Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Ny på Skolen - David - Page 5 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 5 Voting_barNy på Skolen - David - Page 5 Vote_rcap 
jahilla
Ny på Skolen - David - Page 5 Vote_lcapNy på Skolen - David - Page 5 Voting_barNy på Skolen - David - Page 5 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Ny på Skolen - David

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Andy
Admin
Andy

Antal indlæg : 737

Ny på Skolen - David - Page 5 Empty
IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 1:34 am

Andy så på ham og smilte, han lag sin ene hånd på hans kind og mærkede hans læber mod sine. han lukkede stille sine øjne i og lod vindruen glide over i hans mund, han nussede hans kind med sin tommelfinger inden han mærkede nogen tog fat i hans nakkehår. han åbnede sine øjne og slap kysset, han så op og fik øje på en lærer "det der holder i inde på deres værelse, det gider vi ikke så på når vi spiser" sagde den gamle lærer og så skiftevist på dem, inden han slap Andy's nakkehår. han knyttede sine hænder for ikke at blive sur, da han havde virkelig imod når folk rørte hans hår. han så væk for at slappe af "javel sir" mumlede han og kæmpede for ikke at flippe ud, Andy var en meget stille og rolig fyr. men når nogen rørte hans hår uden at få lov, så var han som en bombe og ikke flippe ud på ingen tid. han lag sin hånd på hans som lå på hans når og flettede sine fingere ind mellem hans, da han slappe af når han kunne mærke David. han tog en dyb indånding og så kort over på ham "hmm.. efter timerne så skal jeg lige i byen også kommer jeg tilbage så hurtigt som muligt" sagde han og smilte varmt til ham
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David

Antal indlæg : 234

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 1:56 am

David smilte da han fik druen i munden og nør at blive nusset på kinden. han tykkede sammen om druen, da Andy blev trukket væk fra ham. han så op på læren og smilte stort og udstrålede en stor barneglæde "undskyld.." sagde han og sank druen. han så kort efter læren, men vendte så blikket tilbage på Andy og smilte blidt til ham. han kørte stille sin hånd igennem hans hår så det sad godt igen "så.." sagde han stille pg smilte lidt- han så ned på deres hænder og kunne godt lide de flettede fingre igen. han så hurtigt op på Andy med et alvorligt blik og hævede det ene øjenbrynd "okay..men så går der jo længere tid hvor vi ikke er sammen?...hvad er det du skal?" spurgte han og bed sig i læben. han ville ikke havde de skulle være væk fra hinanden i længere tid en højst nødvendogt, da han bare vil være sammen med ham så meget som muligt.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 2:02 am

Andy lukkede sine øjne stille i da han mærkede hans fingere igennem hans hår, det fik ham virkelig til at slappe af igen. han viste endelig ikke hvorfor han tillod at David rørte hans hår og ingen anden, han åbnede sine øjne igen og så over på ham. han kunne ikke lade være med at smile kærligt til ham "tak" sagde han og træk på skulderne "jeg skal bare ordne nået, jeg vil skynde mig tilbage" sagde han og ville ikke fortælle hvad han skulle, da så ville det ikke være en overraskelse. Han mente selv at det skulle være perfekt når han ville spørge David, og ville jo håbe på et ja. og hvem kunne sige nej hvis det hele var perfekt ? det var han sikker på at ingen ville, han tog en ny vindrue og tog i munden. han havde ikke spist særlig mange og kunne mærke at han skulle kaste op hvis han spiste flere
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 2:18 am

David batrgetde ham og var bare glad for at han måtte røre hans hår. han elskede virkelig Andy's hår, da han virkelig godt kunne lide den røde farve også var det så blødt at røre ved efter David's mening "så slit" sagde han stille og lyttede til hvad han sagde. han så lidt nedog tænkte lidt over det "okay..bare skynd dig tilbage så" sagde han med et lille smil og ville helst havde han var tæt på. han så lidt rindt i spise salen og kunne så flere kiggede hen på dem i smug. han lagde hovedet på skrp og rystede stille på hovedet. han så på sin mad og begyndte at spise "det er godt at se at du spiser.." sagde han stille og så på ham med et blidt blik. han syntes det var godt at hans spiste, selvfølgelig ville han ønske han spiste noget mere, men det var jo bedre en ingenting. han tænkte lidt over det og så lidt ned efter. han var ikke sikker på om han skulle være bekymret for om Andy havde en eller anden spise forstyrrelse, da han jo ikke ville reagere overdrevet på han ikke spiste morgenmad.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 2:23 am

Andy så lidt ud i luften og vende sit blik mod ham, han smilte og nikkede "det lover jeg.. jeg skynder mig så tilbage som jeg kan" sagde han og så lidt på vindruerne og træk lidt på skulderne, han tog sin glas og drak lidt af sin mælk. det hele var så nyt for ham og han så sig nysgerrige omkring, dog følte han sig ikke så godt med at han ikke fik mere ned i sin mave. men han havde det sådan at hans mave var ikke klar til at få mad om morgenen "ja det er det vel.. men kan altså ikke spise mere" sagde han og drak lidt mere af sin mælk, han betragtede ham mens han spiste og ville ønske at han kunne få mad ned på den måde "tror skolen har indset mine følelser for dig" sagde han og så drillende på ham
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 5:35 pm

David så på ham og smilte stille "okay..tak..det er jeg glad for, for jeg vil ikkke undvære dig" sagde han med et lille grin og spiste videre. folk sagde tit til ham han ikke spiste nok, men han spiste til han var mæt og det var somreglt når han havde spist lidt over halvdelen af tallerkenden, så han syntes selv han spiste nok. han så lidt tænksomt på Andy og syntes tilgengæld ikke Andy spiste nok. han var ikke glad for han allerede var så mæt, da det jo nærmest ikke var noget han have spist. han så lidt ned og bed sig kort i læben, men vendte så blikket op på ham igen "Andy det er altså ikke nok til at kunne overleve..." sagde han lidt bekymret og stoppede med at spise. han ville helst havde Andy havde det godt og ikke sultede. han kunne dog ikke lade være med at grinte over hans drillerier og syntes blot han var sjov "det tror jeg faktisk også" sagde han og kyssede ham på kinden.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeFre maj 21, 2010 5:48 pm

Andy så på ham og smilte og nikkede "jeg lover at komme hurtigt tilbage igen" sagde han stille og så ned på hans mad mens han ikke viste hvad han skulle sige, han vende sit blik ned mod sin mad og sukkede. og ønskede at han kunne få mere mad ned, eller at han på en måde ikke havde siddet sammen med David. da han jo godt viste at det ikke var sundt at ikke spise så meget, men han kunne bare ikke. han lukkede sine øjne i da han mærkede hans læber mod sin kind "ved godt at jeg skulle spise mere, men jeg kunne bare ikke" sagde han stille og åbnede sine åbne og smilte over til ham, han begynde at rødme og så sig lidt omkring "men de må leve med det" hviskede han og havde sådan en stor lyst til at kysse ham, men bange for at læren ville komme tilbage igen
David
Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 7:32 pm

David så på ham og smilte lidt "tak.." sagde han og klappede forsigtigt i hænderne. han så lidt på sin mad og havde ikke så meget lyst til at spise, da han havde det som om han sad og grovædede i forhold til Andy. han lyttede til hvad Andy sagde og bed sig stille i læben. han så lidt væk for at skjule sin bekymring og for at skjule at han faktisk var træt af at Andy ikke bare kunne spise mere, men han vendte så blikket tilbage på Andy og betragtede ham lidt, inden han sagde noget, med et blidt blik "måske...kan jeg..hjælper dig med at få appetiten tilbage" sgade han stille og tænkte at en psikolog måske kunne hjælpe. eller måske sådan en hybnose ting. han nikkede stille og smilte lidt af ham. han rejste sig op "det må de nemlig..." sagde han glad og træk kort på skuldrende.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 7:37 pm

Andy så på ham og smilte, han rejste sig op når han gjorde og så op på ham. han hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet "jeg kan jo ikke spiser mere? det hjælper jo ikke at proppe mig med tøj" sagde han og skubbede sin stol ind, han tog stille hans hånd i sin hånd og så kort ned på deres hænder "betyder det virkelig så meget at jeg spiser meget ?" spurgte han om og kunne ikke se at det kunne være nået galt, han fik jo lidt ned dog ikke det store men alligevel. han rodet sig kort i håret inden han lag sin hånd ned i lommen

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 7:54 pm

David så ned på deres hænder og tænkte lidt over det "en psykolog kan altid hjælpe..eller en hypnotisør" sagde han og så op på ham "det behøver ikke være noget med at proppe" tilføjede ham og bed sig lidt i læben. han så ned igen og tænkte over hvda han skulle sige. for han var ikke sikker på hvordan han skulle forklare det "ja det betyder virkelig meget for mig...du kan dø af det..for selvom du spiser noget bliver du ved med at tabe dig fordi du ikke spiser nok..og din BMI vil falde meget og når den er langt nok nede dør du af det" sagde han så uden tøven og lød meget alvorligt. han havde læst meget om spiseforstyrrelse, da han engang var bange for at få det, men han fandt dog ud af at han ikke havde det. men han brød sig ikke om at Andy havde dcet.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 8:15 pm

Andy så på ham og rystede på hovedet af det "men det har jeg ikke lyst til at gå til.. jeg klare mig fint" sagde han og træk ham stille med sig ud af spisesalen, da han ikke havde lyst til at stå og snakke om med mens andre kunne høre det. han så ned af sig selv og træk lidt på skulderne, han begynde at gå ned mod deres værelser. han vende sit blik mod ham igen og sukkede lidt "men det er da bedre end at slet ikke spise nået.. og jeg dør ikke af det" sagde han og havde endelig ikke lyst til at snakke om det, da det fik ham til at få det dårligt af det. og det fik ham endelig ikke lyst til at spise mere, så han kunne ikke rigtigt gøre nået ved det. han vende sit blik ned mod jorden mens han fik

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 8:33 pm

David rystede på hovedet og så væk fra Andy. han havde ikke lyst til at høre på at han troede han havde det fint, for David var sikker på Andy ikke havde det fint og det gjorde ham meget ked af det at Andy ikke kunne indse alvoren i det. hansagde dog intet, men gik blot med ham. han så ned i jorden of lyttede til hvad han sagde. han stoppede så brat op og så alvorligt på ham "lytter du slet ikke til hvad jeg siger?..du dør af det Andy spisefortyrrelse er noget man dør af hvis man ikke gør noget ved det!" sagde han højlyt og lød meget oprevet. han slap hans hånd og gik væk fra ham. han havde ikke lyst til at være i nærheden af ham lige nu, da han kunne mærke han var ved at få tåre i øjnene og han kunne mærke at det gav ham ondt i maven ved tanken om at Andy kunne dø fordi han havde spiseforstyrrelse.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 8:48 pm

Andy stoppede op når han gjorde det og så på ham, han rakte ud efter ham når han gik. men tog den hurtigt til sig igen og lag den ned i lommen igen, han lag sine hænder dybt ned i sine lommer "David" hviskede han og viste ikke hvad han skulle gøre, han havde aldrig prøvet at nogen har tænkt på ham før. og han kunne ikke lide at se David sådan, men han viste ikke hvad han skulle gøre og så bare ned af sig selv. inders inde viste han jo det var forkert, men om morgenen kunne han bare ikke få nået ned. han vende sit blik ned og begynde at gå mod værelset for at hente sine ting til at gå til sin første time, selv om han viste at det ville blive svært. og tanken om det han ville gøre efter timerne prøvede han at slå ud af hovedet, det ville da være forkert efter et skænderi

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 9:01 pm

David satte i løb, da han vidste Andy ikke kunne se ham mere. han fik en følelse af ensomhed og frygt fylde hans krop. han løb ind på toiletterne og gemte sig på en af toiletterne og låste. først der lod han sine tåre falde og begydnte at ryste i hele kroppen. han vidste det havde været forkert af ham at råbe sådan af Andy, men det var blot fordi han virkelig holdte af Andy og han ville blive knust hvis Andy ikke var i verdenen længere. tårende trillede i tusinde vis og han hulkede ofte. han blev dog helt stille, da han hørte nogen komme ind og han genkendte med det samme dem stemme der lød. det var en eller flere af de ældre elever som havde set han var løbet der ind og sikkert også havde set ham og Andy kysse. han holdte vejret for at de ikke ville opdage ham, men ligegodt hjalp det de vidste jo han var derinde. en efter en kunne han hørte at dørene blev sparket op og han vidste det snart var døren han sad bag. nu ventede han blot på det hele skulle blive være og at han skulle til at havde bank. han lukkede øjnene, da han hørte døren gik op. han ville ikke åbne øjnene. han hørte drengene grinte af ham, da han jo græd og en af dem sagde alle mulige hånlige ting til ham som,'bøsse, taber, handicabede lort, røv slikker, svag pisser osv. hvorefter de så begydnte at banke løs på ham og give ham buksevand og hvad de nu ellers kunne finde på.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 9:41 pm

Andy så efter ham og viste ikke hvad han skulle gøre, hvordan kunne det være så svært det hele? han forstod sig slet ikke på kærlighed, han gik bare videre og kunne ikke få David ud af sit hoved. Han stoppede dog op da han hørte nogle sige alt muligt, han gik hurtigt ind på drenge toiletterne og fik øje på en gruppe drenge. han skulle til at gå igen da han fik øje på David imellem dem, hans nakkehår rejste sig op og han begynde at ryste i hele kroppen når hans blod begynde at koge inde i sig "stop lad ham være" råbte han og gik bare til angreb på dem, han sparkede og slog dem til de ikke kunne rejse sig op mere. han stod bare og så ned på dem, mens de skynde sig at rejse sig op og løb ud der fra. han vende ikke sit blik mod David, og knyttede bare sine hænder som havde fået blod på efter at havde givet nogle af dem næseblod. blodet blev bare ved med at koge inde i ham, og han kunne ikke få sit blik væk fra døren. i angst for at de ville komme tilbage når han kiggede væk

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 9:54 pm

David holdte sine øjne lukkede hele tiden og åbnede dem ikke selvom at han mærkede at han ikke fik tæsk længere. han sad nede på gulvet nu og blødte flere steder fra. begge hans øjenbrynd var flækkede og det var hans underlæbe også og overlæben var hævet. han havde fået et blåt øje og det blødte fra hans næsebor, en fin stribe blod trillede ned fra hans mundvige og flere steder havde han fået blå mærke , hvor det var tydeligt at det blødte indvendigt. hans bukser var driv våde og han rystede i hele kroppen. han tog så pludselig en dyb indånding, da han havde holdt vejret imens det hele havde stået på. han åbnede stille øjnene, eller det ene øje, da han ikke kunne få det andet åbnet. han spyttede en smule blod ud på gulvet og så lidt op på Andy, men så dog ned igen. han var bange for hvad Andy ville sige og gøre nu.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 10:07 pm

Andy stod lidt og ventede på at de skulle komme tilbage, men da de ikke gjorde det så vende han sig stille om og så chokket ned på David. han gik hen og tog et af håndklæderne og gjorde vådt, han satte sig derefter ned foran ham og begynde at vaske blodet væk "undskyld.. undskyld... det hele er min skyld, det var forkert af mig at lade andre se os sammen" sagde han stille og kunne mærke smerten inde i sig blev stor, og han kunne bestemt ikke lide at se ham sådan. han følte det hele var hans skyld og det var det også, han skulle ikke havde holdt ham i hånden og kyssede ham ude på gangen "je.. jeg huske ikke havde gjort det jeg gjorde" sagde han mens der trillede en tåre ned af hans kind, da han følte sig ødelagt inde i af at se ham sådan "jeg følger dig på Hospitalsfløjen.. også skal jeg nok stoppe med alt" sagde han stille og lag hans ene arm omkring sin nakke, og lag sin arm rundt omkring ham og rejste sig op og træk ham med sig op. han viste at det ville blive svært at give slip på sin kærlighed til ham, men det var det han følte ville blive bedst for David. han begynde stille at gå hen mod døren, og kæmpede for at holde sine tåre inde

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 10:46 pm

David skar ansigt, da han mærkede han vaskede blodet væk fordi det gjorde ondt. han lyttede til hvad han sagde, men svarede dog ikke. istedet begyndte han at hulke og tårene trillede ned af hans kinder igen. han ville ikke havde at Andy tog skylden, for han syntes ikke det havde været Andy's skyld. han syntes det havde været lige så meget hans egen skyld, for han havde selv været med til at kysset og alt det. han habde ikke prøvet at stoppe Andy, selvom han vidste dette ville ske. han følte faktisk mere det var hans egen skyld, da han ikke havde advaret Andy på nogen måde om dette. han begyndte at græde endnu mere, da Andy sagde han ville stoppe med det hele. det gjorde David mere ked af det, da han ikke ville havde Andy skulle stoppe, han elskede jo de tying Andy gjorde og havde valgt at være ligeglad med hvad andre syntes. han skar ansigt da Andy hjalp ham op og stå og David tog sig hurtigt til siden. han var havde det som om der var noget der slet ikke var rigtigt "nej..jeg vil ikke til hospitalsflæjen..og du våver på at stopppe med alt" hviskede han halvkvalt og det var tydeligt det gjorde ondt på ham.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 10:55 pm

Andy rystede i hele kroppen og træk ham bare med sig, han kunne ikke få sig selv til at se på ham. han kunne ikke lide at David havde smerte, og ville havde ham til at få det godt igen "skat.. stop så.. lad mig få dig der op, så jeg ved at der intet er galt med dig" sagde han tiggende og tænkte ikke på at han lige havde kaldt ham skat, han så ned på gulvet og følte at det hele var hans skyld. da han jo godt viste at det var forkert i manges øjne at være sammen med en fyr "je.. jeg havde tænkt mig at købe en gave til dig, også spørge om du ville være min i aften.. men det kan jeg ikke få mig selv til mere, ikke efter dette.. vil ikke havde der sker dig nået" sagde han stille og prøvede at få sig selv til at se op på ham, men kunne ikke få sig selv til det. det gjorde alt for ondt at se at han havde ondt "jeg skulle havde holdt mig over i min egen seng, og det ved du jo godt at det ville havde været det bedste for dig.. selv om mit hjerte hellere vil havde at jeg holder om dig, og fortælle dig at jeg elsker dig" sagde han og bed sig i læben

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 11:19 pm

David sukkede og bed sig hårdt i læben. han nikkede bså stille og sank en klump "du for din vilje...men du må ikke fortælle hvem der gjorde det mod mig" hviskede han igen halvkvalt og meget anstrangt. han så lidt på ham, da han hørte hvad han sagde og syntes det var utrolig. det havde han ikke ventet. han havde ikke troet at Andy faktisk holdte sådan af ham, men nu når han sagde at han ikke ville spørge alligevel, blev han så ked af det at han ikke kunne klare mere snak. det var som om Andy rev hans hjerte i to, fordi han netop sagde alle de ting. han fik skubbet sig ud af hans greb af ren frustration og det resulterede i at han faldt til gulvet, da han ikke kunne støtte ordenligt selv "hold mund!" råbte han oprevet og græd nu mere en nogensinde før "du ødelægger mig nu..du må ikke isge sådanne ting!...det knuser mit hjerte at du fortryder de ting der er sket! det er lige så meget min skyld det her for jeg stoppede dig ikke..jeg vil ikke havde et det skal være skyld i at vi ikke kan være sammen..du må ikke..siger sådan noget" sagde han helt knust og rsytede i hele kroppen. alle de fysiske smerter blev overvundet af det psykiske smerter, da han virkelig havde det som om at Andy's ord ødelage hans sjæl.
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 11:27 pm

Andy fik et chok da han træk sig væk fra ham, han prøvede at nå at gribe fat i ham. men nået det ikke og sukkede efter sig, han satte sig ned foran ham og lag sine hænder forsigtigt på hans kinder "undskyld.. undskyld" sagde han hurtigt og havde aldrig prøvet at såre nogen før, og med David var det en ubeskrivelig smerte. han så på hans ansigt og havde meget svært med at ikke se væk "jeg fortryder intet af det jeg gjorde.. jeg fortryder bare at de gjorde det mod dig og det er min skyld" sagde han og skulle til at kysse ham, men var bange for at give ham mere smerte. han elskede ham jo virkelig meget, det havde han indset "hvad nu hvis der sker dig mere pågrund af dig ?" spurgte han om og kyssede blidt hans læber, han så på ham imens og tænkte lidt over det "jeg elsker dig og vil ikke havde at der sker dig nået" hviskede han mod hans læber og begynde at kysse dem igen, han lukkede stille sine øjne i mens "je.. jeg kan ikke spørge nu?" spurgte han stille om

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeMan maj 24, 2010 11:59 pm

David græd utrolig meget og havde det som om hele hans verden var ved at bryde sammen. han så lidt på ham, da han mærkede hans hænder mod sine kinder og rystede stille i hele kroppen. han rystede stille på hovedet af det han sagde og skulle til at bide sig i læben, men stoppede så sig selv da hans læbe jo var ødelagt nok i forvejen nu. han sank en klump "det er ikke din skyld..jeg vidste det ville komme" hviskede han og så lidt ned. han var så bange for alt lige nu og han var bange for at miste Andy's kærlighed, da han virkelig ønskede det skulle lykkes for dem "det sker ikke igen..jeg lovewr det ikke sker igen" hviskede han og træk vejret meget ujævnt. han nød kysset, selvom det gjorde lidt ondt på grund af såret på underlæben og den hævede overlæbe. han hulkede en gang da han hørte han sagde han elskede ham, da det virkelig rørte ham "Andy...jeg elsker også dig...der sker mig ikke mere nu det lover jeg" hviskede han mod hans læber og blev nu ligeglad med smerten. han rødmede over det han spurgte "du må spørge mig når du vil...jeg ved hvad svaret vil være..men jeg har virkelig ondt..jeg vil godt havde hjælp nu"
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 12:10 am

Andy blev lidt ved med at kysse ham, inden han rejste sig op og rakte sin hånd ned til ham "så kom her" sagde han stille og hjalp ham op og stå, han begynde at gå hen mod hospitalfløjen og holde ham hoppe med sig "hvordan kan du lov det? du ved da ikke hvad de kan finde på" sagde han og viste ikke hvad han skulle gøre, han rystede selv i hele kroppen. han gik bare videre og så kort op på hans ansigt "jeg spørger når jeg er klar til det" sagde han stille og ville være sikker på at der ikke skete David mere, selv om han elskede ham meget og var sikker på at han ville gøre alt for ham. så kunne han ikke komme sammen med ham og ikke vide om der skete nået med ham, det gjorde ondt over det hele at vide at der skete ham ting

Admin
David

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 12:41 am

David havde lidt svært ved at komme op, da han vikelig havde ondt, han støttede sig til Andy for ikke at falde og han stille med ham. "jeg ved netop hvad de kan finde på..." sagde han stille og vidste han blot skulle snakke med dem om det og selvfølgelig klare lidt ekstra 'opgaver' for dem, så ville de sikkert lade ham være. det var han hvertfald ret sikkker på. han gik stille videre sammen med ham og kunne nu mærke alle de steder han havde ondt. han sank en klump og træk vejret usikkert "det er fint" sagde han stille og så ned i gulvet. han kunne ikke rigtig se op, da han virkelig havde ondt. han kunne dog høre der var nogle få elever, der var sent på den, for at komme til time.

//jeg må hellere logger skal jo i skole imorgen --'//
Andy
Admin
Andy

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitimeTirs maj 25, 2010 12:52 am

Andy så stille over på ham og nikkede "jeg håber du har ret.. har ikke lyst til at slå flere, jeg er ikke bygget til at slå nogen" sagde han stille selv om han ville slå alle dem der gjorde David nået, da han betød alt for meget til ham for at se ham komme til skade. han så lidt omkring på eleverne, og var ligeglad med at han kom forsent til sin første time. da David betød mere end det for ham, han træk ham lidt tætter på ham for at være sikker på at han ikke fald. da han faktisk var sikker på at han ikke ville havde styrken til at ikke få ham til at falde, og det irriterede ham lidt at tænke over det at han ikke ville havde styrken til det. men han ville dog gøre alt for det, han kyssede ham en enkel gang i håret "jeg passer på dig.. jeg skal nok passe på dig" hviskede han og gik ind i hospitalfløjen, han så sig lidt omkring og gik bare over til en seng med ham "læg dig der op" sagde han stille og tog en stol og satte sig ned ved sengen, mens der kom en sygplejerske og så til David

//ja det skal du jo :b //

IndlægEmne: Re: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David - Page 5 Icon_minitime

Ny på Skolen - David
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: