Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
overskriften driller :o Vote_lcapoverskriften driller :o Voting_baroverskriften driller :o Vote_rcap 
jahilla
overskriften driller :o Vote_lcapoverskriften driller :o Voting_baroverskriften driller :o Vote_rcap 
Jam
overskriften driller :o Vote_lcapoverskriften driller :o Voting_baroverskriften driller :o Vote_rcap 
Matthew
overskriften driller :o Vote_lcapoverskriften driller :o Voting_baroverskriften driller :o Vote_rcap 
Lilly
overskriften driller :o Vote_lcapoverskriften driller :o Voting_baroverskriften driller :o Vote_rcap 
David
overskriften driller :o Vote_lcapoverskriften driller :o Voting_baroverskriften driller :o Vote_rcap 
Samuel
overskriften driller :o Vote_lcapoverskriften driller :o Voting_baroverskriften driller :o Vote_rcap 
Jayden
overskriften driller :o Vote_lcapoverskriften driller :o Voting_baroverskriften driller :o Vote_rcap 
Romeo
overskriften driller :o Vote_lcapoverskriften driller :o Voting_baroverskriften driller :o Vote_rcap 
Alex-
overskriften driller :o Vote_lcapoverskriften driller :o Voting_baroverskriften driller :o Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
overskriften driller :o Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
overskriften driller :o Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
overskriften driller :o Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
overskriften driller :o Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
overskriften driller :o Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
overskriften driller :o Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
overskriften driller :o Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
overskriften driller :o Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
overskriften driller :o Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
overskriften driller :o Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 overskriften driller :o

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

overskriften driller :o Empty
IndlægEmne: overskriften driller :o   overskriften driller :o Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 6:16 pm

Jeah, nu er jeg jo igang med en novelle, som er ved at blive forholdsvis lang, og som jeg har været igang med i noget tid nu (lang tid faktisk -.-), og jeg mangler stadig en overskrift.

kort sagt så handler det om denne her dreng, Alex der er en 'skændsel' for familien, og som bliver forelsken i sin nye ven/bedste ven Sean... længere er jeg ligesom ikke.

- jeg finder sikkert et eller andet vildt poetisk i sidste ende, men i han jo hjælpe til med idéer
Tilbage til toppen Go down
Sol

Sol


Antal indlæg : 32
Join date : 13/06/10

overskriften driller :o Empty
IndlægEmne: Sv: overskriften driller :o   overskriften driller :o Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 6:20 pm

Ville gerne hjælpe men ehmm tror ikke det ville hjælpe ret meget xD mine noveller og sådan noget ender altid med a handle om vampyre eller spøgelses piger i hvide kjoler med sort hår xD lol
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

overskriften driller :o Empty
IndlægEmne: Sv: overskriften driller :o   overskriften driller :o Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 6:31 pm

haha nårh ja okay xD
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

overskriften driller :o Empty
IndlægEmne: Sv: overskriften driller :o   overskriften driller :o Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 6:33 pm

Altså... Det kan godt være at du ikke kan lide ideen, men hvad med noget i stil med 'Det sorte får'? ;D
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

overskriften driller :o Empty
IndlægEmne: Sv: overskriften driller :o   overskriften driller :o Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 6:41 pm

omg! sygt! det var min aller første idé til hvad den skulle hedde! godt nok så havde jeg idéen på engelsk, da det lød bedre i mine øre, men sygt nok xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





overskriften driller :o Empty
IndlægEmne: Sv: overskriften driller :o   overskriften driller :o Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
overskriften driller :o
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Kreativ, Reklamer-
Gå til: