helt rask i Andys favn og sov i sin seng. han ænskede alt der var sket i løbet af dagen bare var en drøm. han ænskede de bare kunne starte forfra, da dettte var det værste mararit nogensinde.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 11:30 pm

Andy så på ham og sad bare så stille han kunne, han kunne ikke fjerne sit blik fra ham "det skal nok gå elskede" hviskede han og begynde at ryste i hele kroppen, i frygt om at det ikke ville gå, selv om når han sagde at de skulle ringe. så kom en stor frygt inde i ham "hv.. hvis han ikke får det bedre så skal de ikke sove om natten" sagde han og lægen så på ham som om at han bare kunne komme, Andy så koldt på ham da han ikke stolede på voksne mænd og viste ikke om han ville komme til det. ikke efter han far gjorde det mod ham som en far ikke skal, Andy vende sit blik mod David og prøvede at smile "nå.. når du får det godt igen.. så skal nok alt blive godt igen" hviskede han og strøg nogle fingere over hans kind, mens han hørte en ambulance udenfor

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 11:54 pm

David lyttede til hvad Andy dsagde, da det var det eneste der kunne berolig ham bare en lille smule, men hver gang lægen sagde noget blev han bare mere panisk for det hele. han hadede virkelig læger, da han hele sin barndom var kommet til lægen for at få tjekket sin epilebsi og det havde aldrig været sjovt. han havde altid følt at lægen skældte ham ud og bare var ond mod ham. det havde også været en læge der havde fortalt hans familie var døde og efter det havde han bare hadet alt der havde med læge at gøre. han lukkede sine øjne hårdt sammen "jeg stoler på dig...men du må ikke efterlade mig med en..læge" hviskede han og var bedøvende ligeglad med om lægen hørte det for han hadede bare læger og han ville bare ikke være alene med en læge.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 11:58 pm

Andy så nogle ambulancefolk kom gående ind med en båre, de gik hen til sengen og snakkede kort med lægen. mens Andy bare så ned på David "jeg forlader dig aldrig.. hvis jeg så skal banke det ind i dem" sagde han og rejste sig op og rykkede lidt tilbage så de kunne komme til at løfte David over på båren, derefter gik Andy hurtigt hen til ham og tog hans hånd. han så kort på ambulancefolkene som prøvede at overbevise ham om at han skulle blive på skolen, Andy begynde at se rødt og rystede på hovedet "jeg tager med.. om i så vil havde det eller ikke" sagde han og slap kort hans hånd "hvordan ville i havde hvis nogen i elskede var kommet til skade.. og nogen sagde at i bare skulle blive" sagde han surt og gik hen og tog David's hånd igen, mens de begynde at rulle ned den mod ambulancen

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 12:23 am

David nikkede stille tiil det han sagde "godt" hviskede han stille og holdte sine øjne lukket. han skar ansigt da han mærkede de løftede ham over på båren, da det gjorde meget ondt. han lyttede til de ting der skete om ham og han blev virkelig varm indeni og blev glad for at Andy sagde sådanne ting. det beviste bare at Andy virkelig holdte af ham og det betød meget for ham. han håbede virkelig at Andy bare ville være ved hans side hele tiden og aldrig forlade ha,, men det kunne jo være at lægerne havde så meget umod dem at de ikke ville havde ANdy skulle tage med. han åbnede sine øjne og så på Andy med et svagt smil. han blev rørt over at Andy kaldte ham sin elskede og virkelig holdte så meget af ham. det betød meget, for David havde ikke haft nogen som rigtig holdte ham i i lang tid og det havde han virkelig savnet. han lukkede sine øjen hårdt i igen.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 12:29 am

Andy så ned på ham og satte sig bare op ved ham, han lag hans hånd i sit skød og begynde at nusse den. han så ned på ham og viste ikke om han skulle smile eller ikke, da han virkelig håbede på at han ville blive sig selv igen "jeg elsker dig" hviskede han og hoppede ned når de kom til ambulancen, og en af dem prøvede igen at få ham til at blive. men han satte sig bare ind i bilen ved siden af David's hoved, han tog stille hans hånd i sin og kyssede hans pande "alt skal nok blive godt.. det lover jeg" hviskede han og nussede hans hånd med sine fingere, han så bliver blev lukket og var virkelig bange for at skulle på et hospital. da han havde prøvet et par gange og de havde alle gang snakket om at han skulle tage på, men han havde alligevel ikke ændret sin vægt "jeg går ikke fra dig ligemeget hvad" sagde han og var ligeglad om han så skulle fjerne nået eller nået i den stil, så ville han stadig være der for ham

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 11:32 pm

David mærkede hans hånd og så lidt op på ham "jeg elsker også dig" hviskede han svagt og trykkede blidt om hans hånd. han kunne mærke at han kom op i bilen og det hele kørtse rundt i hans hovede. han så lidt op på Andy og lytteede til hans stemme. han nød kysset på sin hånd og bed smilte svagt og kort "mmh..godt" mumlede han helt stille og lukkede sine øjne. han brød sig ikke om alt det der skete omkring sig og ville derfor helst bare væk fra alt. falde lidt i søvn eller noget. han nød at blive nusset på hånden og sukkede stille "bare bliv...ignorer alle andre...bare bliv" hviskede han og prøvede at ignoere alle andre en Andy, da han ikke ville tænke på andre
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 11:38 pm

Andy så ned på ham og nussede videre på hans hånd "je.. jeg er så ked af det" hviskede han og lag sine læber ned mod hans pande, mens han mærkede at bilen begynde at køre. han så sig lidt omkring inden han så ned på ham, han mærkede at hans hjerte hoppede afsted inde i ham "det gør jeg også.. jeg forlader dig ikke" hviskede han og nussede videre på hans hånd, han så over på lægen der blive at undersøge David. Andy så ned på ham igen og kyssede hans hår "jeg elsker dig så meget.." hviskede han og kunne ikke holde ud at se ham sådan

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeOns maj 26, 2010 11:54 pm

David nød at blive nusset på hånden, da det fik ham til at slappe mere af. men det gjorde det ikke bedre at han sagde han var ked af det "det må du ikk evære..." hviskede han og prøvede nu at holde sig lidt vågen. da han gerne ville høre Andy's stemme og lytte til hans ord. han ville også holde sig vågen for at være sikker på han kunne mærke de ting Andy gjorde, da det kunne berolige ham mere en noget andet kunne. han kunne godt mærke lægen undersøgte ham og det brød han sig ikke ligefrem særlig meget om. han hadede det faktisk og følte sig virkelig utilpas. han nikkede helt stille til det Andy sagde, da han ikke kunne få noget ord frem, men da han hørte han elskede ham gjorde det ham helt varm indeni og han glemete med det samme alt andet en Andy.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTors maj 27, 2010 12:01 am

Andy så ned på ham og havde sådan en stor lyst til at holde omkring ham, han havde en stor lyst til at bare holde ham tæt ind til sig. han rystede i hele kroppen og prøvede alt for at slappe af, men det kunne han virkelig ikke gøre. han så over på lægen med et blik som var had, han viste ikke hvordan han ville klare at være på et hospital. men ville dog gøre alt for at være der for David, han nussede videre på hans hånd for at vise at han var der "vi ligger snart sammen igen" hviskede han for at lægen ikke skulle gøre det

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTors maj 27, 2010 12:26 am

David lå stille og lyttede til ting omkring sig. han begyndte at tænke på alt der var sket. ikke bare i løbet af det sidste døgns tid, men hele sit liv. det var sam om alt passerede revy og det brød han sig virkelig ikke om. alle de skrækkelige besøg ved lægen og ulykken som resulterede i familiens død. alle de tanker fik en masse tåre frem i hans øjne, som kunne ses selvom han havde lukkede øjne. han trykkede stille om hans hånd og var bare glad for at Andy var hos ham. han ville umulig kunne undvære ham nu og han var sikker på at hvis Andy måtte forlade ham, ville David bryde psykisk ned "snart" var det eneste han lige kunne hviske, da han ikke kunne få flere ord frem.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTors maj 27, 2010 12:35 am

Andy så ned på ham og tørrede tåre væk fra den ene kind "syyyh skat.. jeg er her" hviskede han og ville havde et smil frem på hans læbe igen, det var næsten ikke til at holde ud at se sin elskede sådan. han nikkede stille og rykkede sit hoved ned til hans øre "ja snart i din seng.. sammen" hviskede han inden han mærkede ambulancen stoppede, og derefter dørene blev åbnet. Andy rejste sig op og gik med når de træk båren ud, han fulgte bare med dem mens han ikke gav slip på David's hånd "jeg lover at de ikke slipper godt fra det.. hvis ikke de bliver smidt ud så skal jeg nok få dem til at indse at de ikke skal røre dig mere" sagde han og så sig lidt omkring, mens der kom læger hen og tog båren. og prøvede igen at få Andy til at blive på vente gange, han så bare koldt på dem og rystede på hovedet. da han havde tænkt sig at holde løftet til David, de træk ham ind på et værelse for sig selv og løftede ham over i sengen. de undersøgte ham godt og grundigt "vi skal nok tage et røntgenbillede, for at se hvis du har brækket nået" sagde den ene læge og gik derefter ud, så der blev helt stille da de skulle gøre alt klart. Andy kunne lige nå en stol og træk den hen til sengen uden at give slip på hans hånd, han satte sig ned og så på ham "jeg elsker dig" hviskede han stille

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTors maj 27, 2010 1:49 pm

David lyttede til hans stemme og fik kort et lille smil på læben. ved tanken om at skulle ligge ved siden af Andy igen i sin seng og nusse hinanden. det glædede han sig virkelig til de skulle igen, for han elskede virkelig at lægge så tæt på Andy som de havde gjort i hans seng. han mærkede godt ambulancen stoppede og sagde derfor intet. han lå bare hekt stille på båren og holdte om Andy's hånd, med lukkede øjne. han åbede dog øjnene igen og så op på Andy med et bedende blik. han sagde godt nok ikke noget før de kom ind på hospitals stuen og var blevet løftet op på sengen, og lægerne var gået ud "andy lov mig du ikke tager kontakt til dem, lov mig du ikke prøver at få dem smidt ud.. jeg skal nok sørge for de ikke gør os mere...bare lov nmig at du holder dig fra dem" hviskede han sørgmodigt og så bedende på ham. han ville ikke havde Andy skulle blanes ind i det, da han vidste det kunne gøre det hele meget værre. han så lidt hen mod døren og bed sig stille i læben. hvorefter han vente blikket op på Andy igen "jeg elsker også dig" hviskede han og betragtede ham i lidt tid.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeTors maj 27, 2010 2:24 pm

Andy sad helt stille og så ned på ham, han rystede på hovedet af det han sagde. da han viste at han ikke kunne lov det "det kan jeg ikke" hviskede han og løftede hans hånd op til sig og kyssede den en enkel gang, han kunne godt se hans bedende blik og blev derfor nød til at se væk fra ham "jeg er sikker på at du ville gøre det samme, hvis det var mig der lå i dit sted" hviskede han stille, og blev bare ved med at nusse hans hånd. og kunne ikke få sig selv til at se hen på ham "det er jo min skyld at du ligger der.. jeg viste jo godt at der sikker var nogen der havde nået imod det" sagde han og træk sine ben op til sig, han lag sin kind mod sine knæ og kæmpede lidt for at holde sine tåre tilbage. da han var træt af at græde, det ville jo heller ikke få David til at få det bedre "d.. du er min første kærlighed" hviskede han og lukkede sine øjne i

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 4:09 pm

David så op på ham og sukkede,. han lyttede til alt han sagde uden at sige noget overhovede. han nød kysset på sin hånd og så lidt væk "ja..jeg ville havde gjort det samme...men du må nød til at stole på mig Andy...jeg kan godt håndtere det på egen hånd..jeg ved hvad de vil havde" sagde han stille og bed sig lidt i læben "det er lige så meget min egen skyld...og jeg vidste udmærkede godt dette ville ske..ikke lige det ville være så slemt, men jeg vidste de ville komme efter mig" hviskede han og så på ham med at trist blik. han ¨vente så blikket op på loftet og sukkede dybt "hvis jeg er det...så vil jeg være ærlig...hvis du virkelig mener hvad du siger fortjener du at vide hvorfor jeg ikke vil havde du gør dem noget...jeg stoler på det du siger er sandt..." hviskede han, men holdte en pause før han forsatte med at sige noget "jeg er deres stikkerent dreng..deres lille tjener om man vil..hvis der var en de ville havde smidt ud..sørger jeg for at den person bliver smidt ud..det vil også sige min gamle værelses kammerat..de siger at så længe jeg gør hvad de siger så giver de mig ikke bank..jeg vil ikke havde de bliver afsløret" hviskede han og lukkede sine øjne.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeFre maj 28, 2010 8:30 pm

Andy sad helt stille og så hurtigt over på ham og rystede på hovedet, da han ikke kunne få sig selv til at tro på det "så du gør hvad de beder dig om ?" sagde han og træk hurtigt sin hånd til sig, han så hurtigt væk fra ham og prøvede at tænke det hele igennem. selv om han ikke rigtigt kunne finde ud af det hele "du fik din gamle værelseskammerat smidt ud" sagde han og rejste sig op, han gik over til vinduet og satte sine hænder på vindueskarmen og så bare ud af det. han knyttede sine hænder og sukkede "hvis du gør alt for dem.. så vil du også få mig smidt ud hvis de beder om det" sagde han og mærkede en stor smerte inde i sig, han kæmpede dog for ikke at vise den frem og prøvede kort at tænke på nået bedre "kan jeg jo lige så godt få pakket mine ting" sagde han stille og så ikke over på ham

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeLør maj 29, 2010 1:25 pm

David så hurtigt på ham og bed sig hårdt i læben "ja..men det er kun så jeg ikke for bank" sagde han og fortrød nu at han havde fortalt det. han sukkede dybt og så op i loftet med et opgivende blik "ja...men det resulterede jo også i at du kom ind på mit værelse..det er da godt" sgade han og så hen på ham, i håb om det kunne gøre det bedre. han blev dog helt trist i udtrykket, da han hørte hvad Andy sagde og han kunne slet ikke forstå hvordan han kunne sige sådan noget "Andy.." hviskede han og kæmpede for at komme op og sidde. han ignorerede alle fysiske smerter, da han blev så ked af det Andy sagde. hvordan kunne Andy tro han ville gøre sådan noget med ham. David fik kæmpet sig op og stå. han måtte dog støtte sig til sengen for ikke at falde sammen "Det ville jeg aldrig gøre...jeg ville aldrig smide dig ud...det kunne jeg ikke finde på..jeg elsker dig jo" sagde han med en tydelig gråd i stemmen. tårene begyndte igen at trille ned af hans kinder og igen begydnte han at hulke. han faldt så sammen på gulvet, da det gjorde ufattelig ondt når han hulkede.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeLør maj 29, 2010 4:29 pm

Andy blev bare stående mens han godt kunne høre hans seng bevægede sig lidt "du har lige fået bank, hvis du ikke har indset det.. og de fortjener at blive smidt ud" sagde han og så videre ud af vinduet, da han ikke kunne få sig selv til at se over på ham. da alt virkede så uvirkeligt og forkert, han havde jo aldrig troet at David var deres lille `tjener´ og det gjorde ondt over det hele at tænke på det. han rystede svagt i kroppen og kunne ikke forstå hele sit liv, hvorfor dog at han havde blevet født og hvad meningen var "hvad er det godt ved at jeg kom ind på dit værelse? på grund af at du fik smidt ind gamle ud" sagde han stille og lyttede med på hvad han sagde, han hørte lyden af nået der fald og så over på ham. han gik stille der over og løftede ham op i sine arme og lag ham hurtigt tilbage i sengen "hvis du fik smidt din gamle ud, og vil gøre alt for dem.. så vil du helt klart også ofre mig og håbe på at jeg tilgiver dig" sagde han og strøg sine fingere over hans kind, inden han satte sig ned på stolen. den smerte han havde inde i sig gjorde mere ond end den han plejede at få, og må en måde ville han endelig ønske at han var der hjemme hos sig far i stedet for. da det var en smerte han havde lært sig at leve med, mens den han havde inde i sig gjorde sygt ondt

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitimeLør maj 29, 2010 5:00 pm

David rystede i hele kroppen og tænkte lidt over det "jeg ved det det kan jeg udmærket godt mærke...men jeg ved jeg kan få dem overtalt til at lade være med det igen" sagde han og anede virkelig ikke hvad han skulle gøre. igen havde han dett som om hele hans verden var gået under og han fortrød virkelig han havde fortalt det til ham. men han havde inderligt troet på Andy ville havde kunne forstå ham. han vidste godt selv at det han havde gjort var forkert og ret selviske, men skrækken for at få tæsk havde fået ham til at bugge under for deres tilbud "det gode er..at jeg har fundet den jeg elsker..du er den jeg elsker..hvis jeg ikke havde fået smidt ham ud...var det slet ikke sikkert vi ville kende hinanden" sagde han og så op på ham. han vidste godt det lød selvisk, men han prøvede bare at vænne det til noget positivt. han lukkede sine øjne, da han mærkede Andy løftede ham op og det gjorde ondt i hele hans krop. hans tåre trillede stadig i masse vis og han hulkede stadig meget imellem sætningerne. han havde det som om han lige havde stukket Andy i ryggen og det brød han sig ikke om. for han kunne aldrig finde på at smide Andy ud. så hellere for tæsk "Andy det er ikke rigtigt...jeg fik den gamle smidt ud ja..men ham var jeg jo heller ikke forelsket i... jeg VILLE gøre alt for dem.. det vil jeg ikke længere..jeg ville aldrig smide dig ud..for jeg ville ikke kunne undvære dig..for jeg elsker dig så højt" sagde han og så undskyldende på ham. han nød at mærke hans fingre mod sin hud.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 6 Icon_minitime

Ny på Skolen - David
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: