Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
It´s my lift -Juliet Vote_lcapIt´s my lift -Juliet Voting_barIt´s my lift -Juliet Vote_rcap 
jahilla
It´s my lift -Juliet Vote_lcapIt´s my lift -Juliet Voting_barIt´s my lift -Juliet Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
It´s my lift -Juliet Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
It´s my lift -Juliet Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
It´s my lift -Juliet Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
It´s my lift -Juliet Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
It´s my lift -Juliet Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
It´s my lift -Juliet Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
It´s my lift -Juliet Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
It´s my lift -Juliet Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
It´s my lift -Juliet Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

It´s my lift -Juliet

Go down 
ForfatterBesked
Alex-

Alex-

Antal indlæg : 143

It´s my lift -Juliet Empty
IndlægEmne: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 6:21 pm

T: Irl
O: Ingen andre end Alex
V: små regn med stadigvæk lidt varmt, da det er om sommeren.
S: Trapperen.

Alex kom gårende ned af trapperne, han kiggede lidt rundt nogle gange. Han smilte lidt for sig selv. Det var ingen ud over ham. Han havde en guitar på ryggen, han vidste ikke helt vor han skulle hen. Men han ville et eller andet sted hen for at spille. Han overvejrte kort søen, men det regnede, så han gav ikke rigtig at gå udenfor lige der. Han satte sig for foden af trappen. Han kiggede kort op og rundt, for at se om der var nogen. Men det var dte ikke, så han tog guitaren i armene. Han slog en tone.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet

Antal indlæg : 106

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 6:30 pm

Juliet kom hurtigt gående ned af trapperne, men da hun så en dreng sidde og spille guitar begyndte hun at liste lidt... Hendes hår var meget svagt fugtigt ikke noget der sås fordi hun lige havde været i bad det var sat op i en høj hestehale... Hun var iført et par grå lårkorte shorts, en lyserød top og en blå langærmet bluse udover... Hendes yndlingsbluse... Hun bed en smule i ærmet på blusen og stoppede op... Hun vidste ikke rigtig om hun skulle gå hen til ham da hun var bange for bare at få at vide at hun skulle skride... Hun begyndte at løbe videre ned af trappen og løb forbi ham som om at hun ikke havde set ham... Hun stoppede for foden af trappen og begyndte at gå mod den store dør til udgangen...
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 6:40 pm

Alex smilte let for sig selv. Han kiggede lidt ned på guitaren. Var den tone rigtig? Han rystede kort på hovedet. Han kiggede lige frem, da han troede at hørte noget. Han var ikke sikkert på det. Han bed sig i underlæben. Var det bare noget han hørte eller ikke? Han spillede få tonermere. Han smilte stadig lidt. Han mærkede noget der kom fordi. Han kiggede op, og fik øje på en pige. Han smilte til hende. Han satte sig lidt mere op. Han tog sig sammen til at sige hej til hende. "Hej," sagde han smilende og venligt til hende. Han kiggede på hende.
Juliet

Juliet

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 6:43 pm

Hun fik lidt et chok da hun hørte ham tale til sig og stoppede op... Hun ventede lidt før hun vendte sig om... Hun vidste ikke om hun havde hørt forkert... Hun tog chancen "Øhhm... Hej..." sagde hun smilende og holdte lidt fast i sin medaljon halskæde... Hun smilede lidt og kiggede på drengen...
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 6:51 pm

Alex kiggede smilende på hende. Han løftede øjebrynet let, da hun fi et chok. Han bed sig i underlæben. Han vidste ikke om han hvade gjort noget galt ved at sige hej til hende. Han havde bare taget chancen. Han smilte mere, da hun vendt sig om mod ham. "Hej," sagde han igen og stadig smilende. "Jeg er Alex."
Juliet

Juliet

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 7:07 pm

Hun rødmede lidt da det gik op for hende at det bare havde været noget hun havde hørt, men at han egentlig ikke havde sagt det... Selvom han havde sagt hej... Men det at han sagde hej igen gjorde at hun ikke troede han havde sagt det... Hun gik over mod han og smilede imødekommende "Juliet" sagde hun smilende og rekkede hånden frem mod ham...
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 7:14 pm

Alex smilede over hende rødmen, han var lige ved at grine.. Det var ligesom at være overfor en anden. Han kiggede smilende på hende. Kunne det passe? Nej, det var sikkert helt forskelle.. Han smilte lidt mere da hun gik over til ham. "Hyggelig at møde dig," sagde han blidt og venlig. Han tog hendes hånd og klemt den.
Juliet

Juliet

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 7:24 pm

Hun satte sig ned ved siden af ham og lænede sig op at gelænderet så hun sad med benene oppe på trappen og ryggen mod gelænderet... Hun smilede roligt og kiggede på Alex... "Øhhm... Fortæl lige liiidt om dig selv... Så har jeg lettere ved at snakke med folk" sagde hun smilende og kiggede på ham med et nysgerrigt blik...
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 7:32 pm

Han smilte afslappet til hende og så kort tænkesom ud. Han vidste ikke helt hvad han kunne fortælle om sig selv. Han kløede sig lidt i nakken og kiggede på hende. "Jeg er 17 år, går på 5 klasse trin.. Boede fra i London, i en lille gade. Øhmm.. Kom få ikke så lang tid siden?" SAgde han smilende til hende. Han vidste ikke helt hvad han ellers skulle fortælle om sig selv.
Juliet

Juliet

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 7:35 pm

Hun kløede sig lidt tænkende i håret "Hvordan kan du være 17 og gå på 5. klassetrin når jeg er 16 og går på 6.?" spurgte hun forvirret og kiggede tænkende ud i luften...
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 7:42 pm

//Hehe.. Dr skulle har stået 7 oo Ehmm... Kan du skrive det om?
Juliet

Juliet

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 7:44 pm

Hun smilede lidt og nikkede... "Okay... Øhhm... Har du nogle gode venner her eller sådan noget?" spurgte hun og smilede lidt... Hun gabte lidt...
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitimeMan jun 14, 2010 7:48 pm

Han smilte roligt til hende. "Ja.. Det kan man vel godt kende dem.." sagde han lidt drillende. "Er min lille nye ven træt?" Sagde han drillende, han drillede lidt for sjov..
Sponsored content

IndlægEmne: Re: It´s my lift -Juliet   It´s my lift -Juliet Icon_minitime

It´s my lift -Juliet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: