Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_rcap 
David
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Efter nogle dage- Lilly xD

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:56 pm

"Det ved du godt smarte" hviskede hun og grined elet tilbage. "sådan noget burde ens bedste ven vide!" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:59 pm

Han rullede med øjne og kiggede på hende. Han ystede kort på hovedet. "Det gøre han ikke," sagde han undrende. "Men jeg ved vide det," sagdde han barnlig. "HVad sker det."
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 10:01 pm

"Det kan du jo finde ud af" hviskede hun drillede og smilede lettere nuttet til ham.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 10:04 pm

"Jamen, jeg tag jo ikke med.. Så?" Sagde han stille og trak hende halvt op til sig. Han smilede til hende, hans smil var sødt og nutte. Han aede hendes kind og ned til læberne. Han kiggede hende ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 10:06 pm

"ALEX! DU SKAL MED" sagd ehun iretrret, før hun let bed sig muttet i læben.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 10:08 pm

"Hvorfor? Og hvem sige jeg skal? Ud over dig? Ingen, ikke? Jeg har sikkert ret ikke?" Sagde han og kiggede på hende. Han aede videre hen over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 10:14 pm

"Nej du har ingen ret" sagde hun og rødmede let.

//Logger
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 10:15 pm

"Se," mumlede han stille og kiggede forbi hende og ud over vandet.

//Ses
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 11:42 am

"Nej" mumlede hun og fik ham rystet af sig. Hun fik ham ned og ligge. Hun satte sig å hans mave.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 11:55 am

Han lukkede øjnene med et suk. Han tænkte litd og lagde armene bag hovedet.
Han åbnede dem igen og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:00 pm

"du tager med ellers smider jeg dig i søen! "sagde hun mumlede.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:03 pm

Han smilte drillende til hende. "Sikkert," mumlede han sødt og kiggede op på hende. "Det kan du ikke så.. Jeg har ikke noget at være bange for," sagde han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:05 pm

"Jeg kan hvad jeg vil" grinede hun nuttet.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:07 pm

"Okay, så siger vi det," sagde han og lagde armene om livet på hende og satte sig op, så hun sad på hans skød. Han aede hendes kind lidt og blidt
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:08 pm

"Jeg kan godt bevise det.." mumlede hun næsten utydeligt.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:12 pm

"Som om.. Det behøver du ikke.." Sagde han smilende tl hende. "Har du det så god ellers? Lille Lilly?" Spurgte han smilende. Han aede videre på hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:16 pm

"Jeg har det vel fint nok, jeg fået nogle venner" sagde hun og smilede nuttet, før hun lagde sig ned, over ham. Hun fik ham trillet rundt og skubbet ham ned i søen"JAY Jeg kunne" grinede hun,
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:20 pm

Han nikkede bare kort til det. Han smilte, han kiggede surt på hende fra avndet, men samtid drillende. Han knurrede for sjovt. Han gik over til hende og lagde armene om livet på hende og løftede hende. "Så!" Sagde han drillende og gik mod vandet med hende. Han grinede stille.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:21 pm

"Nej nej nej.. Ikke i vandet" sagde hun og holdte så godt fast i ham som hun kunne. Hun var ikke special god til at svømme-.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:25 pm

"Du kender mig," mumlede han drillende til hende. Han rystede og sig helt, for at se om hun bare gav lidt slip, for ellers skullehan jo selv gå ned i vandet igen. Han stod foran vandet
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:26 pm

hun knugede sig ind til ham, men hvis han svingede hende hårdt afsted. vILLE HUN NOK TABE GREBET.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:31 pm

Han klukkede og smilede til hende. "Du kunne jo ha ladet være," sagde han sukkersødt. Han gik ud i vandet, da hun sikkert ikke at havde tænkte sig at slip ham. Han gik langt ud, så vandet rørte hende
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:32 pm

"Nej nej nej" grinede hun nuttet og strammede grebet om ham.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:36 pm

"Jo jo jo," sagde han drillende og svømmede lidt rundt. Han havde dog stadig lidt fat i hende, men ikke så godt.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:41 pm

hun klemte sig let ind til ham så hun ikke bare ville falde ned af ham.. "nej svøm ind!" sagde hun og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Efter nogle dage- Lilly xD
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Nogle relationer :D
» Træt men klar på nogle tal! - Juliet.
» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
» Say it ain't so - Lilly
» Just helping out - Lilly

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: